Jump to content
Jan R.

100000km s TSi

Recommended Posts

Má to být nejprodávanější motor ve Scale, obavy z životnosti asi být nemusí.

 

Až na GPF, kratší převody tech.stejná konstrukce

 

Závěr - neměřitelné opotřebení na motoru ( jen zanesen karbonem)( osobně leta liji čistič jednou za čas tady to bude povinnost), provozován s 0W-20 po 30tkm, brzdy 288mm na polovině, jen přední nápravnice orezlá, e-Call zlobil.

Nějakou kompresní tlak ztratil, výkon -6kW, 12Nm

 

 

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, Habi001 napsal:

O co jde v tomto vlákně?

Takže asi o propagaci světa motorů a zvýšení nákladu tohoto čísla. Hlavně že je tu reklama zakázaná.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě to čtu a že by to dělalo reklamu nevnímám, naopak pan Vaculík exceluje v podrobné analýze rozebraného motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak utlumí to všechny hospodské keci, že to nevydrží 50tkm atd., když měřili na tisíciny mm.
Jen ten zvuk toho motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď jsem to dočetl a jedním slovem... paráda! 🙂 Jenže Pepíka, co půlku výplaty nechá v hospodě a jezdí ve Filcce, to zajímat nebude. 🙄 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To, že motor vydrží 100tkm (ještě na dálkových trasách) nepovažuju za úspěch, ale samozřejmost. A když se podíváte na stav těch pístů, tak vypadaj pomalu hůř než u 10 let starýho Volva s 250tkm na hrbu. Tady ten test životnosti bych rád viděl s nájezdem 200-250, pak by to mělo nějakou vypovídací hodnotu.

 

Nemyslím si, že životnost toho motoru se dá odhadovat prostou lineární interpolací naměřenýho opotřebení - klidně se mohly prvních 100 tisíc opotřebovávat všechny ty napařený diamantový povrchy, a pak ten motor může velice rychle jít do kytek - a schválně se zeptejte na možnosti generálky takových specialitek. Tam kde kdysi stačil výbrus nebo vyvložkování a výměna ložisek, tady to zvládne tak možná koncern v rámci toho programu X-kových dílů s cenou 2/3 novýho motoru. O tom, že v případě ojeté vačky/zdvihátek se opět mění celej modul vačkových hřídelí (30-60k jak znám škodovku) ani nemluvě.

 

Celý to směřuje k  používání překomplikovaných řešení s plánovanou (nízkou) životností a nulovou servisovatelností, aby si uživatel musel po pěti letech skutečně koupit celou novou plechovku, protože cena oprav té staré převýší její hodnotu. Koncern se tváří jak šetří CO2 a planetu, EU se plácá po zádech jak to "zařídila", a Potěmkinova vesnice pseudo-ekologie, vedené technickými nedouky v politice, je kompletní.

Jedinej kdo na tom tratí je uživatel, co dostane nevyváženej rachtající kvazimotor chcípající při rozjezdu, a bohyně Gaia, protože místo jednoho auta se za 20 let vyrobí čtyři (Což už přijde fakt absurdní i mně, kterej má auta rád).

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jan R. Chtěl jsem napsat, že tady hospodský kecy moc nebují a tak není co utlumovat, no po posledním příspěvku beru zpět. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Úplně stejný motor ve Scale není. Zamykám.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...