Přejít na obsah

Grafy / křivky výkonů motorů / Typy motorů


Mairek

Doporučené příspěvky

Já bych to trochu poopravil a doplnil.

1,4 (60 PS) - AMD

1,4 (75 PS) - AXP, BCA

1,6 (75 PS) - AEE

1,6 (100 PS) - AEH, AKL

1,6 (102 PS) - AVU, BFQ

1,8 (125 PS) - AGN

1,8 T (150 PS) - AGU, ARZ, AUM, ARX

1,8 T - RS (180 PS) - AUQ

2,0 (115 PS) - AQY, APK, AZH, AZJ

a pak ještě diesely:

1,9 (68 PS) - AGP, AQM

1,9 (90 PS) - AGR, ALH

1,9 (110 PS) - AHF, ASV

1,9 (100 PS) - ATD

1,9 (130 PS) - ASZ

 

Liší se to podle data výroby, je těžké říct, kdy se jakej motor začal kdy dávat do auta a jinej přestal dávat. Na některé trhy Evropy se třeba dávali některé motory dříve než na trh v ČR.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku vodítko je to, když má motor na začátku A jde o nejstarší serii vylepšovanou dalšími písmeny,

třeba teď v OII je motor BKD 2,0 TDI to je už druhá generace motorů

například v golfu byl motor AEA a do OI šel s vylepšením pod označením AEE

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku vodítko je to, když má motor na začátku A jde o nejstarší serii vylepšovanou dalšími písmeny,

třeba teď v OII je motor BKD 2,0 TDI to je už druhá generace motorů

například v golfu byl motor AEA a do OI šel s vylepšením pod označením AEE

A do Feldy šel taky pod označením AEE. Nebo ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom takovy postreh AEE ve felde ma plechovou vanu, zatimco v oktavce hlinikovou, nevite nekdo, cim vsim se ty motory jeste lisi ?

Krome toho teda, ze ten ve felde ma navic jeden "prolis" na viku hlavy.

jinej držák, sání a samo hadice okolo motoru, jinak blok, hlava a střeva jsou stejný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinej držák, sání a samo hadice okolo motoru, jinak blok, hlava a střeva jsou stejný

A jestli si dobře pamatuji tak mají trochu jinak naladěnej motor, výkon stejnej, ale okta ve 4600 otáčkách a felda ve 4500 a s krouťákem je to asi podobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 let později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...