Přejít na obsah

Chybový kód ASG


marsiano

Doporučené příspěvky

Ahoj, nevíte někdo co je toto za chybu? Vyskakuje to dost často a přijde mi, že ASG z přeřazení za 1 na R nějak bouchne. Je to manželky auto, a ta mi tvrdí, že při couvání se jí stalo, že auto nejelo, pak se ozvala velká rána a cuklo to (jako by se vůz odlepil od země) a až poté to začalo couvat. 

 

Addresa 02: Aut. převodovka       Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 0CT 927 750 A    HW: 0CT 927 750 A
           Systém a/nebo verze: SQ100         H10 0013
                      Kódování: 000120
                   Číslo dílny: WSC 00949 002 1048576
              ASAM Dataset: EV_TCMSQ101011 004010 (VW12)
                       ROD: EV_TCMSQ101011_004.rod
                      VCID: 46826E84F9A7EC7193-8012
1 nalezena chyba:

19941 - Neznámý chybový kód 
          P07A3 00 [038] - -
          Sporadická - Nepotvrzeno - Testováno od smazání paměti
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 60815 km
                    Datum: 2077.14.14
                    Čas: 20:45:51

                    Otáčky motoru: 1245.50 /min
                    Vstupní otáčky převodovky: 504 /min
                    Výstupní otáčky převodovky: 0 /min
                    točivý moment motoru: 8 Nm
                    Snímač teploty převodového oleje: 76 °C
                    Poloha plynového pedálu: 0.0 %
                    Stav spojky: 1
                    Čítač zapomenutí po OBD: 50
                    Zařazený stupeň-TEXT TABLE: GEAR: Neutral 1-2
                    Stav spojky-Clutch State: otevřený
                    Poloha spojky ve spojeném stavu-Clutch position: 1025 INK
                    Poloha spojky v rozpojeném stavu-Clutch position: 451 INK
                    Aktuální proud motoru 1-Motor current: 0.00 A
                    Maximální povolená hodnota PŠM-Duity cycle: 100 %
                    Teplota řídicí jednotky-Temperature CPU: 50.00 °C
                    Třída nadměrné teploty spojky-Clutch protection: set_of_parameters_not_valid_and_fault_at_last_change
                    Čítač nadměrné teploty-Param to DOP_64079: 0
                    Trvání stavu nadměrné teploty spojky-Param to DOP_08916: 0.0 min
                    Maximální hodnota energie třením spojky-Param to DOP_34971: 0
                    Adaptace bodů prokluzu spojky-Clutch position: 632 INK
                    Spojka 1: skutečná poloha-Param to DOP_44308: 460 INK
                    Spojka 1: požadovaná poloha-Param to DOP_44308: 471 INK
                    Jízdní režim-Text Tabel: Drivng Situation: NEUTRAL_OHNE_EINLERNEN_GW

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co je to za chybu to nevím, nemám tak sofistikovanou diagnostiku, ani seznam chybových kódů převodovky,  ale doporučuji zajet do škodováckého autoservisu na znovu  přehrátí softwaru ovládání převodovky ASG, tak jak to i doporučuje redakce časopisu "Svět motorů", viz test bazarového Citigo s převodovkou ASG. Za to dáš  maximálně pár stovek a pokud ta převodovka nebude KO, tak by si to tím i mohl vyřešit. Pokud bude KO, tak to stejně těžko vyřeší nějaká nezávislá opravna, nebo domácí automechanik, leda že by se někdo na převodovky speciálně zaměřoval. Takových provozoven, nebo lidí je ale poskrovnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za radu, asi nezbude nic jiného než navštívit autorizák. Myslel jsem jestli se tu někdo nenajde, kdo zná chybové kódy. 

O tom přehrání softu jsem nikde nic nečetl, nevíš zda je to publikované někde na netu? Co mě ještě napadlo, bylo provést základní nastavení zpátečky. Náhle to přestalo dělat a přestali se ozývat i ty rány při zařazení z 1 na R. Pokud se to znovu objeví, jedu do autorizáku.

 

Pokud se tu najde někdo, kdo umí vyčítat chybové kódy,  budu vděčnej za radu a jako chybu jde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Objednám se do autorizáku, chyba pořád vyskakuje a co mi nepřijde normální jsou rány které se ozývají, když se zastaví a z 1 se zařadí na R, vždy tam něco dost klepne při přeřazení. 

Mike_k jak to je u tebe, taky se ozývají rány? Dobré je zkusit zařadit 1 popojet třeba 1 metr zastavit a zařadit R a tak to to opakovat cca 5x zhruba po třetím pokusu se začnou ozývat rány.

 

Dám pak vědět, ať lidi ví, co se může s ASG stát. Jinak auto má najeto cca 60tis km. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, mike_k napsal:

O prehravani softu v ASG taky nic nevim. Mame ho skoro 4 roky v servisu bylo naposled pred par mesici a svolavacka na ASG urcite nebyla. 

 No ono taky nejde o žádnou svolávačku. Jde o znovupřehrátí původního softwaru k ovládání převodovky ASG. Představ si to jako , když u počítače s operačním systémem Windovs se to seká a v tom případě se doporučuje tzv. obnova továrního nastavení operačního systému. No a tohle je obdoba. Prostě se provede tzv. reset a ovládání převodovky se nastaví a přizpůsobí se současnému stavu převodovky. V autorizáku Ti nic s tím neudělají, pokud jim rovnou neřekneš, že je nějaký problém s tou převodovkou, no a taky při současné úrovni některých přejímacích techniků a automechaniků třeba ani nevědí, že tato možnost existuje.

Článek k tomu vyšel v tom zmiňovaném Světě motorů č. 2/2017

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...