Přejít na obsah

Kde se šetřilo


bobanHTP

Doporučené příspěvky

Protože  Škoda rozjela masivní kampaň na Scalu, zakládám toto téma, aby člověk zůstaval pevně nohama na zemi:)

1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla

2. Stropnice je z netkané textílie

3. Kufr má ryze látkové dno, přilepené na překlížku - ať žje Dacia!

4. Rejd je stejně podprůměrný jako v Rapidu

5. Kufr a místo vzadu je stejně široké jako v Rapidu

Editováno: , autor: bobanHTP
  • Díky 1
  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ac jako clovek, ktery uz ji ma od ledna objednanou a ceka na dodani, bych toto vlakno nejradeji nevidel, tak taky pridam dalsi

 

6. Nekolikrat zminovany chybejici pruvlak

7. Loketni operka neni polohovatelna - to osobne fakt nechapu, kdyz i Fabie toto ma

8. Misto pro operku nohy neni nikterak pogumovane/neda se koupit oficialni chromovy kryt

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scala je ve vetsine ohledu daleko pred Rapidem. A brecet kvuli tomu, ze je nejaky dil s Rapidem shodny? I v dobach, kdy auta staly oproti platu nesrovnatelne vice, tak byl napriklad volant shodny prakticky pres cely koncern. I tady, kde to neni o vypovidajicim vzorku to bude vadit par lidem. A pokud by stalo auto o 25,70Kc vic s rozdilnym dilem, už jim to vadit nebude.

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10. zpracování některých detailů - přichycení spodní lišty na předních dveří

11. slícování karosérie - kapota, zadní světla ale to vychytají

12. okolí toho tabletu nemusel být matný nevzhledný plast, ale celolakovaná lišta 

13. zadní podběhy bez koberce kvůli kamínkům

Editováno: , autor: Jan R.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pro mě je třeba toto téma dosti zajímavé, díky všem za postřehy. Scalu jsem zařadil do výběru na nové auto a chci mít o tom autě reálnou představu. Protože to, co se o něm šíří na všech kanálech je silně přehnaně pozitivní masírka... Dělá se z toho rozhodně více než to je, i cenově, pořád je to jen hatchback nižší střední třídy...

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Jan R. napsal:

Bych chtěl vidět, kdo tyto části ohmatává, ale asi i tací .... jsou ?.

Namátkou tyto dvě řešení se mi líbí více, než kus plastu ve stříbrný liště. Zlatá F3 Ambition.

Věc vkusu každého, mě třeba ty dva příklady přijdou škaredé. U Scaly mi to přijde jako moc povedené, proti matnému plastu nic nemám, líbí... Teď mám v auté lesklý černý plast, a lze to udržet pěkné delší dobu, ale chce to mít rozum, ne to dřít každou chvíli nasucho hadrem, pak je to hned poškrábané....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 6. 2019 na 10:07, bobanHTP napsal:

Protože  Škoda rozjela masivní kampaň na Scalu, zakládám toto téma, aby člověk zůstaval pevně nohama na zemi:)

1. Scala má na podvozku "nahrubo" přivařené nosníky z důvodu malé platformy, aby tu karosérii zvládla. 

 

Jako vůbec netuším co si pod tím mám představit. To si někde slyšel, nebo viděl? Přijde mi to jako největší blbost co jsem o tom autě slyšel :kol-62:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 6. 2019 na 9:14, Joker 85 napsal:

Jako vůbec netuším co si pod tím mám představit. To si někde slyšel, nebo viděl? Přijde mi to jako největší blbost co jsem o tom autě slyšel :kol-62:

Ahoj, prohlídka Scaly redakcí Auto7 cituji přesně:  "Zevrubná prohlídka odhalila přidané nosníky, okatě přivařené k malé platformě..."

Já proti Scale nic nemám, jen mě vždy dostane do varu tvrzení Škody. Scala je prostě vůz segmentu B, dle mého je i předražená a už vůbec nepředčí zvyklosti materiálů a zpracování v segmentu C! Každý si může zkusit sednout do Focusu, Meganu, Astry, 308, nového Ceedu a i30 a ověřit si to :-)

 

Přitom kdyby nebylo pár aušusových dílů v mém Rapidu 2016, je to skvělý praktický společník, který si na nic nehraje, a cenově byl férový. Scala JE Rapid II a pokud si přestane hrát na prémiový vůz segmentu C, spíše mu to pomůže :-)

 

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli nemysleli např. tuto část, ale v dnešní době nic neobvyklého.

Vidím to stejně Rapid II, příští rok budou zajímavé srovnávací testy s Golfem VIII a Leonem VI, proti nim vyhraje. Kde ztratí body na výbavě, kvalitě, dožene cenou o 50, 100 tis nižší.

33FB3D37-4989-4B3D-9E04-F8B5CC96411D.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty výztuhy by mne také zajímaly, ničeho zvláštního jsem si nevšiml, ale možná pod plasty. @bobanHTP nepamatuješ si aspoň v kterém čísle to bylo?

Tak ona Scala nikdy nebyla prezentována jako "prémiový vůz segmentu C", ale jako levnější alternativa k připravovaným (Golf VIII, Leon IV). Ale to není o tom, kde se šetřilo :)

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, že při představení to někde tak škodovka prezentovala, že to má být srovnatelné s Golfem VIII. Proto na to lidé koukají z patra. Kdyby rovnou řekli modernější Rapid 2, tak auto to má jednodušší.

 

Našel jsem třeba https://www.lidovky.cz/byznys/auto/skoda-predstavila-novy-model-scala-otevira-novou-kapitolu-znacky.A181206_142956_ln-auto_lvk

 

Tady to píší jmed první odstavec

http://www.autoforum.cz/predstaveni/nova-skoda-scala-ohromila-interierem-s-timto-opravdu-muze-konkurovat-vw-golf/

 

Prémiové vozy segmentu C třeba A3, BMW 1, MB A, tam tedy nepatří ani Golf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jedna věc je, jak to prezentuje automobilka, druhá věc je, jak to prezentují média. Když otevřu ten článek z Lidovek, tak je tam:

Citovat

...Scala je tak první škodovka, která se skutečně naplno pustí do třídy „Golf“. Krom koncernového etalonu jí budou za soupeře vozy jako Ford Focus, Opel Astra, Renault Mégane, Hyundai i30 a mnoho dalších velmi oblíbených vozů tohoto segmentu...

 

A Autoforum je z informačního hlediska dnes už spíš podprůměr (a ani tam nepíší, že by Scala měla konkurovat prémii, ostatně to i napovídá cena, která rozhodně mezi prémii nezapadá). A to, že Scala může konkurovat současnému Golfu, proč ne, záleží jen na tom, jaké požadavky má zákazník, od toho se odvíjí kdo je kým konkurentem, né dle toho jak si to internetoví novináři "vysní"... Ale to už je trochu jiná debata než "kde se šetřilo".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj nemá to cenu pitvat [emoji16]
Článek ti mohu zase ofotit a nasdílet, časák jsem si koupil v ut, ale nebyl čas ho studovat, 6 nebo 8 stran ten test 1.0 Style.

Vrátil bych se k tématu šetření podběhy
Doma jsou 3 Fabie 1 2002-3, jedna je dovoz z D a má vzadu koberec v podběhu. Jestli třeba na ty lepší trhy nebudou auta tím vybaveny ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...