Přejít na obsah

Priemerna spotreba


slovacik

Doporučené příspěvky

Já mám aktuálně cca 1000 km s 1,0 TSI EVO (81kw) a mám průměrnou spotřebu 5,7

Hodně se to odvíjí od terénu, jedu kombinaci kopce / rovina...

Co se týká nějaké delší trasy, tak jsem jel cca 200 km a měl jsem za celou trasu 5,1 včetně kolony. Cesta tam (cca 100km) byla za 4,8 l, součástí byla i dálnice. Jel jsem běžné tempo.

Věřím tedy, že to po záběhu půjde ještě níž.

 

Co mě trochu překvapilo (nevím jestli mile), tak Evo má oproti starší verzi trochu kratší převody, na dálnici (130 km/h na 6 st.) o cca 200 ot/min. více.

Podle tabulek pružnosti v SM je tak Evo o nějakou tu vteřinu pružnější než předchůdce, nevýhodou jsou naopak vyšší otáčky na dálnici... každý ať posoudí sám co je pro něj výhodnější

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám po dvoch rokoch a 16500km spotrebu podla  aplikacie na tankovanie 5,27 a podľa pc v aute mam 5,4 .

Na 21km trase mimo mesta cez 4 dediny som raz dosiahol spotrebu 3,7 . Neviem či je to výhoda alebo nie ale keď je zaradená rýchlosť auto ide dosť aj bez pridávania a na tom sa dá asi spotreba znizit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No hlavně se nevyplatí věřit palubnímu počítači. Ten ukazuje rozhodně menší. Teď jsem si to při cestě na dovolenou lehce ověřil, protože jsem viděl kolik km jsem ujel na nádrž a jakou spotřebu psal palubní počítač. Lišilo se to o víc jak půl litru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Přidávám další zkušenost se spotřebou ,,Eva"... Aktuálně máme 2600 km a dlouhodobá je 5,5l/100 km.

Možná trochu přesnější údaj v rámci záběhu se dá počítat ten od dotankovani, což je 5,4l/100 km.

Díval jsem na vlákno o Oct. IV. a tam jezdí 1,0 TSI pod čtyři litry... Jak se to dá dokázat, nevím.

 

IMG_20210902_160138.jpg

IMG_20210902_160133.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se starou neEVO 70kW mám dlouhodobě průměr 4,7. Teď jsem jel Praha - Brno ve třech lidech s plným kufrem po D1 na leváka a dojel jsem za 4,8 a před rokem jsem jel Praha - Brno mimo dálnici za 4,6. Ta spotřeba je naprosto skvělá, když jedu s kloboukem, tak kolem 4, ale to jen, když vezu rodiče :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porovnávať hrušky s jablkami sa akosi nedá. Spotreba bola pri akých otáčkach motora? aký bol terén?  Tak napr. Praha-Brno sa ide stále dolu kopcom. Opačne je to hore kopcom. A tam sa to prejaví. Ja chodím určitú trasu 54 km, po diaľnici, tempomat 96 km/hod. a mám spotrebu 3,9. Naspäť je to do kopca a je 4,6. Upozorňujem, že nie som športový jazdec F1 a nepotrebujem ísť 130 km/hod. po diaľnici ani predbiehať všetky autá predomnou.

Editováno: , autor: touareg3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já su z Brna, takže jsem jel prvně Brno - Praha po stejné D1 se stejným obsazením, navíc pár kolon a nějaká zajížďka a dojel jsem za 4,8 takže stejně jako zpátky dolů a rychlosti držím 120-130, protože víc se nesmí :) A s tím terénem jsou to podle mě spíš výmluvy, většinou se jezdí tam a zpět, takže tam za hodně, zpátky za málo a mám průměr, předpokládám, že nikdo nejezdí jenom nahoru. Zásadní je vzdálenost každé jízdy, co start, to min. 25km u mě. Pokud bych jezdil trasy do 10km, tak budu mít rouhodně spotřebu větší a to bez ohledu na terén.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď jezdím po staré, která vede vedle dálnice. Protože dělají nové nájezdy a výjezdy. Po dálnici jsem jezdil při 130 (záleželo na větru) někdy za 5, někdy 4,7. Po staré teď každý den spotřeba 4,4. Beru jen cestu do Olomouce. Zpátky jezdím kolem 5,2. Dlouhodobou mám 5,7l. Ale nějak to nešetřím. Řadím kolem 3000 až 4000 otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja čo mám 1,0  85KW tak cesta Humenné Čertovica po diaľnici 5,9 - 4 dospelý a plný kufor. 

Cesta nazad obsadené ako tam spotreba 4,9 . 

Po diaľnici viac menej tempomat a rýchlosť 140.

Pod 4 Litre sa dostanem len keď idem sám Humenné Michalovce cesta viac menej rovinka a nie viac ako 90 km /hod.

Ta spotreba je fakt ovplyvnená od profilu cesty. Ale nikdy som sa nedostal pod 3,7.

Dlhodobo mám spotrebu 5,3 až 5,4 pri cca 16000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 6 měsíců později...

Čau kluci , mám Scalu Monte Carlo - 1,0 Tsi EVO , 81 kW , DSG 7 - najeto 14 000 km -  jezdím převážně město  a občas dálnice do Prahy , jsem trochu na rozpacích ze spotřeby ve městě , nejezdím nijak ostře ale spotřeba ve městě je okolo 9 litrů , pokud jedu dálnici cca 130 km/h tak se dostanu na 6 litrů. Když tady čtu taky 4,7 litru tak jen závidím. Už nevím co dělám špatně , myslím , že pokud bych jí tzv. šlapal na krk , tak bych se dostal na mnohem vyšší spotřebu. Asi bych žádal o radu a tak jsem zvědavý co poradíte. Díky za radu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V meste mám aj ja takú spotrebu hlavne keď idem krátke vzdialenosti a práve mesto mi robí zlý priemer. Po diaľnici okolo 130 mám podľa nalozenia ale okolo 4,8 az 5 l. Ale naozaj záleží od záťaže. Ale ak chcem ísť ekonomicky mimo mesta + dediny vacsinou rovina dostanem sa aj na 3,8. Ale na dobrú spotrebu treba využívať dojazd tam sa asi najviac ušetrí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ta spotřeba asi sedí, auto skoro po každém startu zahřívá katalyzátory a filtr, kdy na obohacenou směs žere cca 4 l/h, oproti normálně 0,6. Takze skákání po městě, kdy auto vždy chvilku stoji, znamená docela vysoký průměr. Dálnice ani nevím, cca 6-7 to asi bude, jen dálnici nikdy nejedu, nebo jsou tam různá omezení, kdy jde spotřeba hned dolů. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám Scalu 1.0 TSI 70 kW , 5 kvalt , 24 xxx km. Priemerná spotreba 5.9 litra.

 

Vie spraviť 5 litrov po dialnici ale aj 7 litrov , zálezí aké kopce to dá. 

 

Niekedy do mesta a späť 4 litre.

 

Fotky sú rok staré , nemám novšie ale spotreba sa nepohla.

IMAG0193.jpg

IMAG0278.jpg

Editováno: , autor: Jan D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1,0 EVO 70 kW a dlouhodobý průměr od listopadu do teď mám 4,6, za 12 tkm. Jedna cesta většinou 20-30 km. Okresky.  Styl předvídavý, nicméně zrychlování většinou plný plyn, dvojka do omezovače a pak rovnou za pět nebo trojka roztáhnutá do 100 a za pět a udržování rychlosti. Kolem 6000 rpm za cestu jsem mockrát.

 

K přesnosti BC, spotřebu si počítám každou nádrž a vždy mi sedí přesně, spíš je vypočtená o půl deci až deci dlouhodobě menší. Ujet přes 1000 km na nádrž je s touto spotřebou v pohodě.

 

Edit: kola zimní 195/65/15 plecháče, na letních jsem toho mnoho zatím neujel, ty mám 205/55/16 litá alaris

Editováno: , autor: one-z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...