Stano2255 Posted June 7, 2019 Posted June 7, 2019 Ahoj, máte niekto skúsenosti so sup lll 1.8tsi 2018? niekto písal že mu to žralo 0.8l oleja na 1000km lebo mám záujem o kúpu Quote
Badura Posted June 7, 2019 Posted June 7, 2019 (edited) Ja ho mám, ale mám málo najazdené 3800km, nič nedolievam, 0.8l/1000 oleja?? to vážne? Veď keby to žralo toľko oleja, tak by mi podľa toho malo chýbať v olejovej vani cca 3l! Ja som zatiaľ spokojný, auto ide ticho, výkon mi postačuje. Edited June 7, 2019 by Badura Quote
wagrant Posted June 11, 2019 Posted June 11, 2019 Ja ho mám najazdené cca 20000 a ani deci oleja a to ho nešetrím. Skôr ti bude papať benzín :) veľmi záleží od štýlu jazdy. Dá sa aj za 7 ale aj za 10+ Quote
Jirka951 Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Mám najeto 21000 km a na měrce je olej stále pod max. úrovní. S motorem maximální spokojenost, oproti mému předchozímu TDI má vyšší spotřebu, ale je to příjemnější jízda. Quote
wagrant Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Presne ako píšeš.Než som ho bral skúšal som aj najsilnejší diesel ale 1,8 benzín mi pripadal živší agresívnejší Quote
kapitan9 Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Rovněž bez spotřeby oleje. 1/2016. Najeto 29500 km. Maximální spokojenost. Spotřeba 9,4 l Quote
JSvoboda Posted February 22, 2022 Posted February 22, 2022 Kluci tyhle nové TSI 1.8čky mají už pořešenou karbonizaci tím přidaným nepřímým vstřikem? Mám možnost koupi superb 1.8 TSI 7DSG s 70 tis km. Dík Quote
e1. Posted March 1, 2022 Posted March 1, 2022 (edited) Len kontrolná otázka: vieš o tom, že to 7° DSG je "suchá" verzia s 250 Nm limitom maximálneho točivého monentu? Tých 70 tisíc km nie je veľa, tá prevodovka ešte určite poslúži veľa km, ale treba si uvedomiť, že tento motor svojím výkonom je nad limit možností tej prevodovky a kvôli tomu aj má softvérovo znížený maximálny krútiaci moment. Budeš s tým vedieť normálne jazdiť, ušetríš niečo na spotrebe aj na údržbe (DQ200 nemá predpísaný interval výmeny oleja, a aj toho oleja tam sú iba necelé 2 litre). Ak si ale chceš nechať auto na dlhšiu dobu a máš silné ambície využívať schopnosti motora na maximum, alebo by si chcel ešte aj nejaký tuning, tak zvoľ radšej manuálnu prevodovku, alebo ak chceš DSG, tak 2.0 TSI. Ďalšia možnosť je, že si odložíš bokom 40 tisíc na prípadnú opravu. Ja som to u mojej Fabii schytal pri 175 tisíc km. Edited March 1, 2022 by e1. 1 Quote
vever440 Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 (edited) Ahojte, mam starsiu skodu superb (2016) a problem pocas emisnej kontroly. Nakolko odozva na akcelerator (pedal plynu) je trochu chaoticka, nedokaze ustalit otacky na zvolenej hodnote. V autorizovanom service (BB Euromotor) mi nevedia poradit (zaplatil som znova za cistenie klapky, kontrolu tesnosti a chyb RJ cca 180 eur). Odporucanie je vymenit skrtiacu klapku ale to bez zaruky ze sa to zlepsi. Motor ma takmer 100tis km za sebou, je to uz druhy motor v aute (ten prvy vraj vydrzal cca 15tis km od nova). Je teda nasledovne spravanie v poriadku? Pocas jazdy to nijako nepocitujem, tu je video s plynulym pridavanim plynu - otacky vyrazne kolisu, ked stlacim spojku (druha polovica videa) tak sa daju ovladat trosku lepsie. Funguje to tak aj vam? http://www.youtube.com/watch?v=l-39T_Hs9B0 Edited May 13, 2022 by vever440 Quote
Badura Posted May 13, 2022 Posted May 13, 2022 Mám tento motor, len r. 2018, by ma zaujímalo prečo bol motor menený po 15t km? Ja to mám zatiaľ bez problémov... Quote
vever440 Posted May 16, 2022 Posted May 16, 2022 Motor bol meneny myslim kvoli tomu ze nieco sa uvolnilo z turba, asi cast lopatky... Quote
Štefan Chovanský Posted January 15, 2023 Posted January 15, 2023 V 12. 6. 2019 na 18:30, kapitan9 napsal: Rovněž bez spotřeby oleje. 1/2016. Najeto 29500 km. Maximální spokojenost. Spotřeba 9,4 l Dobrý den, prosím o info. Pokud pořád máte tu 1.8 TSI, kolik teď máte najeto a pozorujete už nějakou spotřebu oleje? Děkuju Quote
JirikHL Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 To je dost velké zobecnění... Některé TDI taky žerou olej... Záleží na motoru a řidiči... Mě třeba olej nemizí... 1 Quote
Rapid1.0 Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) @dfga Pokud chceš zobecňovat, tak by to mělo být spíš "všechny MOTORY žerou olej". Až už ve větší, ale anebo v menší (pro běžného uživatele nepostřehnutelné) míře. Ať už já, nebo jiní členové rodiny, jsme měli "doma" 3x 1.0 TSI, 1.2 TSI (EA 111 i EA 211), 2.0 TSI a u žádného jsme spotřebu oleje neřešili. .................................................................................................................................................................................................................................... OT: A jestli za poslední 1-2 roky někoho trápí spotřeba oleje, tak to jsou hlavně TDI EVO motory s prvonáplní 0w-20. Nejvíc 147 kW (ŠA to oficiálně přiznala a pracuje na změně), ale ani 110 kW nejsou úplně v pohodě. Máme teď v práci nové Karoqy, celkem 5 ks, 2 z nich už překročily 10 tisíc (jeden 11, druhý 14) a oboum se minulý týden shodně rozsvítila kontrolka oleje, na měrce neměly skoro nic. Edited January 16, 2023 by Rapid1.0 1 Quote
stanmar Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) Před hodinou, dfga napsal: Všetky TSI žerú olej. @dfga Zde se bavíme o konkrétní motorizaci tak si odpusť bezobsažné komentáře o ničem. A ano každý motor má nějakou spotřebu oleje - jde o to jestli je to ještě v normě a nebo ne - dle výrobce je totiž v normě spotřeba až 0,5 lit. mot. oleje na 1000 km. Edited January 16, 2023 by stanmar Quote
dfga Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) Mame presne tieto 2ks Passaty vo firme, oba cez 2litre oleja na interval. Tak si obaja choďte poplakat do kuta. Sa ta to dotklo lebo mas TSI? Motor onicom ta 1,8, s DSG to ide ako 1,0ka TSI vo Fabii, huci, žerie ale Nm nikde. Edited January 16, 2023 by dfga 1 Quote
stanmar Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 (edited) Stačí kdybys napsal jen tu první větu (a třeba také upřesnil jestli máte interval výměny po 15, nebo 30 tisících km) a mohli jsme pokračovat bez zbytečných připomínek. Každého při těchto dotazech zajímá jak velká spotřeba je ještě běžná a kolik už je na pováženou ( znám to z vlastní zkušenosti, měl jsem totiž i předchozí generaci tohoto motoru v O II...) Edited January 16, 2023 by stanmar 2 Quote
dfga Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Ahoj vo firme je 30t podľa VW. Osobne súkromne mením po 5 ale ja mam iný motor. Podľa mňa po 15t je ten olej taky hotový ako voda a preto to aj tak žerie. Neverím, že niekomu to neberie olej na 30t interval lebo na oboch je to cez 2 litre. Quote
dfga Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 Pripadne ak niekto dá viac oleja o liter pri výmene potom je ku spodnej ryske 2 litre a preto si myslí, že nič neberie... Quote
JirikHL Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 @Štefan Chovanský Jestli je to z dotaz z důvodu výběru auta. Tak dneska jsem našel zajímavý článek. https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-skoda-octavia-iii-slavi-10-let-na-trhu-jaky-motor-je-sazka-na-jistotu-a-kteremu-se-vyhnout-21009507 O 1,8 od určitého data tam píšou jen v dobrém... Jediné mínus je, že kvůli převodovce (u ne 4x4 verzí) jsou Nm omezené na 250. Quote
dfga Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 S manuálom to môže byť ok ale ináč radšej 1,4 to nebude rozdiel len v spotrebe. Quote
Hunterkyjov Posted January 16, 2023 Posted January 16, 2023 leon 1.8 tsi 2017 manual najeto 90tkm a olej nebere. dlouhodoba je 7,2l . v o2 a s2 byly 1.8 tsi pruser ted uz to je vsechno vychytane Quote
eiffel10 Posted July 8, 2023 Posted July 8, 2023 Zdravím mam problém se škubnutím motoru - studeny motor , otáčky mezi 1750 -2000 , vždy skubne jednou při dosazeni rozmezí otáček. jakmile se ohřeje tak už neškube. auto S3 2018 1.8TSI 165tkm Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.