kubasta Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Ahoj,jaký typ spojek (MOKRÉ-SUCHÉ) má 7 st DSG V Karoqu 2.0 TDI 110 KW? Díky. Quote
decathlon Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Nemají všechny 7 st. DSG už suché spojky? Také by mě to zajímalo.? Quote
gabuliatko Posted August 16, 2019 Posted August 16, 2019 Já sem zas včera na Škoda akci v rámci golfu slyšel že všichni maj mokré spojky že ty suché nic nevydrží. Quote
Martin Rušaj Posted August 17, 2019 Posted August 17, 2019 Tak podle informací v odkazu mají mokré spojky motorizace 1,6 TDI a 2,0 TDI pohon předních kol a 4x4. Quote
kubasta Posted August 21, 2019 Author Posted August 21, 2019 Našel jsem tohle. Otázka je jestli je to ještě aktualní a nebo došlo ke změně. TD-KAROQ-cz.pdf 1.pdf Quote
Martin Rušaj Posted August 21, 2019 Posted August 21, 2019 No asi bude nejlepší se zeptat v servisu. Quote
kubasta Posted August 21, 2019 Author Posted August 21, 2019 Právě že jsem se ptal,ale že bych odchaze s pocitem, že jsou si jistí to rozhodně nebylo. Spíš jsem odchazel ,že asi. Auto jde do výroby 2.0 tdi, tam na 99.9% bude mokrá jen mě to zajímalo u ostatních. Quote
Martin Rušaj Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Citovat To jsou ale odborníci. Budu dnes asi volat a objednávat se na opravu lišty na zadním bočním okénku a musím se zeptat i na tu spojku. I když jen se zajímavosti. Taky mám na ně otázku, jak je to s tou spojkou a automatickou ruční brzdou. Nikde jsem k tomu nenašel informace. Quote
Čočkyn Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Do 250 Nm je suchá, nad 250 Nm mokrá. 2.0 TDi 4x2 a 4x4 je tedy mokrá a 1.5 TSi 4x2 suchá, 4x4 byla mokrá. Quote
Martin Rušaj Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 OK. Tak mám suchou. Ale ještě jaký vliv má (A) auto-brzda na sojku. Při stání na a.brzdě je zařazená 1. A podle mně je spojka jak kdybych stál na běžné spoj.pedálu. Čili moc dobré n e e. Jinak se mi to zdá, jako moc dobrá vychytávka. Quote
Čočkyn Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 Když stojíš třeba na křižovatce tak nechat D, nedávat N, je to lepší tu chvíli stát na brzdě, než dáva z D na N na D. Pak není vhodné třeba stát dlouho na místě a v autě si jen topit. DSG to nemá rádo. Quote
Čočkyn Posted August 22, 2019 Posted August 22, 2019 https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/5-veci-ktere-byste-nikdy-nemeli-delat-v-aute-s-dvouspojkovou-prevodovkou/ Quote
Martin Rušaj Posted August 23, 2019 Posted August 23, 2019 Moc děkuji za vysvětlení. Supr článek. Pak má smysl i použití té vychytávky automatické brzdy. 1 Quote
coldric Posted May 6 Posted May 6 Zdravím, nechci zakládat nové téma, tak se s dnešní zkušeností podělím zde. Karoq 1.5 DSG7 (2024), chystal jsem se předjíždět, tak jsem ručně podřadil, přišlápl plyn, otáčky vyletěly až k červené oblasti a převodovka automaticky nepřeřadila na vyšší převodový stupeň. Až když jsem ručně zařadil vyšší rychlost, tak se převodovka po chvíli přepla do automatického řazení D. 😐 Quote
JiVi Posted May 7 Posted May 7 tj normlani chovani. Dlouhym podrzenim padla pod volantem prepnete na automat Quote
coldric Posted May 7 Posted May 7 Jsem tak nějak čekal, že když po manuálním přeřazení otáčky překročí nějakou mez, že se přepne zpět na automat a ne že se to roztočí tak, že se skoro rozkočí motor... Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.