Přejít na obsah

S3 odlehčení


5icz

Doporučené příspěvky

Jsem trochu extremista v tom, že z auta odstraním všechno, co je zbytečné. Mám tu první tip. Levá dvířka v kufru na postraní přihrádku mají dva plastové držáky na ty zarážky se suchým zipem, co se používají na upevnění zavazadel. Ty držáky jsou zbytečné, protože ty zarážky se dají nalepit kamkoliv v kufru a není problém ty držáky odříznout nožem od dvířek. Odlehčení 200g a navíc se zvětší místo v přihrádce.

20190517_085654.jpg

20190517_102428.jpg

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@5icz jede to teď lépe bez toho závaží? :t 

Ne, dělám si srandu. Já "čistil" auto od všeho co tam nutně nemusí být zrovna minulý týden a tak jako pokaždé jsem se nestačil divit kolik jsem z něj zase vynosil věcí. Valná většina těch věcí se tam jako vždy nastěhovala "sama" (náhradní věci pro malou, ze kterých už stihla během půl roku vyrůst, pozůstatky po převážení něčeho atd.)

A včera jsem vyndával také jedno podobně odlehčující "závaží" jako ty z motoru.

 

 

IMG_2236.thumb.JPG.408a72303b76f0ba302de3d432f92f92.JPG

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem trosku deformovany ze zamestnani, kde extreme optimalizujeme, to uznavam. Nicmene, pokud se na to divam z hlediska designu, tak aby drzak nejake veci vazil skoro vic nez ta vec sama, se jen tak nevidi a to navic v autech, kde se setri na kazdem gramu. Navic ja si nechavam auta klidne 300tisic km, takze, kdyz se to vynasobi, je to znat.

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Martin Bednář napsal:

Já ty držáky ještě nepoužil. Tak je asi taky vyhodím. Možná vyhodím i zadní sedačky, málokdy tam někoho vezu. A jestli zhubnu, tak to pak už bude váhová úspora jak hrom :-)

5icz: tankuješ někdy plnou? Páč to pak s sebou taky taháš X desítek kilo navíc zbytečně :-)

 

Já mu rozumím protože litr benzínu váží 0,75kg dle teploty :kol-18:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sem za ty poklopy rad. Oproti O3 kde ty bocni drzaky poberou jen cast je tady prijemna zmena, ze to lze cele zadeklovat a neni videt zadnej bugr po otevreni kufru. Drzaky zarazek clovek vyuzije kdyz pouziva oboustranny koberec.. predtim jsem ty zarazky na suchac mel ruzne po krajich vedle prave toho gumoveho koberec aby to nelitalo po celem kufru..

Ale tak, kazdej ma jinou pracovni deformaci :) 

Editováno: , autor: M_ike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zajímavé téma, třeba jeden známý (záměrně píšu známý neboť jeho chudinka choť je kamarádka s mojí paní) optimalizuje ve svem superbu L&K tak, že má soustavně climatronic off, radio off a nedejbože pustit výhřev sedadla, všechny tyto chujoviny jak on říká zvyšují spotřebu paliva. Pneu fouká na nejvyšší povolený tlak prej 3.5bar a do HR jezdí mimo dálnici aby ušetřil samozřejmě bez klimy teče z nich jak z okapu a když jsme je potkali letos v Makarske říkal že proč mám zaplou klimu a nastartovany motor když stojím na červené, prej start stop je skvělý  a šetří palivo?

Dál pak optimalizuje i třeba v zimě doma, tak že nutí rodinu chodit ve svetrech, ponožkách protože teplota 17.stupňů je optimální.? Nejlepší na tom je fakt že dotyčný je docela dobře zajištěny a slušně vydělává, jak já říkam řadí se do skupiny škudlilů a kolenovrtů?

Já osobně neřeším tyto věci  jak tady někdo psal, tankuju plnou což  je +-40kg permanentně navíc.... a navíc na podobné úvahy nemám čas ani náladu.

Editováno: , autor: xtrack
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říká se, že hmotnost kol se projeví krát 2. Jak už jsem psal tady, tak na zimu jsem koupil disky Borbet W, vyvinuté s ohledem na nízkou hmotnost.

Oproti diskům škoda ve stejném rozměru je to snížení hmotnosti o 10kg a pokud se uváží, že jde o rotující hmotu, tak to ve výsledku dělá tak 17kg. Oproti 19kám, co mám na zimu to dělá v efektu rotující hmoty odlehčení tak 35kg. Většího smysluplného odlehčení u S3 už dosáhnout nepůjde. Jsem zvědavý, jak se takový rozdíl projeví při jízdě.
 

20191010_152934.jpg

Editováno: , autor: 5icz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bojler Kolo se pri jizde pohybuje jak dopredu, tak rotuje. Rotacni energie je stejna jako energie rychlosti E = 1/2 *m*v*v . Tzn na rozhybani kilogramu hmotnosti kola je potreba dvojnasobek energie oproti energii na rozhybani kilogramu nerotujiciho kilogramu. Koeficient *2 plati pokud je rotujici hmota na okraji kola, coz v pripade disku neni (jeste je tam pneu), takze u disku je ten koeficient o neco mene nez *2.

Editováno: , autor: 5icz
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...