Přejít na obsah

Koupě Scaly - jakou výbavu, motorizaci, atd...


Pavel Hádek

Doporučené příspěvky

Ahoj nevim jestli to davám do spravneho fora ale zkusim (nechci zbytecně zakladat nove tema). Mám v planu si porídit prvni auto (už jsem si nasel autoskolu na kondicni jizdy uz jsem 10 let neridil :( ) a moc jim nerozumim koncim u vymeny kola atd :). A zatím uvazuji bud o fabia combi nebo scala ale vice jsem naklonen scale. A otazka je  na netu porad ctu ze trivalec je naprd ze nevydrzi ani 100k km atd dokazete mi rici co je na tom pravdy nebo ne? urcite bych to auto mel dele než par let. Jinak bych sel do tehle konfikurace Moje scala . Klidně si necham od vás poradit co tam je zbytecné nebo co treba přidat.
 
 
Editováno: , autor: Pavel Hádek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Volba motorizace určitě záleží na tom, kolik najedeš a kde, ale tyhle hospodské kecy o tříválcích, které nevydrží ani 100k km, neber vůbec vážně. Paradoxně u nejedné automobilky začaly odcházet čtyřválce (1.6 EB, 1.2 TCe, 1.4 T), zatímco tříválce drží. Spolehlivost a konstrukční odolnost je mnohem složitější téma, než by si tihle rádoby odborníci přáli. Na druhou stranu pokud hledáš auto na 200 tisíc km bez investic, uděláš lépe koupí Aurisu/Corolly 1.6 MPI. Tam se nemá co pokazit.

 

Co se týče tvé konfigurace, v první řadě přidej ve službách Mobilitu Plus. Je to záruka na 5 let a 100 tisíc km. Možná bych zvážil vyhřívaný volant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na aurise a corolu jsem taky koukal ale ty se mi moc nelibí. Jinak najezd neodhadnu bouzel prvni auto. Budu stim napr jezdit hlavne prace v zime (3km do prace :D), kramy a potom vylety sem tam cekame prvni přirustek. A urcite bych chtěl jednou zkusit chorvastko :). Volant asi vydržím u nas moc nemrzne. A tu mobilitu zvazim. od zamestnavatele mame na scalu 10% slevu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pavel Hádek osobně bych nebral asistenta rozpoznání únavy, ten systém skoro nefunguje a únavu řidiče nemá skoro jak odhalit. Rozhodně bych vzal

Mobilita Plus - 2 000 Kč

Rezervní kolo ocelové neplnohodnotné - 2 100 Kč

A zvážil bych místo samostatné kamery
Paket Extra - 14 000 Kč

Který obsahuje

KESSY bezklíčové odemykání, zamykání a startování (bez Safe funkce) - umožňuje odemknout a zamknout vůz nebo nastartovat motor, aniž byste museli vyndávat klíček z kapsy.

Asistent změny jízdního pruhu (Side Assist) - Dva radary skryté pod zadním nárazníkem monitorují prostor za vozidlem na vzdálenost až 70 metrů a rozsvícením LED kontrolky ve zpětném zrcátku upozorňují na vůz v tzv. mrtvém bodě/úhlu.

Parkovací senzory vpředu a vzadu - Signalizace vzdálenosti při parkování vpředu a vzadu vám pomůže zaparkovat i vyparkovat z jakéhokoliv místa.

Zadní parkovací kamera

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ano, ale je i varianta bezdratoveho, tzn. bez nutnosti telefon pripojovat kabelem. Za sebe bych uvazoval o kolennim airbagu a tzv. crew protect assist. To je prednarazovy system, ktery pri rozpoznani kriticke situace predepne pasy, zvysi tlak brzd a u prislusne vybavenych aut dovira stresni okno a bocni okna.

 

Zauvazoval bych nad adaptivnim tempomatem, resp. balickem Komfort.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Pavel Hádek Máme služební OIII 1.0 TSI a většina už má hodně přes 100k najeto a zatím s nimi není žádný problém. Na 3 km do práce, nákupy a Chorvatsko podle mě ideální motor. Co se týče výbavy, jak už to zmínili, asistent únavy zbytečný a samostatná zadní kamera za mě taky. Byl jsem zvyklý vždy couvat se zrcátky a senzory, teď i s kamerou to mám stejně. ;-) Tedy když už, tak pakety Komfort a Extra, na ty jsem si velmi zvykl. Ač třeba asistent jízdních pruhů je spíš otravný, ale dá se na to zvyknout. Pokud jsi omezený rozpočtem, vyměnil bych raději metalízu za nějaký paket. 

Připojování telefonu přes kabel mi nijak nevadí, Android Auto se nahodí okamžitě a vše běží parádně. Zvláště pokud nemáš bezdrátové nabíjení, tak to pak ztrácí tu výhodu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 1 měsíc později...

ahojte, zvazujem tiez kupit scalu. chcel by som 1.5tsi man, no mam trocha obavy po tom, co sa riesilo cukanie pri rozjazde za studena. na skusobnej jazde, 1.5 s automatom, bolo vsak vsetko super a pacilo sa mi to cele. no kvoli tejto vade tychto motorov, som zacal uvazovat nad 1.0 tsi man, v najvykonnejsej verzii, je aj lacnejsia.. avsak trojvalca sa bojim, na to som tiez nepocul moc dobre slova, no neviem ci ich brat vazne. a co sa tyka 1.5tsi tento problem pretrvava a je neriesitelny?

 

teraz sa teda neviem absolutne rozhodnut. aky mate nazor na tieto motorizacie?

 

dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@frfr Mrkni na toto:

a nějaké postřehy jsem napsal i sem. Scalu 1.5 TSI s AP budu mít zanedlouho na pár dní a pojede do hor, tak pak budu moct srovnat s 1.0 TSI. Osobně mám stařičkou Octu I 1.6 74kW a oturbené 1.0 TSI tahá v leckterých situacích lépe - souhlasím s videem. Na druhou stranu je to jednoduchý a spolehlivý motor.

Osobně - pokud bys jezdil hodně často naložený, do kopců, rád předjížděl "najistotu", volil bych 1.5 TSI. Pokud jsou jízdy klidnější s menším obsazením, nebál bych se 1.0 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Nezalezi na tom najazde ale to, ake dlhe trasy robi. Mne sa TDI zahreje dost rychlo, no ked pozriem olej, pracovnu teplotu dosiahne tak po 20km v tomto pocasi. Vzime mozno viac. A ked benzin este nema DPF, teda neviem ako to ma skoda, tak potom je to dalsie plus, lebo kratke trasy mu nebudu sediet. 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...