Přejít na obsah

1.0 TSI Točí ale nechytne


jeli13

Doporučené příspěvky

Zdravím,

jíž druhý týden jezdím s novou scalou. Auto je skvělé, ovšem jednou za cca 10 startů (je to náhodné) se objeví tento problém. Auto bez problému začne startovat, ovšem ani po delší době nenaskočí. Na druhý pokus naskočí ihned. Zatím tato situace nastala asi 4x, pokaždé v jiném stavu - za studena, polo-studena a i po 50 km jízdě na dálnici. Na přiloženém videu auto jelo pouze velmi krátkou trasu do myčky, ovšem předešlý den ujelo 400 km cestu pouze na dva starty, autostop pokaždé automaticky vypínám.

 

Budu to řešit s prodejcem, jen mě zajímalo zdali někdo nemá podobnou zkušenost, díky za všechny rady.

 

Editováno: , autor: jeli13
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejný problém, přesně jak popisuješ. Auto mám asi měsíc. Všiml jsem si, že když tohle neúspěšné startování zruším startovacím tlačítkem, cvaknou zámky ve dveřích a bliknou kontrolky.  Až bude čas, zajedu s tím do servisu, dám vědět. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čerpadlo mě napadlo taky, ale jinak auto jede perfektně. Žádné škubání nebo nedostatek paliva při zátěži, přeci jen mechanická věc by se snad projevila i při jízdě, ale kdo ví...

@jou81: Zámky ani kontrolky mi neblikají, dnes se mi to stalo znovu, stejný průběh jako na videu a druhý start  opět bez problému. Napadá mě jestli to nemůže být nějaký bug v ŘJ motoru. Zkusím se co nejdřív dostat do servisu a uvidím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zatím jsem to tedy neřešil, mám za tu dobu najeto cca 15k km a stalo se mi to možná 30 krát? Všechny starty s tímto problémem neprobíhají stejně. Mnohdy motor nemá ani snahu a neroztočí se skoro vůbec, jindy je cítit, že motor na moment chytne a spadne zpátky do stavu jako na mém prvním videu, který trvá až do stisknutí tlačítka. Jinak jsem psal, že mi zámky po ukončení startu necvaknou - všiml jsem si, že opravdu lehce cvakají. Sledoval jsem i polohu a bliknutí na klíčku. Chová se identicky jako při normálním startu, klíčky jsem zkoušel oba. Jinak se při jízdě nic neprojevuje, špatný start nikdy neproběhne dvakrát za sebou, taky mi to příjde jako SW závada, pojedu co nevidět na olej, tak to zkusím vyřešit najednou. Snad i s drnčící palubovkou, což mě momentálně ubijí víc... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj , tak ja som si bol dnes zobrat auto v servise , vymenene trysky-vstrekovace , zatial nic nepomohlo . Servis komunikuje s centralou Skoda v CZ , ako som uz pisal , moje auto diagnostikovali ich technici 3 dni , uz vyskusana nova riadiaca jednotka , SW.... zatial ziadny vysledok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přátelé, tento problém nemá jen škoda, ale i Dacia a Renault s motory 1.0TCe 74kW (Duster, Clio, Captur). Jezdím s nimi velmi často a naprosto stejně jak je na videu to dělá. Auta co používám jsou zánovní najeto do 2000km (předváděčky). Já ale nechávám motor normálně točit a řekněmě po cca 5 až 8s motor naskočí. Je uplně jedno zda má auto tlačítko nebo klíček, takže bezklíčkovým vstupem to nebude. Pravděpodobně nějaký systém do těch aut bude pocházet od stejného dodavatele (bosch, continental...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...