mplic Vloženo 23. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2019 Ahoj, Na fabii 1,2 HTP r.v.2010 mi po vymene oleje a resetu servisnich intervalu pocitacem zacala blikat zlute(oranzove) kontolka oleje. Blika parkrat vzdy jen po otoceni klickem (i kdyz startuju a i kdyz neni nastartovany motor),za jizdy nikdy. V navodu psali,ze je vadne cidlo,tak jsem ho nechal pro jistotu vymenit ale blika to porad. Pri nacteni chyb to pise ze tlak oleje je prilis vysoky. Chyba nejde smazat. Nemate s tim nekdo zkusenost,cim to muze byt ? Cidlo me menili dnes,delali me i rozvody a ve vane by tedy vse melo byt vycistene. V servisu nevedi cim by to mohlo byt,jeste se s tim nesetkali. Dekuji za pripadne rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 24. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 Pokud vím, tak tento motor má jen spínač min. tlaku oleje. Nemohlo tedy nastat, že už po zapnutí zapalování si ŘJ myslí, že má natlakovaný olej a proto hlásí vysoký tlak? Ideální by bylo se podívat přímo na vstup do ŘJ z čidla přes diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 24. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 jakou diagnostikou to vyčetli ? ten kód je takový divný ...... Není někde projebaný kablík ? a skratuje .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mplic Vloženo 24. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2019 Kod je vycteny pres Bosch ESitronic.Kablik jsme zkoumali ale nevypada nikde poskozeny. Kdyz se od cidla odpoji,v diagnostice to hlasi ze je tlak oleje prilis nizky,kdyz se pripoji tak prilis vysoky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 a odpojili jste od kterého čidla ve vaně nebo v bloku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mplic Vloženo 25. Červenec 2019 Autor Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Od cidla v bloku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 to se mi nezdá..... olejové čidlo má myslím jenom jeden kontakt... on off je tlak není tlak..... Napíchni to raději vagem.... ty univerzál diag jsou dobré ale někdy napíšou nesmysl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Asi dačo nespravne urobili pri rešete oleja a bude treba iba prepisať hodnoty ale dal by som to odbornikovi. (ani značkovy servis neznamena že su tam odbornici) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 25. Červenec 2019 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2019 Odpojte kabel z čidla a změřte čidlo ohmicky před a po nastarování jestli spíná správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kablikar007 Vloženo 6. Květen 2020 Sdílet Vloženo 6. Květen 2020 (editace) Nazdar, chcel by som sa spýtať či už niekto dorabal čidlo teploty a kvality oleja na F2 1.2HTP, nemá niekto náhodou schemu ako kde zapojit to cidlo, dakujem za odpoved. Editováno: 6. Květen 2020, autor: kablikar007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.