Přejít na obsah

MaxiDot


ntr23

Doporučené příspěvky

jak jsem psal,u me byl taky problem s imobilizerem a nakodovanim klicu ale zvladl to bez propojeni s boleslaví ,no hlavne ze vse funguje . v servisech asi budiky nemeni a nemaj to v priruckach .... tak se uci na vozech zakazniku. :palec2:

Jo díval jsem se na něj přes sklo a když začal vytahovat z regálu nějaký knihy a desky tak jsem si říkal že začínají problémy. lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v servisu se ještě pořád snaží přizpůsobit nové budíky resp. immo přes 17, což je od mr07 roku jinak :)

ja stim byl prvne za znamym co se hrabe v octII v dilne rikal no problem vsemam a zkousel ve vagu 17 a nic tak nekam volal zkusil 25 nic pak dalsi furt nic, tak jsem jel do skoda servisu a zvladli to pres vas ale taky zkousel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja stim byl prvne za znamym co se hrabe v octII v dilne rikal no problem vsemam a zkousel ve vagu 17 a nic tak nekam volal zkusil 25 nic pak dalsi furt nic, tak jsem jel do skoda servisu a zvladli to pres vas ale taky zkousel.

ono ho to taky do tý 25 nepustí hned, ale musí určitý čas počkat ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono ho to taky do tý 25 nepustí hned, ale musí určitý čas počkat ;)

jo cekali jsme, no presto bez uspechu je to asi o postupu tech operaci ve vagu.neco si o tom najdu a casem snad poridim i nejaky kabel a sw na diagnostiku. no hlavni je ze maxik slape a jeste jsem neco usetril. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Priklad, ikdyz ne s Roomsterem: pujcena OII 1.4 16V Classic (tedy bez PP), trasa Berlin - Pha. Ke konci trasy jsem zacinal mit obavu, ze na zbytek v nadrzi nedojedu do cile, coz jsem nutne potreboval. Celou trasu jsem autu slapal na krk, s timhle motorem se proste nedalo jinak. Spotreba podle mych propoctu v hlave nebyla nijak zavratna, ale rucicka se ocitla na hrane rezervy. Sundal jsem tedy nohu z plynu a presel na vyrazne usporny rezim. Po par kilometrech rucicka vystoupala z hranice rezervy o cca osminu zhruba na ctvrtinu. Do cile jsem pak dorazil prave s rucickou na hranici rezervy.

Tohle skutecne nemuze zpusobit pouze prelevani paliva v nadrzi.

Jo souhlasím, mě se toto stalo několikrát u Rooma. Rozdíl se ukázal na digi palivoměru o 2 stupně níž. Jinak se mi taky stalo, že se mi rozsvítila kontrolka rezervy, ukazatel paliva na začátku rezervy. Po asi 20 minutovém stání, když jsem nastartoval, palivoměr postoupil o jeden a dílek výše, ale kontrolka svítila pořád. A dojezdové km se nezměnily.

Tak jsem už taky vyměnil budíky a mám Maxidot. Prostě jak tu bylo již několikrát řečeno, ručička je ručička :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 5 týdny později...

mám rooma 1.4 style, s pc, chci se zeptat těch, co si vyměnili budíky za maxíka - jak jste spokojeni, co to přinese nového, krom dvou budíků - teplota vody + phm. Je tam víc funkcí, nebo je to jen lepší v grafice? Mám do toho jít, či je to vyhozený peníz. Jistě to pomůže v rozhodování i jiným majitelům. Díky, J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho chtěl taky v autě ale 4000kč bylo dost. Nakonec jsem ho dostal zadarmo v akci a můžu říct, že mě to vyhovuje a jsem s tím spokojemej.....zobrazujou se tam stanice rádia,hlasitost, PHM,spotřeba dlouhodobá, okamžitá, PP.....a co jám vím ještě...jsem spolu krátce.....:-)

Foto nic moc ale....

post-82-1216404818_thumb.jpg

post-82-1216405158_thumb.jpg

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdravím příznivce maxidotu, chtěl bych se zeptat jestli nemají zkušenosti s dodatečnou montáží (pouze nakódování a přizpůsobení klíčů) v autorizovaném servisu v okolí Ostravy. Jde mi o autorizovaný především proto, abych nepřišel o záruku. Chtěl jsem ho již od začátku, ale bral jsem bohužel skladovku. Byl jsem v jednom nejmenovaném autorizovaném servisu v Ostravě a tam mi bylo řečeno, že to nejde. Prý už to dělali, ale nešel jim palivoměr, teploměr a kdoví co ještě. Je mi jasné, že to neumí, když to tady dodělávalo plno lidí bez potíží, proto bych se chtěl zeptat jestli někdo neví, kde to umí. Nemít záruku tak požádám Cosbyho, kéž by takoví dělali i v autorizovaných servisech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bych bral ten maxidot hned :), ale opravdu mám strach, aby se na to nějak nepřišlo, například podle toho s jakou vybavou to vyrobili a teď je tam něco navíc a pak nebyl problém. Ještě mě straší ten problém se zobrazováním stanic na maxiku z origo rádia co tady někteří řeší. Podle toho co jsem tady přečet je to asi problém rádia, abych to pak mohl kdyžtak řešit a neměli nějaké řeči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No s tym vypadavanim na maxiku mi to robilo tiez. Maxik neorigo domontovany. Dal som do servisu ze je problem s radiom. nic nenasli, no radio vymenili. Este par krat to urobilo znova. Prisiel som na fintu kedy sa mi to nestane (mne sa to stavalo len pi nastartovani motora) pocas jazdy nie. Tak teraz startujem hned...necakam kedy zhasnu vsetky kontrolky na maxiku ako predtym. Proste hned otocim cez prvu i druhu polohu klucikom. A odvtedy ani raz nenastartoval bez info o radiu.

Ale mam druhy dotaz. Ako dokodovat novy kluc do auta? Viete niekto dodat postup? Mam postup pri vymene maxiku...ale je to to iste? Asi ano, co?

Vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...