Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ja ho mám, ale mám málo najazdené 3800km, nič nedolievam, 0.8l/1000 oleja?? to vážne? Veď keby to žralo toľko oleja, tak by mi podľa toho malo chýbať v olejovej vani cca 3l! Ja som zatiaľ spokojný, auto ide ticho, výkon mi postačuje.

Edited by Badura
Posted

Ja ho mám najazdené cca 20000 a ani deci oleja a to ho nešetrím. Skôr ti bude papať benzín :) veľmi záleží od štýlu jazdy. Dá sa aj za 7 ale aj za 10+

Posted

Mám najeto 21000 km a na měrce je olej stále pod max. úrovní. S motorem maximální spokojenost, oproti mému předchozímu TDI má vyšší spotřebu, ale je to příjemnější jízda.

  • 2 years later...
Posted (edited)

Len kontrolná otázka: vieš o tom, že to 7° DSG je "suchá" verzia s 250 Nm limitom maximálneho točivého monentu?
Tých 70 tisíc km nie je veľa, tá prevodovka ešte určite poslúži veľa km, ale treba si uvedomiť, že tento motor svojím výkonom je nad limit možností tej prevodovky a kvôli tomu aj má softvérovo znížený maximálny krútiaci moment. Budeš s tým vedieť normálne jazdiť, ušetríš niečo na spotrebe aj na údržbe (DQ200 nemá predpísaný interval výmeny oleja, a aj toho oleja tam sú iba necelé 2 litre). Ak si ale chceš nechať auto na dlhšiu dobu a máš silné ambície využívať schopnosti motora na maximum, alebo by si chcel ešte aj nejaký tuning, tak zvoľ radšej manuálnu prevodovku, alebo ak chceš DSG, tak 2.0 TSI.
Ďalšia možnosť je, že si odložíš bokom 40 tisíc na prípadnú opravu. Ja som to u mojej Fabii schytal pri 175 tisíc km.

Edited by e1.
  • Pozitivní 1
  • 2 months later...
Posted (edited)

Ahojte, mam starsiu skodu superb (2016) a problem pocas emisnej kontroly. Nakolko odozva na akcelerator (pedal plynu) je trochu chaoticka, nedokaze ustalit otacky na zvolenej hodnote. V autorizovanom service (BB Euromotor) mi nevedia poradit (zaplatil som znova za cistenie klapky, kontrolu tesnosti a chyb RJ cca 180 eur). Odporucanie je vymenit skrtiacu klapku ale to bez zaruky ze sa to zlepsi. Motor ma takmer 100tis km za sebou, je to uz druhy motor v aute (ten prvy vraj vydrzal cca 15tis km od nova).

 

Je teda nasledovne spravanie v poriadku? Pocas jazdy to nijako nepocitujem, tu je video s plynulym pridavanim plynu - otacky vyrazne kolisu, ked stlacim spojku (druha polovica videa) tak sa daju ovladat trosku lepsie. Funguje to tak aj vam?

 

http://www.youtube.com/watch?v=l-39T_Hs9B0

Edited by vever440
  • 7 months later...
Posted
V 12. 6. 2019 na 18:30, kapitan9 napsal:

Rovněž bez spotřeby oleje. 1/2016. Najeto 29500 km. Maximální spokojenost. Spotřeba 9,4 l

 

 

Dobrý den, prosím o info. Pokud pořád máte tu 1.8 TSI, kolik teď máte najeto a pozorujete už nějakou spotřebu oleje? Děkuju

Posted (edited)

@dfga Pokud chceš zobecňovat, tak by to mělo být spíš "všechny MOTORY žerou olej". Až už ve větší, ale anebo v menší (pro běžného uživatele nepostřehnutelné) míře. 

 

Ať už já, nebo jiní členové rodiny, jsme měli "doma" 3x 1.0 TSI, 1.2 TSI (EA 111 i EA 211), 2.0 TSI a u žádného jsme spotřebu oleje neřešili.

 

....................................................................................................................................................................................................................................

OT: A jestli za poslední 1-2 roky někoho trápí spotřeba oleje, tak to jsou hlavně TDI EVO motory s prvonáplní 0w-20. Nejvíc 147 kW (ŠA to oficiálně přiznala a pracuje na změně), ale ani 110 kW nejsou úplně v pohodě. Máme teď v práci nové Karoqy, celkem 5 ks, 2 z nich už překročily 10 tisíc (jeden 11, druhý 14) a oboum se minulý týden shodně rozsvítila kontrolka oleje, na měrce neměly skoro nic. 

Edited by Rapid1.0
  • Pozitivní 1
Posted (edited)
Před hodinou, dfga napsal:

Všetky TSI žerú olej. 

@dfga Zde se bavíme o konkrétní motorizaci tak si odpusť bezobsažné komentáře o ničem. A ano každý motor má nějakou spotřebu oleje - jde o to jestli je to ještě v normě a nebo ne - dle výrobce je totiž v normě spotřeba až 0,5 lit. mot. oleje na 1000 km.

Edited by stanmar
Posted (edited)

Mame presne tieto 2ks Passaty vo firme, oba cez 2litre oleja na interval. 

Tak si obaja choďte poplakat do kuta. 

Sa ta to dotklo lebo mas TSI? 

Motor onicom ta 1,8, s DSG to ide ako 1,0ka TSI vo Fabii, huci, žerie ale Nm nikde. 

Edited by dfga
  • Negativní 1
Posted (edited)

Stačí kdybys napsal jen tu první větu (a třeba také upřesnil jestli máte interval výměny po 15, nebo 30 tisících km) a mohli jsme pokračovat bez zbytečných připomínek.

 

Každého při těchto dotazech zajímá jak velká spotřeba je ještě běžná a kolik už je na pováženou ( znám to z vlastní zkušenosti, měl jsem totiž i předchozí generaci tohoto motoru v O II...)

Edited by stanmar
  • Pozitivní 2
Posted

Ahoj vo firme je 30t podľa VW. 

Osobne súkromne mením po 5 ale ja mam iný motor. 

Podľa mňa po 15t je ten olej taky hotový ako voda a preto to aj tak žerie. 

Neverím, že niekomu to neberie olej na 30t interval lebo na oboch je to cez 2 litre. 

  • 5 months later...
Posted

Zdravím  mam problém se škubnutím motoru - studeny motor , otáčky mezi 1750 -2000 , vždy skubne jednou při dosazeni rozmezí otáček. jakmile se ohřeje tak už neškube.

auto S3 2018  1.8TSI 165tkm

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...