Přejít na obsah

1.0 TSI 85 kW


Michal T.

Doporučené příspěvky

Tak musím říct, že poslední dobou mě tenhle motůrek ze sekačky začal dost bavit, minule jsem se nestačil divit, když jsem do celkem prudkýho kopce na dvojku sešlápnul plyn až na podlahu, tak auto úplně vystřelilo.

A i přes zkušenosti lidí, že naložený auto vůbec nejede, tak minulý týden 5 lidí + bagáž v kufru a nemůžu říct, že by to bylo nějak extra na autu znát.

Nedávno jsem zase naložil plnej kufr (nechtěl jsem, ale nebylo na výběr) betonovýma dlaždicema na zahradu, řekl bych nějakých 200 kg. Až na to, že si auto trochu sedlo, tak jsem skoro necítil, že něco vezu.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně je spousta odborníků co v tom ani neseděla a vše ví. Já jezdím víceméně sám trasu 130km s 1.0 70kw rapidem u kterého mě udivuje spotřeba, nejsem zrovna šetřící typ a ve 4 lidech ke slanýmu rybníku s plným kufrem paštik už taky nikdy nepojedu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje dojmy po cca 1500km su velmi dobre.

V porovnani s O3 tdi ide hlavne zasadne potichsie, spotrebu vidim realne na dlhodobych 5,5 litra (co bude cca 0,7 litra viac ako pri TDI).

Dynamika, pruznost, kultivovanost - vsetko bez namietok.

Pri starte mozno to "nahrievanie" na vyssich otackach si mohli odpustit, ale inak spokojnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Tak ani po čtyřech tisíc km jsem nepřišel na to, proč někdy při rozjizdeni auto doslova vystřelí a někdy je rozjezd "normální". To vystřeleni není tedy až tak moc časté a zezacatku se mi to stávalo častěji. Jestli je tam nějaká tenká hranice sešlápnutí spojky + plyn, kdy motor dostane pokyn okamžitě plný výkon..? Nedokážu si to vysvětlit. Jinak v podstatě nemám co vytknout. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Výhoda je to, když si budeš filtr měnit sám. Protože to řešení v krytu motoru je  dost krkolomný ve srovnání s boxem vedle. Jinak na EVO jsem zvědav co do spolehlivosti, přece jen natáčecí lopatky turba, složitější ovládání ventilů a přitom stejný výkon :) je vidět, že se jedná jako vždy pouze o eko vo.eb. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj 
Teď v zimě kdy jsou teploty kolem nuly jsem začal pozorovat znatelně vibrace do volantu při cca 2400 otáčkách. Pneumatiky jsem nechal znovu vyvážit, tam je vše ok. Mám zimní nokiany na plechových discích. V podstatě je to cítít i při stání pokud vytocim právě k těm 2400 otáčkam. Na letních hliníkových jsem si tohoto nevšiml. 
Vím že když jsem měl Fabii tak tam byl znát rozdíl ve zvuku motoru právě pri přezuti na zimní plechy. Může být i toto dáno těmi koly nebo je něco špatně v motoru?

Editováno: , autor: Mav07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Poslední dobou si všímám při cca 2000-2100 otáčkách a zařazené trojce takového jemného cuknutí když pomalu přidávám plyn. Ale asi se to stávalo od začátku, jen teď jak se na to zaměřuju, tak to víc vnímám. 

Stává se vám to také? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dva dny sleduji po studeném startu a spadnutí ručičky otáček na 1200 asi po sekundě mírné poskočení ručičky o cca 50 a okamžité spadnutí opět na 1200. Nikdy předtím se mi to nestalo. Ihned jsem si vzpomněl na splašené otáčky volnoběhu na HTP, ale takhle až to snad nezajde. :-D

Dotaz tedy zní, zda to někdo má taky, případně kvůli čemu se tak děje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to dost možné že se mi to děje taky, ale popravdě? Od té doby, co jezdím s tímto motorem, jsem si už na zvýšené otáčky po startu zvykl a abych si všiml rozdílu 50 otáček? To fakt ne :-D Navíc pozoruji, že ty otáčky jsou někdy 1400, někdy 1200, podle mě to souvisí se současným počasím (u nás na severu Čech -17 až -20 po ránu). Víc to neřeším. Auto jezdí, žádná kontrolka problém nesignalizuje a otáčky vždy po 30-45s spadnou na 950-1000. Víc si myslím, že není třeba řešit :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud nemáš puštěný radio nahlas, tak si toho jde snadno všimnou, nejen, že koukáš na otáčky, ale i jde slyšet motor, že se malinko "vytočí", ale je to fakt ani ne o 100 ot/min.

Jen se to teď začlo dít prvně, takže proto se ptám. Asi ty teploty, no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Čaute, 

 

v svetoznámom časopise "world of motors" vyšla porovnávačka megan 1.0tce a scala 1.0tsi a z čisto motorického hľadiska VW prekonal súpera dynamikou na plnej čiare a to pri nižšej spotrebe. Celkom ma to prekvapilo lebo prvá verzia co mala 85kw šla ešte lepšie ako toto nové 81kw vyhotovenie ktoré je v teste. A vzhľadom na to že sú tu na fóre minimálne dvaja ľudia (síce v O3) co majú vyše 100 tis. km (druhý dokonca cez 150 tis. km) by som sa ani tej spoľahlivosti až tak neobával. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk změnil název na 1.0 TSI 85 kW

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...