Jump to content

Recommended Posts

Posted

To by byla velká prohra. Řeči o logistice jsou srandovní. Kolik Superbů a Passatů se asi tak prodá mimo "západní" země, ČR, Slovensko. Je to zklamání i s ohledem na samotný výběr mezi Bulharskem a Tureckem. Hlavně, že je Západ šokovaný režimem v Turecku..

  • Pozitivní 2
Posted

Není tam o Superbu nic nového, co už by nebylo v článku. Objevila se tam ale informace o tom, že s výrobou Karoku bude vypomáhat nejspíš i Bratislava, obdobně jako před jedenácti lety vyrobila tuším 20 000ks Octavií. Takže by to v Evropě byl už zajímavě rozstrkaný model - Kvasiny, MB, Osnabrück a teď i Bratislava.

Posted

Musíme prostě pochopit, že se stáváme drahými a do toho už ty auta nemá kdo stavět, takže se to prostě musí posunout jinam a kapitalismus nezná hranice, ani ty politické...

Posted (edited)

Tak ten se rozpadl už v momentě, když se Škodovka prodala. Na druhou stranu jí to zachránilo. Takže záleží na úhlu pohledu.
Spíš se obávám, co přinese budoucnost - kategorie sedanu typu Superb to mají dost nahnuté. Nyní frčí SUV.
A také s tím zamíchá ektromobilita a emisní pokuty :-(
 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Edited by Martin Bednář
  • Pozitivní 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...