Přejít na obsah

Výměna oleje a filtru HALDEX Octavia 1


molo5

Doporučené příspěvky

Jeste dodam k tomu diferaku, v patek jsem chtel koupit olej do diferaku a rekli mi, ze je tam dozivotni, ze se nemeni, pry to rikali 3 na sobe nezavisli lidi z dilny, tak jim budu verit :-) byl jsem v CSAO na Cernokostelecky v Pze ... tak vymenim akorat ten olej v haldexu ... doufam ze se podari :-)

Editováno: , autor: PatrickE3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

nevim jestli to jde každopádně si tim jen přiděláváš práci další šroub povolit a na tubu s orog olejem bych musel něco dát abys to tam tudy naplnil tim pádem ho tem o tu hadičku dostaneš míň kdyby to bylo lepší nebude ti Škodovka psát výměna spodem a pokud chybí nedoplňovat ale pouze vždy měnit

Škodovka do man. píše výměnu spodem, protože to je pro techniky pohodlnější. Auto mají na zvedáku tak to tam v poho. natlačí, pokud ale máš auto jen na nájezdech (v rovině) kartuše se ti tam nevejde a musíš to tam dát kontrol. otvorem. V DP se to nepíše, protože na vše existuje více způsobů a kdyby to tam mělo být všechno jen by technikům mot. hlavy a měla jednou tolik listů. Že do haldexu natlačil dvě tuby? Nebylo mu divný už když tam dal jednu, že se mu olej teč ven? Protože on teče - už jsem to tak měnil několikrát. I když tam natlačíš olej spodem měl bys zkontrolovat (pokud jsi moc nevybryndal) zda ho tam není moc. Olej totiž nikdy nevypustíš všechen a v kartuši je komplet náplň. Olej z motoru se také dá vysát vrchem přesto v DP o tom nic není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nalil jsem to před 14dny kontrolním šroubem s nasazenou hadicí na tubě a vpoho, z kontrolního šroubu mi začala vytékat kapalina, filtr jsem odšrouboval sikovkama až po sundání železného hambálu pod filtrem,ale i tak byl problém dobře sikovkama obejmout obvod filtru a pootočit. Dodám ještě fotku rozebraného originálního filtru, jen pro zajímavost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdarec.Taky mě to čeká na r.v.2001,66KW -čip. Mám najeto 168tis.

V debatě mě zarazilo to že když bych to nalýval výpustnym šroubem a kontrolní měl zadělanej,tak se to musí tlačit asi špatně ne??i pod tlakem??Lepší je snad povolit i vrchní kontrolní ne??A ještě jedna otázečka-jak jde povolit ta podkova co brání přístupu na filtr haldexu??jestli se nepletu,tak šrouby jsou v hliníku a jak se to dlouho nepovoluje,aby něco neprasklo??? :feve:

Celkovej dojem ze 4kolky je fakt supr.,kam jsem s ní letos v zimě zajel tam se ostatní jen dívali.Vřele ji doporučuju!! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec.Taky mě to čeká na r.v.2001,66KW -čip. Mám najeto 168tis.

V debatě mě zarazilo to že když bych to nalýval výpustnym šroubem a kontrolní měl zadělanej,tak se to musí tlačit asi špatně ne??i pod tlakem??Lepší je snad povolit i vrchní kontrolní ne??A ještě jedna otázečka-jak jde povolit ta podkova co brání přístupu na filtr haldexu??jestli se nepletu,tak šrouby jsou v hliníku a jak se to dlouho nepovoluje,aby něco neprasklo??? :feve:

Celkovej dojem ze 4kolky je fakt supr.,kam jsem s ní letos v zimě zajel tam se ostatní jen dívali.Vřele ji doporučuju!! ;)

když to budeš tlačit spodem povol si kontrolní šroun, podkovu povolíš vpohodě, byl jsem překvapen že to nebylo zas až tak dotáhlé ... po povolení a sundání jsem podkovu vybrousil až na kov natřel základkou a pak černou lesklou barvou a mám to jak nové ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 měsíce později...

Tak sem včera taky měnil, známý na mně nepočkal a vypustil olej v diferáku a natlačil tam haldexový že, mno tak jsme valili do škodovky a koupili znova i do diferáku. Mám najeto cca 200 tis. km (r.v. 99) a z toho diferáku vytekl pěkný černý mogul, takže doživotní náplň to asi nebude. Pak teda jsme se vrhli na Haldexový. Zarazil mně filtr - byl celý kovový a měl jiný vnitřek - po telefonátu jsme zjistili, že je ještě od prvovýroby! a předchozí majitelé na to pěkně jeb..., a na olej taky, byl ještě černější než z diferáku, fuj, se divím, že to ještě spínalo. Olej jsme v klidu natlačili přes kontrolní otvor pomocí hadicového nástavce. Nechápu některé, jak můžou nacpat sikovky do prostoru filtru a riskovat utržení toho plastového nesmyslu - radši sem obětoval těch 7 kil a koupil ten spešl klíč...

Editováno: , autor: vencax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Pánové, chtěl bych se zeptat, jestli je rozdíl v originálním oleji pro haldex, který se prodává v tubě (0,3 l) a v litrovém balení. Byl jsem na výměně po 30 tisících (Octavia I 4x4, 2001) a mechanik mi tam nalil odpovídající množství z litrovky. Zbytek jsem dostal domů s tím, že mám i na příští výměnu. Vrtalo mi to hlavou, protože obě balení mají jiné číslo (pochopitelně), ale nikde jsem se nedočetl, jestli je v nich i totožný olej. Díky moc za objasnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou oleje v Haldexu přes kontrolní šroub? Vždy jsem zatím měnil přes spodní vypouštěcí, ale toto se mi zdá jednodušší. Dát hadičku na kartuš a pomalu naplnit ke spodní hraně kontrolního otvoru. Není to chybný postup? Dílenská příručka uvádí výměnu přes vypouštěcí šroub. Popřípadě máte někdo fotku kontrolního šroubu? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...