Jump to content

    Recommended Posts

    Posted (edited)

    MR 2020

    Edited by Pawouk
    • Upvote 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To je teda super modelová péče...kdo koupil FL Fabii hned po zahájení objednávek, ten to vyhrál.

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No, to rovnou mohli říci jak v té pohádce - ruším, co jsem nařídil a nařizuji co jsem zrušil ... Aneb jak to nejvíce osekat.

    • Upvote 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    vedel jsem, ze se to nebude nikomu libit.

    Ja jsem rad, za to co mi stoji v garazi.

    Ted bych si Fabii treba vubec nekoupil.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To tak vylepšují, ale čím dál, tím hůř teda. Snad je dost skladovek a ročních vozů. Protože jak tady padlo, hned po FL to ještě dávalo smysl, teď už to budou jen pomalu ořezávat až FIII zmizí úplně a budou jen SUV :(

    • Like 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Nejlepší bylo koupit Fabii 2016,7. Ještě měla 1.2, bez filtru, Monte s panoramou v základu a hlavně hezčí světla vpředu i vzadu.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Posted (edited)

    No když se kácí les, tak létají třísky. Tohle překadlo snad znají všichni. Tedy jinak řečeno, když chci něco na sílu prosadit, tak nehledím na okolní škodu, kterou tím zákonitě způsobím.

    Třeba tak, když na příkaz shora musím zavádět elektrifikaci, tak to mají odnést malé a nejmenší vozy, z důvodu údajně drahé technologie. Ostatně k tomu se vyjádřili již i špičky ve vedení VW, je k tomu na webu dostatek článků. No a taky všeobecná oblíbenost SÚV, těm malým vozům nepřidá, že ?

    Potíž je u mne v tom, že já těm vyjádřením vrcholových managerů automobilek nevěřím. Nějak mi to moc logicky nevyznívá, neboť vždycky jsem si říkal, že malé a lehké vozy potřebují malé a lehké a výkonově slabší motory, takže tím pádem menší spotřeba a menší emise. Ať mi média nevtloukaj nesmysly do hlavy, že u malých vozů se to nevyplatí a že to nedokážou technici vymyslet. Samozřejmě je to můj názor, ale dělají z nás hloupé, spotřebitelské stádo. Bohužel, pokud se tak rozhodli, tak horko, těžko kolo dějin otočíme.

    Asi si pláčem na špatném hrobě!!!

    Edited by DušanV

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    před 13 hodinami, Lukason napsal:

    Ja jsem rad, za to co mi stoji v garazi.

    Naprosty souhlas. Asi si rekli ze ke 100 vyroci tam toho daji vic a ted to uz budou rezat.

    Doufam, ze za 5 let az snad budu menit, bude nejaka rozumna nahrada. I kdyz u predchoziho jsem si takz rikal za 5 let a bylo to 10:(

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    No z vypsaneho me odpadnuti 12V zasuvky nemrzi (nikdy jsem v kufru nepouzil). Bocni kapsy na prednich sedadlech a tlumeni kapoty nic extra, ale da se s tim zit. Fakticky tedy u 70kW zdrazeni o kotoucove brzdy. Moc neverim tomu, ze se MPI Evo casem nevrati.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    On 6/4/2019 at 8:10 AM, DušanV said:

    Ať mi média nevtloukaj nesmysly do hlavy, že u malých vozů se to nevyplatí a že to nedokážou technici vymyslet. Samozřejmě je to můj názor, ale dělají z nás hloupé, spotřebitelské stádo. Bohužel, pokud se tak rozhodli, tak horko, těžko kolo dějin otočíme.

    Asi si pláčem na špatném hrobě!!!

    No mne to dava logiku, ze hybridizacia by poriadne predrazila male auta...kto normalny by kupil Fabiu takmer za cenu Octy?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Posted (edited)

    Cjoctavian, myslíš si, že hybridní nebo zcela elektrická  Fabia by měla cenu Octávie (možná, ale jen té současné). Tak jak by se například zvedla cena hybridní/elektrické Fabie např. o cca 100.000,- Kč tak by se minimálně o stejnou cenu zvedla i cena té hybridní/elektrické Octávie, spíše o větší částku. Tak to stejně vždycky bývalo, za stejnou vymoženost si dával více ve voze vyšší třídy. Tedy základní hybridní Fábie by stála např. 400.000,- Kč, ale základní hybridní Octávie by v tom případě byla za 600.000,- Kč. Ta samá fabrická logika je u SÚV, pár cm navíc co se týče výšky auta a pár kg železa navíc a hned máš cenu oproti srovnatelnému hatbacku o 100.000,- vyšší. Kapitalistická filozofie je prostě taková, vydělávat za každou cenu a dnešní média jsou k tomu výborným prostředkem, takže proč nás nezpracovávat.

    Edited by DušanV

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    To je jasne, lenze pridat 100 000 k 300 000 Fabie je navysenie ceny o 33% (v segmente, ktory je velmi citlivy na cenu), zatial co pridat 100 000 k 500 000 Octavie je navysenie ceny "len" o 20 %.

    Ked sa tak zamyslim, tak hybridny Yaris som videl v nasom meste zatial len jeden jediny... Muselo by to mat uplne brutalny najazd kilometrov, aby sa to vratilo na spotrebe, mozno nejaka taxi sluzba alebo pizza...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    100tis rozdíl je blbost, to by se prodalo pár kusů nadšencům. Kdo to vlastní, návrat investice 56 tis (417900,- proti 361900,-) se mu nikdy nevrátí ( max.taxikáři ve Vídni) a kupuje se to ze zvědavosti, zrušené možnosti parkování a komfort při poskakování v koloně nesrovnatelně tišší a dynamičtější pohyb. Hybrid typu Yaris je fakt jen do města ( Praha, Brno) kdežto s 1.5 obyč. se v poho dá točit Chorvatsko.
    Za 2018 prodaných Yarisů 2224kusů z toho 519 HSD.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Hybridní Octavie za 600 nebude, když Superb bude atakovat mega. Jestli bude opět plung-in i 700 bude na cenovou politiku škodovky málo.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    V ‎03‎.‎06‎.‎2019 na 19:25, Lukason napsal:

    vedel jsem, ze se to nebude nikomu libit.

    Ja jsem rad, za to co mi stoji v garazi.

    Ted bych si Fabii treba vubec nekoupil.

    Máte recht. Sice jsem už nestihl 1,2 81kW, ale ten litr se stejným výkonem skutečně funguje. Stihl jsem to bez filtru pevných částic, blbosti jakou je e-call a s manuální 6 st. převodovkou. Kdybych uvažoval o koupi auta teď, Fabia by to nebyla ani smykem. I když mě teď trochu vyděsil ten test Rapida se stejnou motorizací v SM díky té odešlé spojce v 50k km. Předpokládám, že do FIII dávali stejné spojky...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Byl to starý typ spojky, který se do MR18 a 19 nemontoval. V nich je již inovovaný.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Jednak nemáš MR20, dnes už je 1.0 TSI 81kW s 6q manuálem opět k dispozici. A spojka dostala modifikaci k 17.2.2018 (tedy někdy v polovině MR18 došlo ke změně), od tohoto data sjíždějí z linky auta s modifikovanou spojkou, tedy všechny MR20 už mají modifikovanou spojku.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak moment, sice to sem nepatří, ale kolega Znedlob tvrdí, že se do FIII MR18 a 19 starý typ nemontoval a Martab, ve shodě s dalšími jinde na fóru, říká, že mod.spojka je v MR 2018 až od 17.2. 2018. Což je blbý, protože mám FIII vyrobenou 1.2. 2018 :-)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tak potom máš starou verzi. Ale pokud nezlobí, tak raději se o to nestarat, člověk s tím stejně nic neudělá a akorát bude naštvaný...

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Posted (edited)

    Psali ve světě motorů ohledně inovované spojky od 17.2.2018. Já mám vyrobenou 22.2.2018, tak snad jí mám. Nicméně žádný problém nemám.

    Edited by Petr AMF

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Celkem humus teda, do těchto dobíhajcích modelů by nemuseli cpát tento nový brand. Tedy když už tak od začátku FL a ne někdy po 2 letech. 

    • Upvote 3

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Tady v Cine toho jezdi s napisem misto loga uz hafo. Ze zacatku jsem byl proti, ted si uz zacinam zvykat a docela se mi to i libi... Vec zvyku.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    • Similar Content

      • By Beyksson
        Nové nepoužité a zabalené :)
        Na ceně se můžeme domluvit :)
      • By MRoom
        Prodám nové nepoužité vkládané textilní koberce pro Škoda Fabia 3. Nepoužité příslušenství nového vozu, pouze 1 sada (4 ks koberců).
      • By VojtěchPraha
        Dobrý den,
         
        nemáte zkušenosti s nosičem kol na na páté dveře u combi? Jestli nedojde k promáčknutí plechů, poškrábání atd. Přemýšlím jak převážet kola na výlety, do kufru se mi sice 2 vejdou, ale tím je kufr a zadní sedačky mimo provoz.
         
         
        Moc díky za jakýkoliv postřehy. 
      • By Codyhuman
        Pravá kůže originál od Škody.
         
        Zcela nové a nepoužité.
         
        Cena nového dílu 4000Kč !
         
         
        Poštovné 89Kč - pojištěno a odesláno Českou Poštou jako balík do ruky či balík na poštu
    ×