Jump to content

2.0TSI - Ztráta výkonu v otáčkách a P0087 - Fuel Rail/System pressure too low


Recommended Posts

Posted (edited)

Zdravím, nedávno jsem nechal dělat preventivně výměnu zdvihátka vysokotlaké pumpy. Neměl jsem problém, ale říkal jsem si, že po 160tkm už by bylo záhodno. (Spoiler: není to třeba, TSI ho má mazaný a s rolnou, takže se skoro neopotřebovává - měřeno elektronickou šuplerou)

No, a teď to na plnej plyn ve vysokých otáčkách začalo ztrácet výkon - škubne to a přestane zrychlovat. Dělá to v podstatě jen na trojku nad 5k, takže pro předjíždění ideální... jinak jede v pohodě, i na dvojku do 6k.

Diag píše chybu z nadpisu a nic víc, tlak na railu na volnoběh 40 bar, palivovej filtr měněnej cca 15tkm zpátky, tankuju jen benzinu a VIFuju. Benzín z toho viditelně neteče.

A moje otázka zní - tipovali byste to na vysokotlakou pumpu, podávací čerpadlo, filtr, nebo něco jinýho? Případně jak to zdiagnostikovat dál?

Video z túrování volnoběh až cca 3.5k:  https://youtu.be/k6rM0GJ--L0

Díky :)

Edited by marek16
Posted

mal som takéto auto a po výmene celej nízkotlakej sústavy sa zistilo že pri demontáži hadice vysokotlakového čerpadla ostala nečistota na jeho vstupe - je tam tenučký prívod , stačí dať tú hadičku dole a ostane akoby natrhnutá , po nasadení kúsok nej upchal prívod do čerpadla ... prejavy podobné , vyskúšaj to mrknúť 

  • 1 month later...
Posted

Výsledek pro další lidi - nakonec se na to díval mechanik ještě s Fidem, zkoušeli nalogovat, ale zmizelo to. Pravděpodobně nějaká bublina v systému.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...