Přejít na obsah

Výměna brzdových kotoučů a destiček


Lukeš Filip

Doporučené příspěvky

  • o 2 roky později...

chystam si nechat vymenit predni brzd. kotouče a brzd. kapalinu, kapalina asi normal DOT 4, značku asi resit nemusim, ale jakou značku kotoučů, abych zbytecne nevyhazoval prachy za predrazeny jmeno, na druhou stranu nemusi to byt total low cost no name, zlaty stred nejaky, aby se to po roce nezvlnilo, zadny zavody s tim nejezdim :)  skoda rapid 1.2 tsi 77kw 2013 cbzb  díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no pocitam ze mi tu nekde rekne, ze jsem udelal blbost, ale desticky jsem nechal menit kdyz jsem si rapida jako ojetyho kupoval pred 3 rokama, ale kotouce jsem tam nechal, najezdil jsem na ne 35 000, vypadaj skoro jak novy ( aby ne po 35 000 ), takze desticky menit nechci. je to velky problem, kdybych desticky nechal ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stare desticky se srovnaj brzdenim o novej kotouc, necham je tam :D kdyz mechanik rekne, ze jsou nejakym zpusobem vadny a mohly by poskodit novej kotouc, tak koupim i novy desticky no, co se  da delat, ale to se asi nestane, takze ATE kotouce, koukal jsem na net - jsou okolo 950,- kč kus ( kdyby nekdo videl levnejsi, dejte vedet, diky )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... o novej kotouč.... Já bych to nepodceňoval. Když budou víc nerovné a srovnávání bude trvat déle, tak ta část kotouče, která nebude ve styku s destičkou orezne, destička nebude rez stírat, rez se zažere do hloubky a už se jí nezbavíš. Doporučuju destičky srovnat před montáží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

tak mě čeká výměna zadních kotoučů, jen jsem v DP nenašel rozměry šroubů a matic pro povolení brzdového třmene a držáku brzdy, 

předpokládám, že kotouč nedostanu dolů bez demontáže držáku brzdy,

 

dělal jste někdo ? víte jaká nástrčná gola imbus použít na šrouby držáku brzdy (10?) a jaké klíče na povolení třmene (15,12?) 

 

jinak jsem ve svém náčiní nalezl přípravek na zatlačení pístku brzdiče, který jsem si udělal na O2, 14 a 8 tisícihran, 14 je na dvojkovou octavii a 8 je na povolení zámku u předních dveří octavia 1 tak nevím jestli něco použiju a nebo musím dokoupit ?

 

 

 

IMG20220925132727.jpg

Editováno: , autor: Radas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Jsem dával, ne tedy na Rapida, ale Kamila nový zadek od ATE a při stále stejném provozu ani náznak po korozi, Jsou krásně obržděné a i citelně od zadku brzdí lépe, předtím to bylo, jak když brzdí jen předek. Ještě poznatek, nyní po mytí předek ihned liška a zadek nic, ty originály stály fakt za prd. 😞

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle fotek nedokážu posoudit kvalitu "péče". Po první známce koroze na obvodu kotoučů jsem nainstaloval dle zdejších rad přídavné pružiny a zadní kotouče extra nechávám extra vyčistit 1x ročně při výměně oleje a koroze se výrazně dál nešíří. Stejně tam jezdím i kvůli probíhající záruce, kterou jsem bohužel už 2x využil včetně náhradního vozu 100km od bydliště. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...