Přejít na obsah

Elektromobilita ANO či NE?


DušanV

Doporučené příspěvky

Já to vidím stejně jako informator s časovým razítkem 13:21- že nás EU těch peněz (a nejen) zbaví.

A že můžeme kvičet jak chceme.

My s tím neuděláme nic.

Jsou to magoři a zkorumpovanci.

Jejich peníze to neovlivní - když bude třeba tak si přidají.

Planeta z toho sice nic užitečného mít nebude a děti jen nesplatitelné dluhy.

Ale ti nejvyšší šéfové děti obvykle nemají, tak co.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, Pawouk napsal:

emise.thumb.jpg.4ff930ffdb97381cd784225f450bfc19.jpg

 

Článek k obrázku: Názory.pdf

 

 

 

Je to dost alibistický graf. Nejšpinavější část evropského průmyslu je outsourcovaná právě v Číně a Indii, takže poukazovat na tyto regiony jako na hlavní problém a mýt si tak ruce je absurdní, když jejich průmysl chrlí produkci primárně pro Ameriku a Evropu.

Růst těch emisních grafů víceméně koresponduje s růstem Evropy. Zavírat tak před tím oči a tvrdit že jsme čistý a ekologický je úsměvné. 

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nechci nic nevím co s tím, jen jsem řekl svůj názor na elektromobilitu a její účel.

Víceméně důvody k tomu jsou podložené a já to akceptuji, jen mě tady štvala ta alibistická diskuze, tak jsem se vyjádřil. Můžete si před tím zavírat oči jak chcete, můžete si nalhávat co chcete, ale pravda nás nakonec dožene.

Ten graf co tu postnul pawouk stačí, víc k tomu říct asi nelze. Je totiž úplně fuk v jaké části NÁŠ průmysl likviduje planetu.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, informator napsal:

 

Zavírat tak před tím oči a tvrdit že jsme čistý a ekologický je úsměvné. 

Pro některé vědce je zase úsměvné tvrzení, že když nevyprodukujeme žádné emise CO2, že jsme čistí a ekologičtí.

Tvrdí, že teplota na Zemi je závislá na sluneční aktivitě, která je lidmi neovlivnitelná.

Když vzroste sluneční aktivita, že s 6- až 11-ti měsíčním zpožděním vzroste teplota na Zemi a objemové procento CO2 v atmosféře.

A že když zaměníme příčinu a následek, že sice můžeme utratit libovolné sumy, ale že z toho nic rozumného nevzejde.

Tito přírodovědci ovšem mnoho prostoru v médiích nezískají...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, informator napsal:

 

Je to dost alibistický graf. Nejšpinavější část evropského průmyslu je outsourcovaná právě v Číně a Indii, takže poukazovat na tyto regiony jako na hlavní problém a mýt si tak ruce je absurdní, když jejich průmysl chrlí produkci primárně pro Ameriku a Evropu.

Růst těch emisních grafů víceméně koresponduje s růstem Evropy. Zavírat tak před tím oči a tvrdit že jsme čistý a ekologický je úsměvné. 

To je ovšem účelová manipulace. V Evropě v souhrnu mínus 2,5 miliardy tun a v Číně nárůst o 8,4 miliard tun. Nějak ti ta čísla nesedí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, stanmar napsal:

A co bys chtěl ?

Zastavit globalizaci, průmysl a dopravu a vrátit se do jeskyní ? Tam samozřejmě bez ohně, neb ten není ekologický .

Já bych řekl, že dokonalé by bylo zbavit se všech lidí na Zemi.

To by se pak měla naše planeta dobře.

Vždyt vlastně každá lidská činnost je původcem nějakých emisí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Tonda-B napsal:

Já bych řekl, že dokonalé by bylo zbavit se všech lidí na Zemi.

To by se pak měla naše planeta dobře.

Vždyt vlastně každá lidská činnost je původcem nějakých emisí...

 Planeta  si žije svým vlastním životem, jen politici a další mocní tohoto světa nám účelově nalhávají, že když se budeme řídit dle jejich pokynů, tak obrátíme zákonitosti a chody Vesmíru. I ten hypotetický návrat do doby kamenné, klimaticky nic zásadního nezmění, ale otázka klimatu je velice dobrý nástroj, jak udržet lidi ve strachu a tím i poslušnosti. A když to s klimatem popř. nevyjde, tak se najde zase něco jiného.....

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, McMatej napsal:

Mně jsou ale globální emise vcelku ukradené. Zajímají mně v první řadě lokální emise.

To ale elektromobily nezachráníš, neboť i v Evropě se vyrábí el. energie v uhelných elektrárnách. Ba co hůř, vzhledem k situaci se bez uhlí momentálně neobejdeme. 

Takže takové ty výkřiky některých, že máme přestat jezdit se svými vozy jenž jsou vybaveny spalovacími motory jsou poněkud mimo. 

  • Pozitivní 3
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 1/21/2023 at 9:21 PM, informator said:

@PetrBo

Přesně to tvrdím taky, lidé jsou neuvěřitelně rozežraní a je to neudržitelné. Tříčlenná rodina má dvě auta a parkují to u bytovky... to je prostě prasárna po všech směrech. Je to neudržitelné. Dokud si může průměrná česká rodina dovolit mít dvě auta tak špatně prostě není.

Kecy tipu že u nás to bez auta nejde neberu. Dřív to šlo bez aut zcela. Stejně když se dívám po sídlišti, tak 2/3 aut se za celý týden ani nepohnou a když tak maximálně do nákupáku a zpět.

Nevidím důvod aby české rodiny měli víc jak jedno auto.

Alibistický žvást že když na to mám tak proč ne je taky totálně mimo v době kdy evidentně naše planeta už nezvládá, taky by to chtělo trochu sebereflexe.

Je nutné vozový park zdražit tak aby si lidé nekupovali víc aut než opravdu potřebují. Ekologická stopa osobní automobilové dopravy je extrémní a neudržitelná. Já chci aby moje děti mohli žít na této planetě tak jako já.

svoboda jednoho končí tam kde začíná svoboda druhého a tady se bavíme o přežití lidí co teprve začnou svět objevovat. Nechci aby ho zničilo pár samolibých hovad, kteří neví co s penězi.

Komoušsko-zelenomoznový výkřik zcela odtržený od reality.

 

Shodným rysem všech těhle hraběcích názorů je, že jejich autoři nenabízejí alternativu. Mám nechat 3.5leté dítě čekat samotné 2.5 hodiny na zastávce než mu pojede autobus domů? A jó, vždyť pro něj může žena jít těch 8 km tam a 8 km zpět pěšky, žejo...

 

Vykřikují, jak "svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého" a jedním dechem pokračují "já bych ti zakázal to i ono, protože se to MNĚ nelíbí".

 

Pousmát, mávnout rukou a nechat být. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 1/19/2023 at 9:16 AM, bobanHTP said:

Jen jsem chtěl napsat, že čelíme masivní kampani proti elektromobilitě. Ono je to nasnadě, když si uvědomíte jaké penize se točí kolem těžby ropy, distribuce ropy, rafinérie ropy a automobilovém průmyslu. Třeba málo se píše, že kobalt se také přidává do kovu, ze kterého jsou některé díly spalovacího motoru!! 🙂 Já beru vážně jen informace z přímé ruky, takže můj kamarád a kolega má Teslu 3 SR LFP, což je základní verze. Baterie LFP je BEZ kobaltu, kterou můžete klidně nabíjet do 100% a ještě přidává větší životnost. Mimo jiné LFP máme většina u fotovoltaiky 🙂 Tak a teď spotřeba, Ostrava-Praha a zpět v létě 16kw/100km v zimě 18kw/100km, při kapacitě 50kwh je to 300km vs 270km, takže v Humpolci si na 15minut cucnete u superchargeru, dáte wc a jedete dál. Adaptivní tempomat nastaven na českých 135km/h.  V současné době je cena na rychlonabíječkách tak vysoká, že elektromobil není už levnější, než úsporný spalovák, ale při běžném ježdění pořád jezdíde za polovinu. Tím myslím, že nabíjíte doma s tarifem třeba 6kč/kw nebo ještě fotovoltaikou(od jara do podzimu to jde) a nebo na pomalých nabíječkách kdekoliv(obchod, v práci apod).  Pan Pepa z Primy je populista, on má mladou manželku a malé děti, potřebuje vydělat a ví, že si najde dostatek odběratelů, kteří nenávidí elektromobily 🙂 To co říká, ale neodpovídá realitě.. Mimo jiné celé ten šrumec kolem elektromobility nedělá Evropská unie(která se skládá opět ze zastupitelů jednotlivých států), ale touha zachránít alespoň částečně planetu pro naše vnuky a pravnuky. Na zemi se měří CO2 desítky let, do minulosti si můžete určit CO2 podle ledovců, a jde to s náma z kopce pánové, můžete nadávat, dávat hlavu do písku, ale nikdo tomu neuteče 🙂Jinak já sám mám spalovák Rapid a Touran, takže nejsem nějaký agent elektromobilů, ale jestli to půjde chtěl bych alespoń staršího Leafa, mě se prostě líbí, že to nesmradí a může to jezdit na sluníčko 🙂

Kampaň proti elektromobilitě je naprosto v pořádku. Elektromobilita v současné podobě je ryze politický populistický projekt. Není to věc řízená trhem, zájmem lidí, ale shora násilně tlačený směr. A je potřeba se proti takovému přístupu vždy velmi usilovně bránit, ať už jde o cokoliv. Osobně proti elektromobilitě, která dává smysl, nemám vůbec nic. Malé levné e-auto bych dokonce bral - máme spoustu jízd do 30 km kolem domu a na domě soláry. Ale nechci ho ani zadarmo, když mám jet na 500km služebku po ČR.

 

Obrovsky mylná a zaslepená je ale představa, že elektromobilita udělá něco s globální produkcí CO2. Provoz spalováků produkuje zanedbatené množství CO2. Zato těžba surovin nutných pro baterie a celý průmysl s tím spojený, výstavba desetitisíců dobíjecích stanic, vykrývání potřeby elektřiny pro dobíjení elektromobilů zdaleka ne jenom z obnovitelných zdrojů, to jsou všechno obří přispěvatelé k produkci CO2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Bubaq

Tak když myslíš že je lepší nenechat dítě čekat na autobus 30 minut (já jsem běžně autobusem jezdil a nikdy jsem 2,5h na autobus nečekal) a dopřát mu ten komfort i když mu tím zlikviduješ životní prostředí a tvoje dítě se nedožije kvůli tomu středního věku... proč ne, když to tak chceš, tak si zabíjej svoje děti jen proto aby nemuseli čekat, tvoje volba, ale nezabíjej moje.

 

@Pawouk

Nepochopil jsem co ses snažil říct. Já psal že ty emise v Asii generuje průmysl, který vyrábí pro Evropu a ty argumentuješ, že můj příspěvek je účelový a že u nás emise klesly, nedochází mí pointa tvého příspěvku.

Poukazuji na to, že Evropa svoje emise snížila jen proto, že špinavý průmysl přesunula do Asie, ale pořád je to převážně průmysl pro západ i když v Asii, takže jsou to naše (Evropské) emise vygenerovány kvůli našemu, evropskému trhu.

Ve skutečnosti je to tedy tak že Evropa nesnížila svoje emise o 2 mld, ale zvedla celkem o cca. 6 mld a přesunula je do jiného regionu aby to tak blbě nevypadalo. 

 

@DušanV

Jojo vesmír toho snese hodně, kálejme si dál do prostředí kde žijeme a uklidňujme se, že to vesmír, že s tím nic neuděláme.... Co bychom pro svůj komfort a lenost neudělali že?

Když na tebe v noci přijde potřeba, vysereš se do vlastní postele, protože jsi línej dojít si na záchod a ženě řekneš, že za to může vesmír? Že to tak osud chtěl, střevo si prostě žije svým životem a nešlo s tím nic dělat? Co by ti asi řekla?

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

27 minutes ago, informator said:

@Bubaq

Tak když myslíš že je lepší nenechat dítě čekat na autobus 30 minut (já jsem běžně autobusem jezdil a nikdy jsem 2,5h na autobus nečekal) a dopřát mu ten komfort i když mu tím zlikviduješ životní prostředí a tvoje dítě se nedožije kvůli tomu středního věku... proč ne, když to tak chceš, tak si zabíjej svoje děti jen proto aby nemuseli čekat, tvoje volba, ale nezabíjej moje.

To zvýrazněné je geniální logika... Jinak je to jen bla bla....

 

Co pro můj konkrétní příklad navrhuješ? Já bývám na služebkách. Žena pracuje ve městě na druhé straně od naší obce než kde je obec, kam chodí dcera do školky. Než by se s dvěma přestupy dostala autobusy ke školce, je školka už dávno zavřená.

 

Zkus pro tentokrát vynechat plytké směšné poučky vyčtené z fanatických letáků a buď konkrétní. 

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Bubaq

Máš vzdělání? Vozili tě rodiče všude autem? Když nebyla tak extrémně rozšířená automobilová doprava a auto se v rodině používalo sporadicky, měl jsi pocit, že to byla doba kamenná?

Proč vymýšlet znovu něco co dřív fungovalo i bez aut?

V konečném důsledku se celá debata stačí někam, kam jsem původně nechtěl.

Já tu primárně nehejtil spalovací motory. Obecně jsem tu popsal neudržitelný systém, spotřební západní společnosti, která je neudržitelná. Je na to mraky studií, zatím co vy tady plkáte jen své dojmy a pocity.

Poukázal jsem na to že politika elektroaut nemá lidi donutit přejít na čistý provoz, což z podstaty elektro vozů nejde, ale donutit lidi se té mobility zcela vzdát.

Na neomezené a levné osobní mobilitě je postavený celý ten spotřební systém. Jeho omezením se omezí všechno. Spadnou emise ne jen z výroby osobních aut a jejich provozu a z celého průmyslu a služeb, které jsou díky levné mobilitě ve velkém čerpány.

 

Samozřejmě že to žádný politik neřekne na plnou hubu, ale já nevidím žádný jiný důvod proč by elektro auta byla tak tlačená, když reálně snížení emisí nepřináší. Přináší pouze nedostupnost této komodity pro běžné lidi. Žádný jiný efekt tam není a proto nevěřím že elektro auta budou někdy masovou záležitostí. Skoro určitě nebudou. Za to můžu už dnes usoudit že nejpozději v roce 2035, díky restrikcím nebudete nikdo mít prachy na provoz spalovacích aut.

Ten plán je jasný, lidem bude odebrána levná osobní doprava, v důsledku čehož klesne poptávka úplně ve všem a zároveň s tím půjdou dolů i emise.

 

Se na ten scénář prostě musíš připravit, tím že mě tu budou hromadně kamenovat se vůbec nic nezmění, stejně jako hospodská chasa nezmění výsledek voleb klábosením v hospodě.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže klasika fanatického ekologismu. Vyčtených v praxi nepoužitelných hraběcích teorií plný pytel. Ale naprostá neschopnost poskytnout byť jedno jediné konkrétní řešení jedné reálné situace. Natož fungující systémové řešení.

 

Velmi typické pro všechny fanatiky.

 

Nikdo by tě tu nekamenoval, pokud by to, co píšeš, mělo hlavu a patu, dávalo smysl, poskytovalo reálnou v praxi použitelnou alternativu a řešilo problematiku o "trochu" šířeji než jen vyprázdněným populistickým a za mne hloupým výkřikem "rodina nesmí mít víc než jedno auto" nebo ryze idiotským výrokem o tom, že se moje dcera nedožije středního věku kvůli tomu, že ji vozíme 8 km ze školky 🤪 . Není pak divu, že s tímhle "myšlením" tě nikdo nebere vážně.

 

A ano, vzdělání mám a proto vím, že se například píše "kecy typu" nebo "rodiny měly"...

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@informator ty máš elektromobil? Na auto s normálním spalovacím motorem se ani neptám. Soudě podle výše napsaného se domnívám, že to ti domů nesmí.

Ještě mě tedy napadlo, že rád provokuješ, to by také mohlo leccos vysvětlit. Ostatně by to nebylo až tak od věci, když je tohle téma v hospodě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu jak to myslí informator, ale prvně by se mělo zaměřit na velké podniky v Asii, Africe, Jižní Americe, které vypouští tolik splodin, že my si tu můžeme rozdat kola a stejně bude vliv zanedbatelný. To samé s válkou na Ukrajině, tam vzniklo už tolik emisí, že příští sto let, na tom našimi eauty nic nezměníme,

Nyní máme v rodině dvě auta, byly i tři, pro tři členy. To by bylo, aby se ti nekousla hercna. Bydlím cca 11km od práce v městečku hned vedle okresního města, jezdí tu vlak (mám na něj od zaměstnavatele kartičku, takže je zadarmo, autobus a taxi. Stejně jezdím na kole do garáže a tahám Octavii, protože mám takové ástupy a konce v práci, že se nemůžu na nic spolehnout. Zrovna zítra mám nástup v 2:30, ale v 2:10 se můžu dozvědět, že začínám až v pět ráno.... To prostě MHD nevykryju a je to včetně svátků a víkendů.

Druhé auto je ženy (musí mít automat) a já ji tu nechci s roční dcerou nechávat samotnou bez auta. Odjíždím na 1-3dny do zahraničí.

 

Až dostavíme RD, kde budeme mít na střeše soláry a parkovací stání se zásuvkou, začne mi dávat eauto jako druhé auto v rodině větší smysl na tohle dojíždění. Teď v bytě a v garáži bez přivedené elektriky bych ho musel nabíjet jen na veřejných nabiječkách a nebo prodlužkou z posledního patra dolů na parkoviště. Ale s tímhle omezením abych vyměnil svoji oktu za e-Golf (stejná cena a srovnatelná kategorii auta)? Ani náhodou a víc peněz do toho teď taky cpát nechci. (stavba)

 

Jaké bys měl řešení pro moji situaci? :-D

Editováno: , autor: Sup92
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

29 minutes ago, informator said:

 

Tak super, vidíš že to šlo i bez aut. Tudíž tvrdit že to dnes nejde je liché.

Přesně tak. Ty jsi na autobus ve 3.5 letech sám (haha) čekal 30 minut, a proto neexistuje nikdo, kdo musí čekat déle. Já jsem vyrůstal ve 40tisícovém městě a školku měl 5 minut chůze sídlištěm a proto neexistuje nikdo, kdo vyrůstá na malinké vesnici a školku má 8 km v jiné obci. Idealisticky správně píšeš o hranicích svobody a proto bys v reále nejradši všem diktoval, co smí a nesmí... 

 

Myslím, že víc jsi sám sebe zdiskreditovat ani nemohl.

 

A za mne k tobě na závěr už jen řečnicky: Co tedy v mém konkrétním případě s dcerou a její dopravou ze školky navrhuješ reálného, když to podle tebe bez druhého auta jde?

Editováno: , autor: Bubaq
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 46 minutami, stanmar napsal:

@informator ty máš elektromobil? Na auto s normálním spalovacím motorem se ani neptám. Soudě podle výše napsaného se domnívám, že to ti domů nesmí.

Ještě mě tedy napadlo, že rád provokuješ, to by také mohlo leccos vysvětlit. Ostatně by to nebylo až tak od věci, když je tohle téma v hospodě. 

 

Nikoho tu neprovokuji.

Mám auto se spalovacím motorem, nemám na elektro vůz, ale jsem smířeným s tím, že mě evropská společnost donutí přejít na elektro mobil, nebo se auta zcela vzdát.

Provokaci v tom vidí jen místní diskutéři, kteří mají představu že se jim vysmívám. Ne to vůbec, poukazuji pouze na změny, které se nám nevyhnou a jejich důvody.

Celý problém se rozhořel v tom, že místní diskutující si z nějakého důvodu myslí že mezinárodní studie o vlivu naší činnosti na klima jsou vycucané z prstu a ten to svůj názor si vycucali z prstu.

Auto máme v rodině jedno. Děti jsou naučený chodit po svých popřípadě MHD. Aktivity se nastavují tak aby nebylo třeba jezdit autem. Většinu činnosti zvládnu na kole nebo pěšky. Auto se používá sporadicky a obvykle je plné cestujících. Nesednu do auta večer abych dojel do 2km vzdáleného obchodu pro 10 rohlíku a šišku salámu.

Ano mohl bych si usnadnit život koupí dvou rakovinometů v podobě Octavie I nebo Octavie II s 1.9 TDI a všude jezdit a smrdět všem pod nos abych ušetřil své nohy a pár minut svého času. Nicméně z principu a k ohleduplnosti ke svému okolí to nedělám.

 

Je opravdu nádhera po ránu čuchat 20 nastartovaných vyběhaných ochcávek s vymláceným DPF a tvrdit, že to jinak nejde.

Jde samozřejmě dvě vydýchané ochcávky zahodit a provozovat jednu s moderním motorem, no ale to rázem mám jen jedno auto a to zas není tam komfortní.

Jak říkám je to o pohodlnosti. Lidi nechtějí změnu i když je prokazatelně žene aktuální stav do záhuby a proto to udělá EU i přes nevoli voličů.

Možná je to totalita, možná je to ignorace je mi to fuk. Já věřím vzdělaným lidem ,kteří tvrdí že nás současný směr vede do záhuby a podvolím se správné cestě i když mě to bude stát nějaký ten komfort.

 

Ono tu bylo už v naší historii hodně režimů... první republika, totalita, teď demokracie... no víte můžeme to nazývat jak chceme, ale ty lidi co tu žijí (v ČR) jsou bez ohledu na režim pořád stejný a to co se tu dělo za totality, nebylo ani tak režimem, jako chováním lidí zde. Vždy je to o lidech a můžeme to nazývat jak chceme.

V té době kterou tu mnoho lidí nenávidí, se ty lidi chovali jak hovada (z dnešního pohledu) protože jim k tomu všeobecně uznávaný názor dával prostor a tak činili na dnešní poměry, hovadsky.

Dnes je všeobecně názor, že každý si může dělat co chce a že když má prachy může si klidně zasrat celou republiku radioaktivním materiálem a nikdo mu nesmí nic říct. Přijde doba kdy se na náš režim ve kterém aktuálně žijeme, bude pravděpodobně pohlížet taky skrz prsty.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Do záhuby nás vedou především destruktivně smýšlející a jednající lidi, kteří by všem nejradši zakázali všechno, co ONI nechtějí, aniž by byli schopni nabídnout smysluplné řešení a kteří nemají dostatečnou mozkovou kapacitu na to, aby pochopili, že ne každý chce či může bydlet ve městě.

Tenhle trend koncentrace lidí ve městech je pro celkové zdraví společnosti mnohem škodlivější než že někdo doveze své dítě ze školky 8 km autem.

 

Jinak jsem rád, žes nikdy v životě autem (samozřejmě plně obsazeným) nepodniknul žádnou cestu, která by nebyla existenčně nezbytná. Nikdy neletěl letadlem na dovolenou, nikdy nelyžoval na uměle zasněženém svahu, nikdy si jen tak neobjednal pro přežití úplně zbytečnou věc, která k tobě jela přes půl světa. Jinak bys přece zabíjel své děti... 🤣 .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, informator napsal:

Mám auto se spalovacím motorem, nemám na elektro vůz, ale jsem smířeným s tím, že mě evropská společnost donutí přejít na elektro mobil, nebo se auta zcela vzdát.

Hm, takové  smířené  lidi právě ta EU (a nejenom ona) potřebuje. Lidi smířené pomalu se vším, ale hlavně přesvědčené, že právě oni tam navrchu mají pravdu a nikdo jiný a jediní oni mají ten správný recept na všechno, ostatně je to vidět třeba v té energetické, finanční, ekonomické, bezpečnostní, migrační oblasti, jak ten "správný" recept vždycky nacházejí. A takovým lidem mám věřit a smířit se s tím, že to umí a bezvýhradně se jim podvolit a jen pasivně čekat až mně život narýsují kompletně od A až do Z?

 

před 2 hodinami, informator napsal:

 Nesednu do auta večer abych dojel do 2km vzdáleného obchodu pro 10 rohlíku a šišku salámu

 To si děláš srandu, nebo to zde dáváš jako svůj vlastní příklad  ekologického uvědomění ?  Já ačkoliv elektromobilitu pro všechny lidi,  považuji tedy za nesmysl, tak  asi dělám  pro ekologii násobně více než mnozí jiní. Do obchodu mám přibližně stejně daleko, ale nepamatuji, že bych to někdy dělal jinak než pěšky. Když chce být někdo tak uvědomělý a zachraňovat svoje potomky před udušením, tak si to raději dá přeci  pěšky a hlavně neříkej, že je to cca 1 hodina ztráty času, to by si pak popřel vše co si psal dříve.....

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Ondra16V změnil název na Elektromobilita ANO či NE?

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...