Jump to content

Octavia 2 1.6 FSI 85kw 2006 Elegance - Nenastartuje - jen točí - VAG hlasi...


Recommended Posts

Posted

Ahoj,

 

Mám Octavii, která nejde nastartovat, všechno se tváří normálně, čerpadlo podle mě natlakuje ale motor nenaskočí. Vag hlásí tyto chyby:

 

3 Faults Found:

005123 - EGR System 
               P1403 - 008 - Regulation Deviation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

001393 - Brake Switch (F) 
               P0571 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00111000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C

001669 - ECM Power Relay Control Circuit 
               P0685 - 004 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110100
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 10200 /min
                    Load: 100.0 %
                    Speed: 255.0 km/h
                    Temperature: 215.0°C


Readiness: 1110 0101

 

Zkoušel jsem proměřit relé 458 u motoru a na 12V cvaká, ale do pinů pinů pro ovládání jde 10,5V při zapnutém klíčku. Nevíte někdo, po čem jít? 

 

Díky, Martin

Posted

Edit : Takže už je to v pořádku - byl překlepanej kablík ve svazku k řídící jednotce motoru a to v místě táhla stíračů.  Barva černo-šedá (nebo obráceně) - po spojení chytá na drnknutí a jednotka je bez chyb.

 

Taky jsem někde našel, že někdo psal, že se ten samý kablík uklepal za krytem baterky. To jen kdyby někdo řešil stejný problém.

 

Snad to někomu pomůže.

 

Zdar, Hoffec

kablik.JPG

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...