Fjody Posted September 8, 2019 Posted September 8, 2019 (edited) Zdravím, dlhodobo mám problém so spotrebou oleja - pravdepodobne prasknutý piestny krúžok. V poslednej dobe sa ale spotreba prudko zvýšila (250 km od hornej risky po spodnú). Pod autom som tiež našiel veľkú stopu po nakvapkanom oleji. Predpokladám, že tam stiekol z horúceho motora po tej 250 km jazde. Keď auto stojí so studeným motorom, novú stopu po oleji zatiaľ nevidím. Zdá sa mi, že olej uniká z toho spoja na fotke - tam je motor celý zamazaný naľavo aj napravo - od tesnenia až po alternátor a na druhej strane je zamazaný nejaký konektor. Chcem si potvrdiť, že som to správne určil - keď budem volať svojmu mechanikovi, nepoviem hlúposť, že pravdepodobne ide o prasknuté "tesnenie pod hlavou valcov"? Olej v chladiacej kvapaline som nenašiel. A ani olejové viečko nemá na sebe žiaden "biely, kapučínový" povlak. Vďaka za potvrdenie - viď. fotky. Edited September 8, 2019 by Fjody Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.