Přejít na obsah

Koupě Scaly - jakou výbavu, motorizaci, atd...


Pavel Hádek

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, můžu se zeptat jak probíha koupě nového vozu a výkup stávajícího?

Dejme tomu že sem si nakonfiguroval Scalu v MC za 600, nyní mám Fabii 3 najeté kolem 60000km. Tu Fabii si oni prověří ve Škodovce a dají mi nějaký nástřel když už bude Scala vyrobená? Nebo jak to vlastně probíhá? Děkuju předem za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vybreš si konfiguraci Scaly jak píšeš cca za 600tsi, následně pracovník z oddělení ojetých vozů zkontroluje Fábii, vizuálně, papírově a možná udělá malý kolečko kolem baráku. Následně ti řekne výkupní cenu. Ta je přirozeně nižší než za jakou bys ji prodal. Nabídka s výkupem obvykle platí jeden měsíc a pokud nebude Scala do té doby vyrobená, může se skutečná výkupní cena lišit, proto je dobré se domluvit ve výkupu na delší platnosti nabídky, mně to udělali. Pak už záleží na tobě, jestli auto třeba prodáš ihned, nebo až před převzetím Scaly. Peníze z výkupu se buď odečtou z ceny nového vozu, nebo ti přijdou na účet a nový auto budeš financovat nezávisle na výkupu. Prodejce započítá trade in bonus do nabídky hned při tvorbě cenové nabídky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže dejme tomu že Scalu vyrobí za 2 měsíce, tak bude platit ten stav auta před dvěma měsíci nebo aktuální? Je mi jasné že ji prohlédnou znovu...A ten rozdíl je cca jaký finančně? Že třeba já bych ji prodal za 180 a oni mi nabídli 150? Nebo je to markantnější?  
 

A berou nějak v potaz když byla celou dobu servisovaná u nich?Jako myslím přímo kde jsem kupoval Fabii, nebo je jim to buřt?

Editováno: , autor: RDMBR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně dali za auto 125 a sám bych ho odhadem prodal za 140. Jelikož ta výkupní cena byla napočítaná první týden v lednu, měl jsem strach, že za 8 - 10 týdnů (než dorazí Scala) bude nižší a nikdo nedokázal odhadnout o kolik a jestli vůbec. Proto jsem trval na tom, že chci to potvrzení výkupní ceny na těch 10 týdnů, netvářili se moc, ale nakonec vyšli vstříc. Když jsem pak s autem přijel, tak výkupčí udělal kolečko, nehledal kosmetický vady a ani se nesnažil hledat chyby, aby mohl s cenou dolů. Pak už jsme řešili jen papíry a cena byla bez řečí těch 125 co jsem měl od nich na papíře. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to zase vyřešil tak, že svoje auto jsem si prodal sám, kdy jsem hned po koupě hodil na net fotky a nahodil jsem nesmyslnou cenu s tím, že to budu postupně snižovat. Auo jsem perfektně vypucoval a nafotil, takže bylo i po 13 letech jak nový. A dopadlo to tak, že se našel hned kupec s tím, že hledá toto konkrétní auto a že je nejhezčí a v nejlepším stavu co viděl, tak nechtěl ani smlouvat a vzal to za tu nastřelenou cenu.  Protiúčtem dám vrak, kterej má nalítáno 230000km a je totálně KO a v květnu končí STK. Tak mám tu výhodu, že vlastně auto skoro bez hodnoty tam nechám za 30tisíc, které dostanu jako protiúčet. Tak nemusím ani řešit, že mě natáhnou, nebo nevýhodně prodám. Ale popravdě to byla náhoda, že zrovna v rodině máme nedlouho takovej vrak na sešrotování, kterej půjde dát na protiúčet.  Jinak z minulosti zkušenost s otcovou Fabií, kdy kupoval novou, nebysla sleva na protiúčet, prostě auto jen vykoupili a odjel s novým, kdy jsem hledal na netu ceny a dle mě mělo auto hodnotu tak 30 tisíc a v prodejně vykoupili za 50 tisíc, aniž by je k tomu někdo přemlouval, tak jsme ani nedejchali a rychlo prodat :)

Editováno: , autor: Skodascalacng
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Skodascalacng to je ideální dat tam vrak. Já jsem zase nechtěl řešit tu zodpovědnost za přepis a s novým majitelem běhat po úřadech. 

@RDMBR Oni mají na výkup svoje tabulky a nejvíc rozhoduje stav tachometru, v tom jsi vpohodě. Samozřejmě mají nějaký manévrovací prostor. Dával jsem Toledo 1.2 TSi 63kW rv 2013 a najeto 120 tis. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Dnes jsem viděl dvě Scaly MC, jednu v červené Velvet a druhou v modré Race. Jak nemám rád černé prvky exterieru místo stříbrných, tak zvlášť modrá vypadala velmi velmi dobře. Škoda jenom u Scaly mechanické ruční brzdy a v případě MC také sedadel se "sportovním" tvarem, do kterých se nevejdu. Jinak interier i exterier velmi velmi povedený. Kdyby existoval liftback, tak bych asi neuvažoval o Octavii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 5. 3. 2020 na 10:38, bojler napsal:

Dnes jsem viděl dvě Scaly MC, jednu v červené Velvet a druhou v modré Race. Jak nemám rád černé prvky exterieru místo stříbrných, tak zvlášť modrá vypadala velmi velmi dobře. Škoda jenom u Scaly mechanické ruční brzdy a v případě MC také sedadel se "sportovním" tvarem, do kterých se nevejdu. Jinak interier i exterier velmi velmi povedený. Kdyby existoval liftback, tak bych asi neuvažoval o Octavii.

Scala je dobře schovaný lowcost. Neposmívám se, mě se líbí, ale náprava, rejd atd. jsou prostě ala Rapid. Octávie je postavená na platformě Golfu, včetně lepších dílů.  Pokud beru auto na více jak pět let a 150tis.km, Octávie je jasná volba(teda já bych raději bral doprodej Golfu VII :-D ).

 

 

Editováno: , autor: bobanHTP
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem v Toledu (Rapid) jezdil skoro 7 let, najel 120tis. a teď mám Scalu, tak můžu i po vyprchání prvotního nadšení upřímně říct, že tohle auto nemá naštěstí s Rapidem společnýho vůbec nic, vlastně možná ten rejd :) Náprava ať už filtrování nerovností, vibrace, stabilita a hlavně ve větru to je jiná třída. Zbytek nemá cenu vůbec zmiňovat, protože by to nebylo fér, je to generační rozdíl. Co se týká srovnání s OIII, tak si stačí projet obě auta a vsadím boty, že většina řidičů, pokud si nehoní ego, řeknou, že se mnohem líp jezdí ve Scale a rozdíl oproti OIII rozdíl nevidí. Takhle je to teď, ale až čas ukáže, co se vyklube z technicky dobře nášlápnutýho modelu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@vormen neviem ako Toledo, ale vo vetru je to teda Scala uplne zle. auto pomaly prefukne do druheho pruhu na dialnici pri strednom vetre.  Je lahke, napriek tomu spotreba neoslni a akceleracia tiez nie. Napravy buchaju obe a zadna dokonca odskakuje pri priecnom prejazde zaplat na ceste v tiahlych zakrutach pri 90ke. ked dokoncim svoje postrehy, uploadnem podorbny opis auta po 20t km do svojej sekcie. chybaju mi este foto a ucesat to. a vady uz zmienovat ani nemusim, zajtra idem s klepajucou spojkou. uplne zle cele auto

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bolest prvních kousků, mám najeto sice málo, ale s ničím co píšeš a co se týká jízdních projevů nesouhlasím. Rapid je vysoký úzký a větr s ním dost mává na dálnici, Scala má větší šířku, rozvor, menší převis a je to sakra poznat. S tím skákáním jsem se nesetkal, ale možná až budu mít letní gumy, se něco objeví, zatím spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Twisted 1,6tdi.  realny priemer je 5,1l, ale stale nejazdim tak svizne ako s predchodcom.  ak to porovnam s predchodcom 1615kg, real 5,5 daleko vyssím priemerným tempom tak je to bieda. bral by som to ok, ak by to auto nelietalo na dialnici vo vetre ako sarkan a neodskakovalo. nic predtym mi na tom useku neodskocilo. mozno i vdaka hmotnosti predchodcov. ale ani astra g r.v. 1999 s tym nemala problemy. a nebavme sa o spotrebe cez PC. tam uz mam odchylku 0,5 aktualne v neprospech PC.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 3. 2020 na 10:52, bobanHTP napsal:

Scala je dobře schovaný lowcost. Neposmívám se, mě se líbí, ale náprava, rejd atd. jsou prostě ala Rapid. Octávie je postavená na platformě Golfu, včetně lepších dílů.  Pokud beru auto na více jak pět let a 150tis.km, Octávie je jasná volba(teda já bych raději bral doprodej Golfu VII :-D ).

 

 

Ty lowcoste? kolik jsi najezdil kilometrů ve Scale? Podle toho jak píseš tipuji že do milionu nebude daleko, tak tady buď tak laskav rozepiš hluky od zadní nápravy a od kol, mě osobně to dost zajímá, zvažuju nákup scaly pro manželku do města, mě se třeba rejd zdá OK, vešel jsem se s tím všude a vytočil bezproblému, ale s rapidem jsem v životě nejel, tak neumím porovnat.

NEBO

Nakonfiguruj/sežeň mě O3FL nebo Golfa VII se stejnou výbavou jako Scala monte carlo s 1.5 tsi v  "plné" za 700tis a vejdi se u O3FL a G VII taky do 700tis a budeš u mě king a dám ti provizi 5% ???

Nemíchej tady prosím hrušky s jabkama a srovnávej SHODNĚ vybaveně auta za SHODNOU cenu! 

 

Nic proti scale za 350tis ale proč to proboha srovnáváš s octávou a golfem za 700tis? Až bude nabušená Scala stát stejně jako A3, nebo B/C class a budeme v levelu 1.4mil tak uznám a nejen já, že scala je lowcost a navoněná bída, ale jak jsem už psal, nemíchej tady hrušky s jabkama?

Editováno: , autor: xtrack
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten rejd by mě taky zajímal, Scala má průměr otáčení 10.9m, i30 má 10.6m, Fiat Tipo 10.9m, Octavia Combi RS 11.13m, Mini 5dv. 11m, BMW 1 10.9m, Renault Megane 11.2m, Ford Focus 11m, Focus ST 12m, MB A 11m, Honda Civic 11.3m, Audi A3 SB 10.9m, Seat Leon 10.2m a dalo pokračovat

 

Ale jasně, když někdo tvrdí že Scala a Polo mají stejný podvozek (ano, mají stejnou platformu, ale to je tak všechno)... Možná si to chce někdy věci ověřit. Se Scalou jsem moc nenajezdil, ale neměl jsem problém s ní zaparkovat a nepřišlo mi, že bych měl problém s otáčením.

 

Zdroje:

https://www.autohled.cz/a/skoda/fabia/t/parametry/polomer-otaceni

https://www.autohled.cz/a/hyundai/i30-kombi/t/parametry/polomer-otaceni

http://auto-fresh.cz/test/test_skoda_scala/

Editováno: , autor: Martab
  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...