Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravím,

 

nesetkal se prosím někdo na Fabii I 1.4 16V 55kW motor AUA se závadou na elektronice, která by se projevovala nefunkčností nebo blbnutím kontrolek???

 

Závad začíná přibývat a mechanik říká, že ho napadá jedině kontrola nějakého svazku či co. Bohužel servisní elektrikář tam dočasně není. :-(

Nefunguje více kontrolek dohromady.....palivoměr - rafička si ukazuje kdy chce, co chce, kontrolka rezervy nesvítí. Nikdy. Je úplně jedno kolik a kdy je do nádrže natankováno. Plovák je nový od jara.
Při otočení klíče se někdy rozbliká kontrolka imobilizéru a auto nejde nastartovat. Vytáhnu klíč, počkám, zkusím znovu a auto startuje normálně (klíče mám originální). Někdy to dělá X-krát po sobě a tak musím zadat nouzový kód imobilizéru, kdy kontrolka zůstane svítit a já můžu jet. Po dalším nastartování kontrolka zhasne. Diagnostika nic nehlásí.
 Auto za jízdy zdechne bez jakékoliv příčiny - rozsvítí se kontrolka baterie, motoru a EPC a motor nejede. Zastavím, nastartuju, všechno zhasne, motor jede jakoby nic. Na diagnostice nic.
Nefungují kontrolky oleje (olejnička) a chladící kapaliny (teploměr)!!! Můj chlap kontrolně vytáhl kontrolní tyčinku na olej z motoru a zjistil, že motor je téměř na suchu - na tyčince nebylo NIC, ale vůbec NIC!!! Chladící kapalina je 1cm pod minimální hranicí a auto nic nehlásí. Kontrolky nesvítí.
Studené starty teď z chladnějších rán - první start vůbec motor nenatočí, druhý naskočí okamžitě. Kontrolky nic. 

Poradí někdo na co se zaměřit??? Nemá někdo zkušenost?? :-(

 

Předem děkuji moc.

Posted (edited)

Nejčastěji je vada ve sdruženém palubním přístroji-tachometru. ........................................

Edited by Pawouk
Nepovolená reklama - příspěvek upraven.
Posted

Jsou i další poteniciální příčiny.
- návštěva kuny s okousanými kabely
- oxidace kabelového svazku (horizontálně uložený na karoserii v motor.prostoru -nad LP kolem)
- vadná spínací skříňka
- slabá/vadná baterie

  • Díky 1
Posted

Ono s tym kablovym zvazkom to podla priznakov vobec nemusi byt zly typ. Je to hlavny kablovy zvazok, ktory je ulozeny nalavo pod bateriou a ide smerom k riadiacej jednotke motora. Kvoli nevhodnemu ulozeniu je vystaveny vode a nasledne nikdy dobre nevyschne, co sa po rokoch prejavi tak, ze sa tie kable zacnu rozpadavat a oxidovat. Nechal by som to pozriet nejakemu elektrikarovi, je to velmi casta zavada. Bola nato aj akcia v skoda servisoch, kedy sa ten zvazok preventivne "vyvesil". Ak uz to zacne takto blbbnut, je dost mozne, ze je uz nacaty a bude treba tie zhnite kable preletovat (malokedy sa meni cely kablovy zvazok, cenovo by to bola podla mna samovrazda...)

 

https://forum.skodahome.cz/uploads/post-10-1158516780.jpg

  • Díky 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...