Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdar hoši,

 

dnes mi dopoledne volá kolega z cesty - Kodiaq (má stejný jako já, tedy 2.0 TSI, ale ročník 2018) se mu zastavil po 1.000 km cesty v Itálii a nejde už nastartovat. Pominu-li celkově nepříjemnou zkušenost násobenou tím, že ŠA má údajně výpadky systémů a tudíž nemůže zkontrolovat, zda je auto pod zárukou mobility (?), a tudíž neschopna pomoci v nouzi, nenapadá vás, co by tam mohlo být za problém?

 

1. vadné tlačítko startování?

2. vybitá baterie (je to snad AGM, takže ani 1.000 km jízda ji nemusí dobít)?

3. vadný start-stop?

4. ?

 

Auto se snad povedlo díky pojišťovně dostat do autorizovaného servisu (na dvorek) a už aktivně zasáhl i domovský autorizovaný servis. Než se ale do toho pustí Italoši, tak každá rada přijde vhod.

 

Díky moc!        

Posted

Tak zatím nic nového, čeká se, až se na to Italoši podívají - mají jen 1 pokus. Ale ŠA už schválila odvoz auta zpět do ČR a přistavení náhradního vozu na místo - vše zajišťuje domovský servis se souhlasem ŠA.

Posted (edited)

Vybitá baterka se dá poznat, světla, osvětlení atd. Kde má klíč při startování (vzdálenost od tlačítka), nemůže být třeba problém ve slabé baterce v ovladači. Druhý klíč asi nemá...?

Edited by l79
Posted

Tak podle Italošů došlu k posunu palivové nádrže a palivového čerpadla. Nikomu se to úplně nezdá, ale po návratu do ČR půjde na kontrolu do servisu, tak se uvidí, zda tomu tak skutečně je a zda došlo k zjevnému poškození vozu během dálniční jízdy...

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...