Přejít na obsah

Autorizovaný servis naboural auto


Lukas_86

Doporučené příspěvky

V 14. 6. 2019 na 14:14, rayx napsal:

Zajímavé a smutné ...

Když tedy nejde o plnění z obyčejné pojistky povinného ale pojistky na "vyšší" urovni mezi sjednávajícími obchodními partnery (autoservis/dealer vs. pojišťovna), tak by ten škůdce autoservis měl být celou dobu v předklonu, auto opravit tak, že to na něm nikdo jen tak nepozná, poskytnout na dobu opravy plnohodnotnou náhradu a toto by nemělo být podmíněno tím, že by poškozený zákazník měl vůbec řešit nějaké žádosti atd., to by měla být automatická samozřejmost.

A na čem se pak obě strany (zákazník a autoservis) dohodnou nad rámec, tedy té "ztráty" hodnoty, to už je věc nějaké profesionální cti toho autoservisu (jeho vlastníků a vedoucích pracovníků), jestli si dokáže toto ocenit sám a se zákazníkem se rozumně dohodnout a udělat gesto. Postoj autoservisu k poškozenému zákazníkovi, že autoservis nyní funguje jako prostředník mezi vlastníkem vozidla a pojišťovnou, co k tomu dodat, to je jednání spíše jak při tom povinném ...

Když se stalo toto na ani ne rok starém Superbu v ceně přes 1 000 000 korun a to vinou servisu, dosavadní jednání servisu a poskytnuté náhradní vozidlo tu Lukas popsal, jak by se asi ten servis choval k někomu, kdo by si u nich před rokem koupil něco levnějšího kolem půl míče ...

 

Líp bych to nenapsal, přesně takhle to vidím i já.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mel pred pul rokem sedreny a promackly zadni blatnik ve velikosti velke ruky vinik napred ujel pak jsem videl jak dojela susedova tchyne se starym odritym superbem a protoze jsem ju hodne obhledal tak se pta neskrabla jsem ti to ? Ja ti to zaplatim kdyz jsem ji rikal ze to bude stat 15000 tak jsme to sepsaly bylo to auto suseda co tchyni pujcuje ...v AS Araver me slibyly nahradniho superba po dobu opravy protoze podnikam a auto potrebuju a den pred me volaly ze superb se jim jeste nevratil z pujceni ze me daji hole toledo ( auto o 2 tridy nizsi) nebo kdyz budu chtet supa tak se oprava o 10 dni posune ...oprava stala 24 000 a stratu hodnoty sa me nepodarilo z pojistovnu dohodnut ( ale moc jsem netlacil ) ale dle me pro prodeji me to klesne min o 30000 preju ti at to nejak preckas a stratis na tom co nejmin mels krasne auto a stvat te to bude porad i po oprave tak pevne nervy ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm drsné...Jakože jsme jen lidi, ale co je moc to je prostě moc.

Rozumu a všeho moudra je tady víc než dost, nepolevuj a stůj si za svým. Neber ohled na to, že do servisu jezdíš 15.let. Přeji ti tedy hodně zdaru taky pevné nervy a ať už je auto brzy v cajku  doma??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nabídka :

Bezplatný servis se týká pravidelných předepsaných prohlídek  dle výrobce ŠKODA AUTO a.s.  do nájezdu vozidla 150.000 km včetně ( dle času nebo ujetých km) – není časově omezeno. Bezplatně jsou položky práce i materiál.

 

Bezplatný servis se netýká oprav jednotlivých skupin vozidla, pneuservisu ani pojistných událostí.

 

 

 

 

Trochu nerozumím, co se skrývá pod pojmem "jednotlivé skupiny vozidla".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díval jsem se na stránky ŠKODA a tam je možnost předplaceného servisu. Což si myslím, že je ten jejich návrh.

 

Je tam varianta Standard : Zahrnuje servisní úkony předepsané výrobcem. Jedná se zejména o servisní prohlídky podle stanoveného servisního intervalu QI4 (pouze vozy s pohonem na CNG) nebo QI6. Zahrnující výměny motorového oleje, výměny filtrů, výměnu brzdové kapaliny, zapalovacích svíček a další úkony prováděné v rámci servisních prohlídek. Varianta Standard obsahuje také prodloužení záruky mobility.

 

A varianta plus :

Zahrnuje servisní úkony ve stejném rozsahu jako varianta Standard a dále servisní úkony vedoucí k bezstarostnému provozu vozidla. Jednoduše řečeno se jedná o výměnu dílů podléhajících běžnému opotřebení jako jsou brzdové destičky a kotouče, stěrače, rozvodový řemen a mnoho dalšího. Bezstarostný provoz vozidla znamená i krytí nahodilých poruch, prodloužení záruky mobility, každoroční dezinfekci a případné doplnění klimatizace a kontrolu vozu před STK.

 

 

Cena je na Superb 45 200,- standard a 91 000,- plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z toho jak to postavili - Bezplatný servis se netýká oprav jednotlivých skupin vozidla - to podle mě vypadá na Standard.

 

https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/predplaceny-servis

 

Čekal bych, že to někdo od dealera zákazníkovi jasně vysvětlí a dá i písemně včetně detailů, a ne že si bude muset hledat info sám.

 

Viz detaily k těm předplacenkám

https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/skoda-predplaceny-servis-standard

 

https://www.skoda-auto.cz/servis-a-prislusenstvi/skoda-predplaceny-servis-plus

 

 

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor AS nabízí servis za jeho ceny ND které jsou vyšší než v jiných obchodech s ND i pokud jde o originál. Taktéž nabízí olej s přirážkou 400%. Výsledkem je ze servis mimo AS nebo alespoň s vlastními ND vyjde levněji !!

Podle mne je to v tomto případě krádež za bílého dne nebo opití rohlíkem. Trval bych na penězích.

 

Editováno: , autor: zwan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...