Jump to content

Recommended Posts

Posted

Při regeneraci je najednou vše cítit v interiéru, přesně jde smrad z ventilace. Pohledem v motoru nevidím, že by byl kryt DPF nebo potrubí něčím potřísněný. Je fakt, že jsem nechával čistit EGR, tak přemýšlím jestli tam nemělo jít nové těsnění, pokud vůbec u EGR a DPF je? Dříve to v interiéru cítit nebylo. Dočetl jsem se tady o netěsnícím krytu hlavy, je fakt, že 2 vstřiky jsou "vlhčí", ale to se asi až k DPF nedostane. Máte někdo podobnou zkušenost? 

Posted

Ne jen uvolníš výfukové potrubí s filtrem, hodně práce by bylo kdyby jsi musel měnit ty těsnění co jsi postoval ty, to jsou těsnění na zpětné vedení spalin u egr ventilu, které by to při regeneraci dělat neměly, protože v tu dobu tudy žádné saze proudit neměly.

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...