acesky Posted August 30, 2019 Posted August 30, 2019 (edited) 29.8.2019 Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže svépomocí. Ahoj, víčko palivové nádrže mi na mém Superbu přestalo fungovat někdy na podzim 2018. Dosud jsem sbíral zkušenosti ostatních a čekal na vhodné počasí, jelikož nemám garáž. Do přílohy dávám postup, který jsem použil při mé výměně. Snad vám to pomůže ;-) AceSky Škoda Super II, Liftback 3.6, 2011 - Výměna nefunkčního zámku víčka palivové nádrže.pdf Edited September 3, 2019 by acesky 1 1 Quote
acesky Posted August 30, 2019 Author Posted August 30, 2019 Přesunuto. Moc se omlouvám a děkuji! Quote
acesky Posted September 3, 2019 Author Posted September 3, 2019 Raději přikládám obrázek dílu, jelikož vlastní mechanismus je někdy označován jako "zámek víčka nádrže" a jindy zase jako "nastavovací mechanismus pro víčko tankovací nádrže". Quote
pitab Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Pravda. Nepřihlášenemu mi to psalo nedostupné Quote
pitab Posted November 8, 2020 Posted November 8, 2020 Já postupoval odzadu a stačilo sundat jenom kousek plastu a tapecu. Jak to budu montovat zpět nafotím. Quote
PietroXF Posted November 16, 2020 Posted November 16, 2020 Jsem to vyměnil na 3T5 = Combi Superb II. Zabralo to 3 hodiny, nejvíc práce bylo s odstrašovaném plastových krytu a tapecu... Kdybych vedel, jaka to bude dřina, tak jen odcvaknu dratek, aby servo nezavrelo nikdy vicko nadrze, a vymenim Uzaver nadrze, za nejaky nový s klíčkem, a hotovo. Totalni pakarna se k tomu dostat, bez návodu bych to asi nedal.... Jinak je tam servo-motor Made in China, a ten asi konci dobu spolehlivosti podstatně drive než centrální uzamykaní vozidla... Quote
acesky Posted November 16, 2020 Author Posted November 16, 2020 Jo jo, to že je ta výměna totální voser v návodu také píši 😉 😆. Nicméně ten pocit z dobře odvedené práce stojí za to a můžeš na sebe být pyšný 😉. Vím o čem mluvím, protože já do toho šel úplně naslepo, fotil u toho všechno možné jelikož jsem se ke správnému postupu dopracovával sám a až následně vybral jen potřebné fotky do návodu. Quote
pitab Posted November 16, 2020 Posted November 16, 2020 Spis se tam ulomi pacicky na plastovem mechanismu, ten motorek nas vsechny prezije. Ja to delal zezadu pres tapec, staci trochu odehnout plastovy kryt, vyhrnout tapec a za pul hodky neni co delat. https://youtu.be/sixVuoywtVA Quote
kvkma Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 mám superb 2 combi facelift, ustřihnul jsem zámek nádrže, napájel tam nový a dělá to furt to samé, je stále odemknutý když otevřu kufr tak se zámek zamkne, když ho zavřu tak se zase odemkne a tak zůstane ...... nevíte někdo ? 🙃 Quote
pitab Posted December 4, 2020 Posted December 4, 2020 V zámku nádrže je motorek, když ho vyndas tak by jsi měl při zamceni/odemceni cítit, jak přesouvá zapadku, děje se tak? Quote
suri. Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 komu sa to nechce rozoberať nech to len odstrihne a spojí v podbehu Quote
acesky Posted December 17, 2020 Author Posted December 17, 2020 před 18 minutami, suri. napsal: komu sa to nechce rozoberať nech to len odstrihne a spojí v podbehu Účel to sice splní, ale mně osobně to přijde jako čuňárna ;-) Quote
suri. Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 (edited) ono na sedane je to za chvíľu , ale na kombi rozoberáš pol traktora a kto nevie čo kde chytiť tak urobí ešte viac škody... ja to tak nerobím ale v rýchlosti alebo núdzovo prečo nie ... na fuknci to nemá vplyv len nech je tam vodotesný spoj Edited December 17, 2020 by suri. Quote
pitab Posted December 17, 2020 Posted December 17, 2020 Proc ne, idealne osadit vodotesnym konektorem a vydrzi to navzdy. Quote
suri. Posted December 18, 2020 Posted December 18, 2020 to sa tam nevôjde , normálne vodotesné spojky a hotovo Quote
suri. Posted December 18, 2020 Posted December 18, 2020 https://www.google.com/search?q=dutinka+vodotesna&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiBtfaVvNftAhWHzaQKHZrMCzoQ_AUoAXoECAYQAw&biw=1280&bih=913#imgrc=6or7z2MJwAmzRM 1 Quote
robi70 Posted January 3, 2021 Posted January 3, 2021 Ahoj, mám stejný problém, dvířka zůstali zavřené a nejdou nijak otevřít. Návod od acesky je sice super, ale raději bych to zkusil jednodušeji podle suriho zvenku, tedy ustříhnout kabel a pak ho spojit vodotěsnou spojkou. Zkoušel jsem sundat podběh a odemknout to nějak přes tu gumu, ale nešlo to. Prosím o radu, jak otevřít dvířka bez sundání tapecu, pokud je to vůbec možné. Děkuji. Quote
pitab Posted January 3, 2021 Posted January 3, 2021 Dvířka otevřeš jenom skrz poběh. Zezadu na zámku je pod gumovou krytkou páčka, kterou zatlačíš v podélném směru (viz. obrázek). Quote
robi70 Posted January 4, 2021 Posted January 4, 2021 Děkuji ti za odpověď, bohužel nepodařilo se mi to odemknout a v servisu se to technikovi taky povedlo, až po demontáži tapecu. Zjistil ale, že do zámku nejde proud, takže problém bude jinde, ale to bych tam auto musel nechat dále. Můžu ještě mrknout na pojistky, nevíš náhodou, která pojistka je pro zámek nádrže? Prozatím budu jezdit s odemčenou nádrží a pak to zavezu znovu do servisu pokud nic nezjistím. Jinak všechny spotřebiče mi fungují. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.