Přejít na obsah

1.0 TSI Točí ale nechytne


jeli13

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Tak jsem se v servisu dozvěděl, že problém je na Škodovce nahlášený zhruba od prosince 2019, aktuálně je v řešení a tudíž není možné závadu odstranit. Tak se asi bude čekat než se objeví nějaká spása. Ale snad jsem i rád, že z auta nebude pokusnej králík, když to tu ještě nikdo nevyřešil.


Zatím taková malá kompilace několika startovacích failů, reálně jich je násobně víc :).  Video

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Zdravím,

 

potvrzuji, že mám ten samý problém. Nová Škoda Scala 1.0 TSI, bezklíčové startování. Průběh je naprosto totožný, jako v původním příspěvku, tzn. startér točí, ale motor nechytne. Na druhý pokus motor naskočí okamžitě. Zatím jsem nevypozoroval (ani zdánlivě), co by mohlo být příčinou. S autem jezdím na operativní leasing, nicméně nechtěl bych být v kůži těch, kteří tento problém řeší na vlastním vozidle.

 

Během měsíce jsem vypozoroval ještě jeden problém, a to ten, že občas nejde otevřít víko palivové nádrže. Vždy pomůže auto uzamknout a znovu odemknout. Jestliže se jedná o SW chybu, možná mají tyto problémy společný základ. Pevně doufám, že automobilka problém odstraní.

Editováno: , autor: davidmosna
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze u mna tento problem uz dlhsie ako 1 rok a stale neodstraneny , chybny start sa prejavuje najcastejsie ak je motor mierne zahriaty stlacim spojku tlacitko, zacne velmi rychlo a nepravidelne tocit + dost velke a nepravidelne vibracie uz viem ze nenabehne , opakovany start vzdy OK , na krizovatke vzdy OK .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám podobnou zkušenost s tim rozdilem, že tak jak to popisuješ ty (nepravidelný chod, vibrace), tak to se mi stalo jednou. Jako by se chytly jen dva válce (možná jeden). Jinak se mi to projevuje spíš tak, že chod je velmi tichý a pravidelný a otáčky okolo 200. Prostě točí jen startér a dal se neděje nic. Když pustím spojku, tak se vypne. Po dalším stisku tlačítka S/S je to OK. Auto mám od 2/2020 a tohle se projevuje poslední měsíc. A taky mám pocit, že to dělá po mírném ochlazení motoru po předchozí jízdě. Stalo se mi to zatim asi 4x. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem byl v servisu a k nahlášenému problému ještě nebylo řešení, @martin-TT nevíš jestli byla oprava na tvém autě nějaký pokus nebo opravdu ofiko postup? Dík. 

Jinak už asi 15tis km jezdím pouze na 100 oktan a přijde mi, že se výskyt problému rozhodně zmenšil, možná až na třetinu toho co dříve. 

 

Doufám, že už se to po roce konečně vyřeší, přeci jenom je to od Škodovky už trochu ostuda...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Tenhle problém s nenastartováním mám taky, jde sice o fabii 3 motor 1.0 TSI 81 KW a už se mi to stalo 2 krát.Poprvé po 2-týdením stání v garáži, byl jsem jiným autem na dovolené. Chytlo až na druhý pokus.nahlášeno v servisu, prý o tomto problému slyší poprvé, mám to prý sledovat a když se to stane znovu, přijet na diag. No a povedlo se po dvou týdnech nenastartovala napoprvé manželka při odjezdu a z odpolední,

Zajel jsem na diag do škody , žádný problém se neobjevil.

Jedná se o dvouleté auto 15 tisíc najeto.Samozřejmě startovací tlačítko,

Servis tvrdí že ve škodovce nikdo nic o tomto problému neslyšel.Sere mně to dost, hlavně když jsem si přečetl tuto diskuzi.Jo a tyto 2 problémy se startem, se staly poprvé koncem Řijna a podruhé po oněch 14-ti dnech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes se opět nepdařilo na poprvé nasartovat, auto stálo 4 dny v garáži, po zhasnutí a znovu zmáčknutí start. tlačítka hned motor naskočil. Jako co mám dělat, zase se objednat na diag no Škosy a zase bude vysledek že to neukázalo žádnou chybu,Celé 2 roky nic a teď za pár měsíců už potřetí.Zkusím odpojit plus na baterce tak na hoďku, nic jiného mě nenapadá.

Editováno: , autor: ekr
Doplnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co servisu navrhnout to, co zde napsal @martin-TT 30.9.2020?

Jinak píšeš, že stojíš v garáži. To by odpovídalo tomu, proč se to teď u mne neprojevuje. Jde o teplotu. Já stojím venku. Vypadá to, že se to projevuje jen v určitých teplotách. Může jít i o kondenzaci vlhkosti v souvislosti s částečným ohřevem. Mně se to projevovalo pouze  na podzim po velmi krátké jízdě do obchodu (asi 1km) a po 20 minutách chladnuti další start s tímto projevem. Typická situace. Když jsem jel déle a motor se víc prohřál, tak bylo vše ok. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte , ja po vymene snimaca aktualne uplne bez problemov , dovtedy cca. kazdy 10. start bol problem , bolo to dost nepravidelne ale najcastejsie pri mierne zahriatom motore . Skoda musi zavadu evidovat , lebo moje auto prisli diagnostikovat aj technici priamo z M.B. .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dafr  případy kdy to nenastartovalo, nastaly po stání poprvé 14 dní bez startu koncem Října v garáži, podruhé venku na parkovišti manželka nenastartovala na porvé po odpolední. No a dnes jela do práce na pátou odpoledne taky z garáže.takžě auto včdy ůplně vychladlé, dlouho nejelo.Dnešní případ jizda po 4 dnech.

Popíšu garáž, jedná se o společné stání 130.ti aut, napůl otevřené zezadu plná stěna. Takže teplota skoro stejná jako venku.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, martin-TT napsal:

Ahojte , ja po vymene snimaca aktualne uplne bez problemov , dovtedy cca. kazdy 10. start bol problem , bolo to dost nepravidelne ale najcastejsie pri mierne zahriatom motore . Skoda musi zavadu evidovat , lebo moje auto prisli diagnostikovat aj technici priamo z M.B. .

Můžeš sem dát faktůru, papír o výměně onoho čidla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak to mám konečně za za sebou.

 

Auta vyrobené po KT 44/2019 mají již namontované snímače 04C 907 601K - funkční. Servis kontroluje čísla dílů namontovaných snímačů otáček vačkových hřídelů G40 a G300. Pokud má auto namontované snímače 04C 907 601A - vadné, vymění se za ty novější. Prý může nastat i varianta, kdy má auto již správné snímače, potom se prý volá do Škodovky a konec pohádky už neznám :).

 

V evidenci to mají pod kódem závady 2866 / T040.

 

Moje Scala je vyrobená v srpnu 2019, tudíž jsem před "čárou". Teoreticky by se nikdo s autem vyrobeným po 28. 10. 2019 něměl s tímto setkat.

 

Pevně věřím, že jako ostatní jsem se toho již zbavil, uvidíme časem.

 

  • Díky 2
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Dělá to od nového. Mám najeto 50t začal jsem to řešit ted, protože mi za rok končí záruka. Pokud je nad +10st neuděla to. Pokud večer cca 19h ujedu 3km ráno to točí a nechytne. Opakovaný start je okamžitý. Parkuji v garáži kolem 5st tam mám. Jen v zimních měsících mám problém. Hlavně neudělá to pokaždé zavada je nahodilá. Diagnostika bez závad. Pokud by bylo potrubí bez tlaku, tak by to mělo napsat malý tlak v diagnostice.  Tím jsem vyloučil svíčky a na výměnu filtru a oleje jezdím cca každých 10-20t km. Poslední dobou tankuji 98+ nebo 100.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 10. 2019 na 11:34, jeli13 napsal:

Zdravím,

jíž druhý týden jezdím s novou scalou. Auto je skvělé, ovšem jednou za cca 10 startů (je to náhodné) se objeví tento problém. Auto bez problému začne startovat, ovšem ani po delší době nenaskočí. Na druhý pokus naskočí ihned. Zatím tato situace nastala asi 4x, pokaždé v jiném stavu - za studena, polo-studena a i po 50 km jízdě na dálnici. Na přiloženém videu auto jelo pouze velmi krátkou trasu do myčky, ovšem předešlý den ujelo 400 km cestu pouze na dva starty, autostop pokaždé automaticky vypínám.

 

Budu to řešit s prodejcem, jen mě zajímalo zdali někdo nemá podobnou zkušenost, díky za všechny rady.

 

 

Já mám zkušenost, že prvním stisknutím se zapíná zapalování a druhým stisknutím se sešlápnutou spojkou startuje. Se sešlápnutou spojkou však startuje hned. Dosud jsem s tím neměl žádné potíže (najeto cca 10k km). Pokud to je v průběhu jízdy, a pokud nemám zrušené automatické vypínání motoru, tak při vypnutí motoru (třeba při rychlém puštění spojky) musím sešlápnout spojku a čekat, až motor znovu nastartuje. Chce to zvyk a cvik. Ale zvyknul jsem si rychle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus vyndat na mínusu SS+intel. dobíjení a chvíli jezdit. Třeba je baterka podvoltovaná a v zimě to hůř chytne. Za ten pokus nic nedáš. 

 

Na 1,2ce jsem vždycky po ránu otočil klíčky do 2 polohy, čerpadlo napumpovalo, pak vypnul klíčky a pak zase do 2 polohy (znova bylo slyšet čerpadlo) a chytalo to hned. 

Napoprvé byl v zimě problém...

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...