Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI 200 kW


homy

Doporučené příspěvky

máš pravdu asi nesouvisí. Na druhou stranu verze 200kW  350 Nm se dodávala relativně krátce a jinou položku týkající se DSG7 u této verze jsem neviděl, nebo si nevšiml. Aktualní verze 208kW má krouticí moment zvýšený na 400 Nm a snad i posílenou převodovku, první stupeň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 hours ago, homy said:

já to dnes zkoušel a mám pocit, že mi to dělá taky. najeto 44tkm. Zjistím ještě, zda na to měla vliv provozní teplota motoru

 

No ked uz je motor zahriaty, tak to citit menej, alebo skoro vobec, cca tak od tych 80°C oleja.

 

Takze to je mozno featura, aby sa zahriala aj prevodovka? :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Je možné dať lpg do toho motora? 

Áno je! 

Cena? 

1800 € aj s prihlásením! 

Značka prins.

Rozdiely  po motorickej stránke?

áno!!

Lepšie ťahá nízkych otáčkach. 

Pri vysokých otáčkach  je spomalený minimálne ale je. Aj tak sa nevyužívajú 

V nádrži je klasický 100 oct 

Na lpg je motor určite tichší a určite radí plynulejšie

s plnou nádržov od benzínu a plnou lpg je auto vyrovnanejšie a lepšie tlmí nerovnosti celkovo je jazda lepšia.) 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...

Dnes už mám najeto skoro 90k.

olej menim dle servisního plánu a mezitím vždy jednou u známého v garáži.

příští servis (za dva měsíce) řeším zda krom druhé výměny svíček měnit i cívky. Už je asi i čas na olej v diferenciálu a řeším zda preventivně vyměnit i separator oleje.

Chtěl bych zkontrolovat i saní zda není zakarbonovane, kilometry to už na to má. 
spotreba klasická. Město 13. Dálnice podle stylu jizdy 10-13

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim, pred 2 tyzdnami som si kupil S3 fl 200kw. Trosku mi vadi reakcia na plynovy pedal, bud to nic neurobi a pomaly sa rozbieha alebo to podradi o 3 stupne a vystreli ma to. Tiez som si vsimol, ze ked idem ustalenou rychlostou napr. 90km/h v D7 a prepnem do S (stale idem 90km/h) tak to nepodradi a ostane mi S7. Mate to aj vy tak? Lebo na O3 1.8tsi ked som mal napr. D6 tak pri prepnuti do S mi to okamzite podradilo a tym padom aj ta reakcia na plyn bola taka zivsia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@sik k prvnimu problem - nech si nastavit primou odezvu plynu misto casove. dost to u tohohle motoru pomuze prave s tim, co pises.

 

a D->S na 7 -  ano, u razeni to dela to, co pises. staci malinko proslapnout plyn a uz podradi ... a drzi, co ma. 

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dakujem za odpoved.

A na tu zmenu mi staci prist do autorizovaného servisu a oni mi to zmenia?

Skoda, dufal som, ze to podradovanie pri prepnuti do S vyriesi nejaka aktualizacia. Takze si asi budem musiet podradovat manualne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne, bud sam nebo poptej nekoho tady

 

je to tohle

Throttle response behavior
nastavit z    Gradual, controlled by time
    na     Direct, controlled by threshold

 

jaky je problem prošlápnout lehce po prerazeni plyn a dal jet normlane? Je to rychlejsi, nez se pak zbavit manuálního modu ... 

pripadne upravit razeni DSG. ale to se resi v jinych tematech.

 

Editováno: , autor: hamoun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale auto mam este v zaruke a za takuto upravu na vlastnu past by sa potom mohli tym ohradzat keby sa nieco pokazi (teda neviem, ci by im tam takato uprava nejak vyskakovala).

Ja len ze ked som isiel na O3 za niekym koho som chcel predbehnut tak mi to napr. preradilo z D6 do S4 (a drzalo to tam) a ked sa naskytla moznost predbehnut tak som mohol okamzite ist na skoro plny vykon a neriesit/necakat este na podradovanie.

Dakujem za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...