Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tenhle nepřímý způsob měření tlaku v pneu byl jedním z důvodů, proč jsem do Karoqa šel (nebo i předchozího yetiwagenu) … sice méně přesné (což mě netrápí), ale hlavně provozně levnější a jednoduché ...

Posted

Dovolím si nesouhlasit :)

Přijedu jednou domů a vidím, že druhé auto stojí divně nakřivo. Přední kolo prázdné a obloukem škrábanec od disku ze silnice až do vjezdu.

Ptám se manželky, co se stalo, že má prázdné kolo. Prý si ničeho nevšimla. Byl rozříznutý bok pneumatiky z vnitřní strany. Takže tak ;)

Posted

Nebyt snimania tlaku, tak by som si nevsimol zapichnuty klinec v kolese. Koleso nebolo vobec sfuknute, drzalo si v sebe nejaky tlak, na pocit nebolo nic znat, az po riadnej obhliadke kolesa po upozorneni na tlak som zistil, ze tam mam klincisko. Mozno sa k tomu podpisal DCC ale to su iba dohady.

  • Pozitivní 1
  • 2 months later...
Posted
V 27. 8. 2019 na 19:54, Čočkyn napsal:

Mě by netrápilo ani kdyby tam tahle věc nebyla ? prázdnou gumu prostě poznáš 

 

Dovolím si nesouhlasit.  Prázdnou gumu poznáš... ale... tyhle systémy to zjistí ještě mnohem dříve, než ty máš šanci si vůbec všimnou, že se něco děje. Hlavně v případě, že se jedná o pomalý únik nějakou netesnosti, nebo treba hrebikem, ktery ale neznici pneu , ale vzduch zacne jen mirne unikat.

 

Před časem jsem byl v Rumunsku, a kdesi na Transalpine mi zacal system vyhazovat unikající pneumatiku. ale viditene (ani jinak) nebylo mozne nic poznat. Tak jsem si rikal, ze to jenom blbne.

 

Bez problemu jsem dojel do Sibiu, přespal, dojel do Prahy (cca 1000 km). Stale nebylo nic poznat. Jen systém pořád pindal.

Další den jel na letiště přes celou Prahu. Stále nebylo nic poznat. po týdnu se vrátil a kdyz jsem vyzvedaval auto, tak kolo bylo úplně prázdné.

Posted

Ak neveríš, skús si sfúknuť jedno koleso pod 200 a spravíť pár kilometrov. Mňa tiež kontrola tlaku v pneu včas varovala, že je niečo zlé s jedným kolesom. Navonok nebolo nič vidieť, ale tlak už bol pod 200. Nakoniec bol v kolese klinec...

  • 1 year later...
Posted

Takže jak vypadá výměna zimních plechových kol na Karoqu? Stačí resetovat nastavení tlaků na infotaimentu nebo musím přes diagnostiku? Jak to vypadá v praxi? Díky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...