Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP AZQ prestáva vstrekovať benzín


matoh

Doporučené příspěvky

Dobrý deň.

 

Mám Ww polo var 9n 2004 1.2 HTP AZQ 

Motor po GO u pána Dvoráčka čr.

Celé to začalo tak, že začali zlé štarty za studena, niekedy aj na viackrát, bol som na meraní kompresie a tlaky boli 10 - 9 - 13 najazdené 148000km

Taktiež na diagnostike písalo zlý EGR

Usúdil som podpálené ventily a po preštudovaní internetu som sa rozhodol pre GO motora výmenným spôsobom.

Po príchode na miesto sa udiala výmena "železa" a išlo sa štartovať.

Motor ani nebrnkol až na neviem koľkáty pokus.

Pri jazde to skáče zdochýňa a po brzdení motorom sa motor rozbehne buď na dva valce alebo vôbec . Keď sa ale nechá spadnúť na voľnobeh, tak sa otrasie a znovu ide v poriadku.  Do toho bliká kontrolka motora a pri vyšších otáčkach aj kontrolka batérie, ktorá predtým neblikala

Po výmene sviečok cievok to isté.

Skontrolované na prisávanie nežiadúceho vzduchu odkiaľkoľvek.

Hodili sme to na počítač a písalo EGR tak sme ho odpojili a zaslepili, aby s ním riadiaca nepočítala.

Taktiež písalo na počítadle výpadku horenia náhodné výpadky druhého valca.

Prehodili sme vstreky a stále druhý valec , posun ale nastal, keď som poriadne pomrvil káble, tak už mali výpadky horenia všetky valce.

Na voľnobeh sa počítadlá hýbali pomaličky, ale po pridaní to naskakovalo ako besné.

Nejako som došiel 170km domov (nechápem ako).

Doma som rozmotal exkluzívne miesta na káblových zväzkoch , niektoré miesta boli mokré a plné čierneho humáča, ale žiaden náznak problému.

výmena EGR za nový pierburg originál.

Poodpájal som všetky snímače a nechal som len snímač otáčok kľuky a motor išiel úplne tak isto zle.

Meral som tlak paliva, ten je stále v poriadku.

Nakoniec som dal na každý vstrekovač  led diodu a pri štarte, keď sa nechytá, tak pustí jeden druhý vstrek a tretí už neotvorí a za ním už neotvorí žiaden.

Ak sa aj podarí, že to chytí a neskape to za pár sekúnd, tak po pridávaní plynu to za nejakých 15 sekúnd vypne vstrekovanie do druhého valca a už ho neobnoví .

Osciloskopom som meral vstupy signálu a napájanie do cievok a nevidel som výpadky ani napájania ani vstupného signálu.

Skúšal som merať aj výpadky vstreku, ale môj dedo osciloskop si stým moc neporadil.

Premeraná kompresia na 2 valci má 15,7 Bar.

Vždy predtým ako zdochne prestane vstrekovať na všetkých valcoch naraz.

 

Prosím pomoc, za každú radu budem vďačný,  lebo za cca 10 dní mi končí STK. 

 

 

Editováno: , autor: matoh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...