Přejít na obsah

Pískání od motoru


HWSpeedy

Doporučené příspěvky

Zdravím, dnes začal motor mírně pískat mezi 2000-3000 otáčkama. Pískání není nepřetržité, je to takové píííísk, chvilku pauza a zase píííííísk. Zvuk podobný jako od pískajícího turba (možná ho tam někdo domontoval natajňačku). Dělá to jen pod plynem, po sundání nohy z plynu ne. Napadá někoho něco?

 

Edit: Tak druhý den pískání zmizelo. Najeto 300 km a nic. Mám ale takového tucha, že to byl zdvižený varovný prst (doufám že ne prostředníček).

Editováno: , autor: HWSpeedy
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak jen pro informaci, dnes tankování na Benzině Kaštanová v Brně a ihned po natankování motor zase pískal, od července byl klid až teď. Tentokrát mezi 2500 a 3500 otáčkami, opět jen v tahu pod plynem. Pískání nepřetržité, bez nějakých pauz. Zmizelo po cca 30 km ježdění po Brně, cca 4 startování která na to neměla vliv. Takže ať žijí duchové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím, mohu se prosím zeptat jak jste vyřešil "pískání"?? Všimnul jsem si stejného jevu u mého autíčka Škoda Citigo 1.0 CNG. Pískání  je v určitém spektru otáček a pouze při sešlápnutém plynovém pedálu. A shodou okolností včera tankována plná nádrž Benzina Brno - Kaštanová. Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, může to dělat. 

Nemám sice citigocko ale několikset tisíc mám s CNG naježděno, tak mám celkem přehled.

Fiat taky pískal když byl natankovanej nad 220barů. 

 

Proč ale píšu, především proto abych vyvrátil kolegovo tvrzení že plyn je po celém brně stejný a kvalita totožná. To není v žádném případě pravda, na kvalitě CNG nehraje roli jenom kvalita zemního plynu jakožto suroviny ale zásadní roli hraje to co se s ním děje dál. A věř že finální kvalitu CNG dělá hlavně kompresor. A to je zásadní, pokud není kompresor v dobré kondici tak olej který se používá pro mazání končí v CNG, na jednu stranu to je dobře, protože nereznou nádrže pokud jsou ještě kovové a na druhou stranu vstřikování za to moc rádo není. 

Každý kompresor má odlučovač vlhkosti a nečistot z plynu, v ČR alespoň u nás tady na severu je ten plyn taková sračka, že filtrační patrona kterou výrobce předepisuje na X motohodin životnosti a u nás je reální životnost 1/3 X. Měli jsme vlastní plnící linku na CNG, mimojiné jsem se o ni staral a byl u každého servisu, tak mi pánové věřte, že kvalita opravdu není všude stejná...

Editováno: , autor: headerTDI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 1. 2020 na 7:58, RGo napsal:

Zdravím, mohu se prosím zeptat jak jste vyřešil "pískání"?? Všimnul jsem si stejného jevu u mého autíčka Škoda Citigo 1.0 CNG. Pískání  je v určitém spektru otáček a pouze při sešlápnutém plynovém pedálu. A shodou okolností včera tankována plná nádrž Benzina Brno - Kaštanová. Děkuji.

Vyřešilo se to vždy samo po ujetí nějaké vzdálenosti. A tak jak píší dále ostatní, asi to opravdu souvisí s tlakem, na té Benzině-Kaštanové to většinou plní na větší tlak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tak mě pískání nedalo a řešil jsem problém telefonicky s několika servisy Škoda a v jednom-vyškovském fyzicky potvrdili, že pískání způsobuje regulátor tlaku plynu....oprava bratru za 19000 bez práce...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...