Přejít na obsah

1. Octavia 3 s prediktivním tempomatem v ČR


dettektorr

Doporučené příspěvky

Jak jsem psal, mapy maji k dokonalosti jeste hodne daleko, ale vzhledem k tomu, ze od 2021 se uvazuje o teto funkci povinne do vsech aut, tak si myslim, ze kvalita map pujde velmi rychle nahoru.

 

Btw zrychleni za obci funguje s DSG podle nastaveni charakteru ACC v menu. Ja mam normal a tak zrychluje cca na pul plynu, proste svizne, ale ne plnym vykonem.

 

Do vesnice to z 90 dobrzduje cca 100 metru naprosto plynule a u znacky mam 50, to je moc fajn.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč myslíš, stačí udělat jednotnou platformu, něco jako Waze nebo doprava na gmaps. A pak stačí aby to první auto automaticky zaznamenalo a ostatní už to vědí... Ideál by byl fakt jedna platforma bez ohledu na to jestli jedeš Boeingem nebo Gazíkem. Ale to je asi utopie.

Pokud vím, kdysi Volvo nabídlo u kamčáků všem výrobcům společnou otevřenou platformu a světě div se zájem měl pouze Diamler

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Pánové nic proti prediktivnímu tempomatu, ale bere to rychlost z tachometru tudíž v obci jedete 47km/h a tak dále. Nejen já, ale většina lidí jezdí těch 55km/h dle GPS tj. asi těch 58km/h dle tacho. No a teď v obci dojedu takového rádoby "vychovávače třebas v Arteonu, Superbu nebo Octávě" a bude nejen mě brzdit, tudíž ho budu nejen já předjíždet,  já tedy ještě s výraznou trubkou. Kdo teda vytváří nebezpečné situace a způsobuje neplynulost provozu přehnaným dodržováním limitů?

Chápu že někteří z Vás jsou z toho nového nedotaženého nesmyslu u vytržení a nadšení, sám mám tento systém v Arteonu (ihned jsem ho vypnul) ale mějte ohled na ostatní a nevytvářejte na cestě rizikové situace tím že budete zbytečně brzdit provoz. Kua chlapi s Vašimi 100KW a silnějšími stroji jezdit mimo obce 85km/h a na dálnici 125km/h není to už trochu přehnané?!

Ferdo, výzva. Pořeš to jako u BMW jak někdo psal s nastavením tolerance a fičím k Tobě mezi prvníma, pak to již celé dává smysl??

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Pozitivní 5
  • Negativní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten přístup výrobců prediktivních ACC je zvláštní, protože to přeměřování tachometru je primárně a historicky kvůli manuálnímu ovládání rychlosti plynovým pedálem a snížení odvádění pozornosti řidiče neustálým sledováním rychlosti, proto ta rezerva.

 

Nicméně jakmile jde o nějaké již automatické řízení rychlosti (což je případ prediktivního ACC), určitě by měla být brána ta skutečná, a tu přesnou rychlost auto samozřejmě přesně zná ze svých vlastních senzorů, nejen z GPS.

 

Takto to bude skutečně asi při masivním nasazení (což má být docela brzy) působit jen dopravní komplikace, protože každý obvykle dnes rychlost upravuje dle té skutečné, většina řidičů ví, že tacho oficiálně přeměřuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...