Přejít na obsah

Koupě Scaly - jakou výbavu, motorizaci, atd...


Pavel Hádek

Doporučené příspěvky

Jak jsem ukázal v minulém příspěvku, malý rejd asi nebude, minimálně průměr otáčení je naprosto odpovídající dané třídě... Když chceš něco shazovat, tak si aspoň k tomu najdi nějaké důkazy. Taky by mě zajímalo kde jsi přišel na to, že Scala používá kompresor klimatizace s vadnou konstrukcí? Když budu citovat jednoho místního:

před 6 minutami, bobanHTP napsal:

...Nadávát a urážet to Ti jde, ale argument nula...

 

@Pawouk Nedá se nic jiného než ty polopravdy a spekulace vyvracet, dokud se zde budou objevovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte, pred par týždňami som si objednal scala vo výbave ambition. Mam dve otázky :

1, Keď som bol na predajni tak som sa rozhodol pre image packet (spojler, predĺžené piate okno a full LED zadné svetlá s dynamickým zobrazovaním).

Az doma som si uvedomil, že predné svetlá sú len čiastočne LED. Ma niekto rovnakú scali doma? Nevyzerá to komicky, keď predné smerovky sú ziarovkove a zadne full LED dynamické? 

Svetlá vo výbave ambition asi nie je možné vymeniť dodatočne za Full LED. Ci áno?

2, Je možné aj dodatočne namontovať predné parkovacie senzory? Nasiel som ich v Česku na predaj, celu sadu ale v predajni mi povedali, že kvôli homologizacii každého auta to pravdepodobne nebude mozne. Mate skúsenosti? 

 

Dakujem

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam v AM125 vzadu TOP a vpredu obyc. podle me sviti dobre a neda se rict, ze to vypada nejak blbe, ale je tam proste videt nekolik diob bodove(levny reseni) misto pasku a blinkr je sklenena zarovka. radeji bych mel full LED, ale za ty penize navic by mi to krome vzhledu nic neprineslo, tak jsem do toho nesel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Michal Tvrdík no rozmýšľal som nad tým, ale rozdiel cenový medzi výbava i je 3000eur. Keďže som zvolil slabšiu motorizáciu. Ďalšia vec je ze mne žena určila finančný strop ? image packet som si ale vybral práve kvôli predĺženemu oknu a spojleru. Tie dynamické svetla by som popravde ani nepotreboval. A ak sa nemýlim tak ani výbava style nemá to okno a spojler vo výbave. Čiže by som musel pri kupovať aj tak. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdyby se dalo v CR vybrat, tak beru Style bez toho prodlouzenyho skla, na Rapidu se mne to libilo a ted mi to pripada trapny a hezci je linka v barve auta pod sklem, nechapu proc neni moznost volby a misto svetel za 20 tis. bych si dal neco co me osobne bude tesit kazdej den, treba el. kufr, dig. palubka, vetsi displej a tak. o svetlech za chvilku nevis a jak se tvari navenek je mne u p....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@csabac Mně ty světla svítí z výroby dobře a i na dálnici si s blízkáčema nestěžuju, viz. video. Dálková svítí tolik, že velké nové čisté cedule téměř oslňují :). Je teda fakt, že zase na tomto videu zřejmě s předprodukční Scalou mi ty potkávačky přijdou přiškrcené. Ambi světla zdá se také svítí dobře, nemají ale přisvěcování škarp v zatáčkách a dálky jsou viditelně žlutejší.

Kdybych jezdil často ve tmě, šel bych do full LED.

Editováno: , autor: Michal Tvrdík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, ja_som_laci napsal:

Ahojte, pred par týždňami som si objednal scala vo výbave ambition. Mam dve otázky :

1, Keď som bol na predajni tak som sa rozhodol pre image packet (spojler, predĺžené piate okno a full LED zadné svetlá s dynamickým zobrazovaním).

Az doma som si uvedomil, že predné svetlá sú len čiastočne LED. Ma niekto rovnakú scali doma? Nevyzerá to komicky, keď predné smerovky sú ziarovkove a zadne full LED dynamické? 

Svetlá vo výbave ambition asi nie je možné vymeniť dodatočne za Full LED. Ci áno?

2, Je možné aj dodatočne namontovať predné parkovacie senzory? Nasiel som ich v Česku na predaj, celu sadu ale v predajni mi povedali, že kvôli homologizacii každého auta to pravdepodobne nebude mozne. Mate skúsenosti? 

 

Dakujem

 

Nevím jaká je skladba výbavy ambition na slováči, ale určitě přihoď multifunkční volant.

Přední parkovací senzory považuji obecně za zbytečné, respektive za postradatelné. Dodělat půjdou, ale určitě vyjde dnes lépe si je připlatit z výroby. Tím spíš, že infotaiment Scaly nepatří mezi nejodladěnější, tak bych neriskoval něco doplňovat. Podpora v případě problému pak bude ze strany Škody ještě nižší než je u origo auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jak fungují přesně senzory ve Scale, ale myslím že v rámci koncernu to bude všude stejné. V Leonu se s tím dá zaparkovat téměř na dotyk značkou. Ono sice od cca teď 20cm to už píská stejně, ale na display se zobrazí poslední výstraha až pár cm od auta.

Přední senzory jsou věc kterou bych asi nedodělal do současného auta, zas tolik je nepotřebuji. Ale do nového auta bych o nich silně uvažoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na 80% by som full led ani neuvazoval.

@Michal Tvrdík ako pises, full maju dobry vykon a dialnice su super. Ale staci, ked vybehnem na okresky,kde je horsi asfalt, ci idem z mierneho prevysenia a sklopia sa velmi dole. Ambition to nerobi. Dialkove neporovnavam, tie bez tak vyuzivam minimalne. Ale tie su ok. To prisvecovanie je naj vyhoda. Inak o3 co mam teraz, naklapa svetla dole tak isto. No nema vyhrev okna, takze je vyhlad lepsi ak idu oproti auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas tady zaznívá stesk nad potřebami tzv. "obyčejného člověka". Vcelku zajímavé informace o zástavbovosti jednotlivých "zbytečností" u Kamýku a Scaly. Povšimněte si velkého rozdílu u obou modelů, byť jde o dvojčata (pořadí Scala/Kamýk):

 

digitální budíky 52%/34%

Amundsen 28%/41%

Bolero 50%/49%

Swing 22%/10%

Bezdrátové nabíjení 25%/27%

Smartlink 90%/95%

zadní repro 81%/89%

"Sound system" je v cca 8% Kamýků

 

Osobně bych si nepřiplatil snad nikdy za Amundsena nebo digitální budíky, pokud by nebyly ve standardu. Ale zjevně to velká část lidí chce.

 

https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-zakaznici-u-modelu-scala-a-kamiq-ocenuji-vrcholne-prvky-infotainmentu-jako-je-virtualni-kokpit-navigacni-system-amundsen-a-dab/

 

Je škoda, že se nemáme šanci dostat k datům o další skladbě výbavových stupňů, mimořádných výbav a to napříč trhy. Myslim, že by to bylo dost zajímavé čtení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj všichni, vypadá to, že se stanu dalším majitelem Scaly.

Vyhlédl jsem si 1.0TSI 85kw roční s nájezdem cca 7000km ve výbavě Style.

V tuhle chvíli mám Rapida 1.2MPI, takže co se týče motoru bych řekl, že budu víc než spokojen u Scaly, souhlasíte?

Oproti ostatním se mi u téhle líbí, že má předplacený servis, prodlouženou záruku a klasický tempomat, ne adaptivní - ten ve mě budí velkou nedůvěru po přečtení pár článků o něm.

Ale zajímá mě panoramatická střecha, dočetl jsem se, že jsou problémy s vrzáním, je to tak nebo všichni co je máte, tak bez problémů?

Díky za odpovědi, názory, poznatky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím, že budu spokojen.

Telefon a já za jízdy kamarádi nejsme vůbec, nikdy netelefonuju, ani nepíšu SMS, tohle já nedělám, takže nějaké SMS bych se nebál.

A ještě jsem se chtěl zeptat, jak je to se stop/start systémem.

Určitě ho nechci používat a bohužel ho má každá Scala.

Je pravda, že u řadící páky je tlačítko, kterým jde po každém nastartování vypnout?

A legálně to nechat vypnout v autorizovaném servise, aniž by člověk přišel o záruku, to asi nejde, že?

 

Ještě by mě zajímalo, potřebuji používat navigaci waze, jak je to s Android autem? Ve výbavě style to mít bude nebo potřebuji něco speciálního tam za paket, aby to fungovalo?

Editováno: , autor: cajky
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už chápu tvůj příspěvek v jiném vlákně o smazání komentářů :-) Zmátlo mě to.  Cajky ví :-).

Co se týká ACC, tak mám Roomstra s klasickým tempomatem a Scalu s adaptivním. Je to nesrovnatelné. Do klasického bych už nešel a to jsem si ho tam nechal dodělat, původně tam nebyl. Byl jsem pak spokojen, ale teď, už bych ho nechtěl. Mím stejnou motorizaci a jsem spokojen, jen střecha je klasická, tak nemohu soudit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím jestli se ve Scale vůbec klasický T montuje a nemám s AT tuto negativní zkušenost. AT začne plynule zpomalovat, když dojíždí auto před tebou. To co popisuješ ty, spíš dělá Front Assist. Ty systémy spolupracují, ale i když máš AT neaktivní, tak se můžeš dostat do situace, že ti to FA někde zadupne, když se přiblížíš k překážce. Navíc se dá nastavit citlivost ve třech krocích. Fakt se toho neboj.

 

Když vypneš AT, stále funguje FA. Když vypneš FA, tak nefunguje AT, protože ten taky využívá společný radar. Tak to aspoň cítím já.

Editováno: , autor: dafr
doplnění posl. odstavce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...