Jump to content
Tomáš94

Pochybení servisu?

    Recommended Posts

    Zdravím, byl bych rád za váš názor. Vlastním Octavii 2, r.v. 2012. Vozidlo má kompletní servisní historii u autorizovaného servisu Škoda Auto Volf. V roce 2015 do vozidla autorizovaný servis montoval prahové lišty. Bohužel lišty namontovali nepřesně a LP dveře se o lištu odírají, zespoda je již rozsáhlá koroze. Servis v každoroční prohlídce uvádí poškození laku karoserie, tedy i dveří, bez závad, je ale jasné, že poškození vznikalo již v záruce na namontování lišt. Jedná se o pochybení servisu? Servis Škoda Auto Volf můj problém nechce řešit a já se problému bohužel dříve nemohl všimnout dokud koroze nepokročila na vnější stranu dveří. Od toho přeci byla každoroční prohlídka laku atd. Výrobní závod Škoda od toho také dává ruce pryč. Myslíte, že jsem v právu, a mám to řešit dál? Děkuji za každý názor.

    IMG_20190410_102229_HDR.jpg

    IMG_20190410_082612_HDR.jpg

    IMG_20190410_082550_HDR.jpg

    IMG_20190410_102219_HDR.jpg

    IMG_20190410_102239_HDR.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    NOZ Ust. § 2165:

    „(1) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí."

     

    Takže teoreticky můžeš, jenže musel by jsi dokázat, že vada se vyskytla do 24 měsíců od montáže a hlavně že souvisí s montáží prahových lišt. Nedokážu si představit, jak by jsi to prokázal.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×