kubasta Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Aho,prosím vás jak je to u Karoqa s hlídáním tlaku v pneu? Má to ventilky s tpms a nebo přes abs a nebo jiný zpusob? Díky Radek Quote
kubasta Posted August 25, 2019 Author Posted August 25, 2019 Tak už jsem to asi našel. Udajně to jde z ABS 1 Quote
velkytom Posted August 26, 2019 Posted August 26, 2019 Tenhle nepřímý způsob měření tlaku v pneu byl jedním z důvodů, proč jsem do Karoqa šel (nebo i předchozího yetiwagenu) … sice méně přesné (což mě netrápí), ale hlavně provozně levnější a jednoduché ... Quote
Čočkyn Posted August 27, 2019 Posted August 27, 2019 Mě by netrápilo ani kdyby tam tahle věc nebyla ? prázdnou gumu prostě poznáš Quote
Kuchar7 Posted August 27, 2019 Posted August 27, 2019 Dovolím si nesouhlasit :) Přijedu jednou domů a vidím, že druhé auto stojí divně nakřivo. Přední kolo prázdné a obloukem škrábanec od disku ze silnice až do vjezdu. Ptám se manželky, co se stalo, že má prázdné kolo. Prý si ničeho nevšimla. Byl rozříznutý bok pneumatiky z vnitřní strany. Takže tak ;) Quote
atlan Posted August 27, 2019 Posted August 27, 2019 Zena nech vrati vodicak, nema schopnosti na vedenie motoroveho vozidla. A je zbytocnou hrozbou v premavke. 1 Quote
fero182 Posted August 28, 2019 Posted August 28, 2019 Nebyt snimania tlaku, tak by som si nevsimol zapichnuty klinec v kolese. Koleso nebolo vobec sfuknute, drzalo si v sebe nejaky tlak, na pocit nebolo nic znat, az po riadnej obhliadke kolesa po upozorneni na tlak som zistil, ze tam mam klincisko. Mozno sa k tomu podpisal DCC ale to su iba dohady. 1 Quote
Tragedie_v_JZD Posted November 24, 2019 Posted November 24, 2019 V 27. 8. 2019 na 19:54, Čočkyn napsal: Mě by netrápilo ani kdyby tam tahle věc nebyla ? prázdnou gumu prostě poznáš Dovolím si nesouhlasit. Prázdnou gumu poznáš... ale... tyhle systémy to zjistí ještě mnohem dříve, než ty máš šanci si vůbec všimnou, že se něco děje. Hlavně v případě, že se jedná o pomalý únik nějakou netesnosti, nebo treba hrebikem, ktery ale neznici pneu , ale vzduch zacne jen mirne unikat. Před časem jsem byl v Rumunsku, a kdesi na Transalpine mi zacal system vyhazovat unikající pneumatiku. ale viditene (ani jinak) nebylo mozne nic poznat. Tak jsem si rikal, ze to jenom blbne. Bez problemu jsem dojel do Sibiu, přespal, dojel do Prahy (cca 1000 km). Stale nebylo nic poznat. Jen systém pořád pindal. Další den jel na letiště přes celou Prahu. Stále nebylo nic poznat. po týdnu se vrátil a kdyz jsem vyzvedaval auto, tak kolo bylo úplně prázdné. Quote
Čočkyn Posted November 25, 2019 Posted November 25, 2019 Nevěřím, že ten systém je tak citlivej ? Quote
brrrrm Posted November 25, 2019 Posted November 25, 2019 Ak neveríš, skús si sfúknuť jedno koleso pod 200 a spravíť pár kilometrov. Mňa tiež kontrola tlaku v pneu včas varovala, že je niečo zlé s jedným kolesom. Navonok nebolo nič vidieť, ale tlak už bol pod 200. Nakoniec bol v kolese klinec... Quote
Tragedie_v_JZD Posted November 25, 2019 Posted November 25, 2019 před 35 minutami, Čočkyn napsal: Nevěřím, že ten systém je tak citlivej ? verit nebo neverit si muzes cemu chces. nicmene je to tak. 2 Quote
Miles29 Posted October 31, 2021 Posted October 31, 2021 Takže jak vypadá výměna zimních plechových kol na Karoqu? Stačí resetovat nastavení tlaků na infotaimentu nebo musím přes diagnostiku? Jak to vypadá v praxi? Díky Quote
Karel z HK Posted October 31, 2021 Posted October 31, 2021 Proč a co resetovat? Pokud budou obě kola na nápravě stejně nafouknutý tak systém nebude protestovat! Quote
Orelm Posted November 1, 2021 Posted November 1, 2021 Resetuje se v infotainmentu. To ze je stejne nafoukano nemusi znamenat ze se nebudou kola/gumy lisit o nejake drobne z vyroby. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.