Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dobrý deň. Ohľadom odstránenie Sek. čer. vzduchu sa už veľa popísalo ale je v tom trochu "guláš". Má niekto realne skúsenosti s odstránením tohto čerpadla? Postup nieje dôležitý ale skôr to že niekto tvrdí že po odstranení motor vstrekuje bohatú zmes ktorá sa nespáli a ničí sa katalizátor. Je to tak alebo nie? 

Posted

Tak zkus přemýšlet se mnou:

Pokud je ve výfuku benzín, ale není tam vzduch, tak nemůže benzín hořet a ničit katalyzátor vysokou teplotou.

K hoření by totiž potřeboval kyslík a ten nemá.

Naopak svým odparným teplem katalyzátor chladí.

Posted

Jo tak anglicky hovoříme a ještě ve zkratkách....

Jenže SAI je používané jen po startu studeného motoru pro rychlejší ohřátí studeného katalyzátoru a tedy i jeho nástupu funkce.

Když tam tenhle vzduch nebude, tak se to nebude dít a jestli máš čas a nic tě nehoní, klidně nech ohřát katalyzátor normálně.

Lambda regulace si poradí a žádné palivo navíc tedy přidávat nebude.

  • 1 month later...
Posted (edited)

Tak čerpadlo odstránené. Žiaden vplyv na chod motora. Vyhodil som čerpadlo, hadice aj ten ventil na hlave. Miesto neho som kúpil oceľovú záslepku z ali ?. Elektroventil som nechal ale úplne ho odpojil od podtlaku. jediný problém je chyba na diagnostike a svietiaca kontrolka motora ale to sa odstráni na chipe

Edited by R.jakubco

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...