Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

V podstate nic. Tiez mozes srat do ruky a hodit to potom do zachoda. Ucel to splni :D

Inak niekedy sa cez tie zuby odhadovalo nastavenie rucnej brzdy na 3 az 4 zubku to muselo brzdit. A to prave pocujes ked nestlacis ten cudel. Proste zbytocna robota s stlacanim gombika ked to netreba. 

Nebude tam nahodou nejaka vychytavka prave na odbrzdenie, logicky ked stlacom ten gombik tak chcem odbrzdit a je ziaduce aby sa to o zubky  nezaseklo. Ked chcem zabrzdit tak cudlik nestlacom a po zatiahnuti dojde k aretacii. 

 

Proste to rob ako kazdy a bude to fungovat. 

Editováno: , autor: atlan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba dva způsoby zatahování klasické ruční brzdy jsou možné, ale dle mých zkušeností zatahování tzv. přes zuby  používá naprostá většina řidičů.  A ona ta ruční brzda je na to taky konstruovaná a počítá se s takovým zatahováním brzdy. Pokud někdo má problém se zvukem přes tzv. zuby, tak je dnes možnost koupit vůz s elektrickou brzdou.

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Technické závady a problémy nejenom Scaly ? Je to až neuvěřitelné jaké chyby, nedodělky, neznalost a šlendrián se děje jak pravděpodobně i při výrobě, tak při předprodejním servisu auta, tak při běžném servisu a hlavně při opravách aut. Za svůj aktivní skoro půlstoletí trvající motoristický život by to jen u mne stálo za knihu, bohužel. V dnešní době je to evidentní, každý jede jen pro co nejvyšší zisk, za co nejmíň práce, viz. třeba napnuté a nereálné normohodiny apod. Samozřejmě vyjímky se nějaké najdou, ale pomálu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, vormen napsal:

Chtělo by to nějakou reálnou fotku, co kde, aby nový majitel při převzetí věděl, kam přesně kouknout

Fotku nemám, možná ji někdo dodá z dílenského manuálu - "Údržba-přesné pokyny", ale je to jednoduché. Příslušné kolo se nazvedne na zvedáku, kvůli odlehčení vinuté pružiny a dle možnosti a přístupu buď sundáme kolo, nebo někdo i nemusí, jestli na to vidí zespodu vozidla. Nazvedne se manžeta tlumiče a na pístnici tlumiče by měli být vidět tzv. blokovací prvky, které jdou stáhnout. U jednotlivých typů vozidel tam může být těch blokovacích prvků více. Pokud tam nejsou, tak je to OK a autorizovaný servis na to při prodeji vozidla nezapomněl. Údajně to má být jen na předních tlumičích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, Jan R. napsal:

Evidentně na to stále zapomínají.

 

308191CC-DED5-433A-9CA1-72924AB02E84.jpeg

Já si vždycky říkám jak s tím někdo může jezdit??... To snad pozná i úplný tro.l....   a známý co jezdí závody do vrchu to měl na passatu 15tis km????? (fort nadával jak ten krap je tvrdý jako zavodak a odrovna mu záda) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To mi jen potvrzuje moje zkušenosti a mínění o "Profesionalitě" dnešních oficiálních prodejců a servismenů aut, napříč všemi značkami.

Přečíst diagnostiku a měnit díly umí skoro každá fyzicky zdatná cvičená opice, promiňte my to oslovení opice, ale tak to kdysi glosovali naši šéfové před dávnými věky, když jsme coby čerství absolventi škol přišli v podniku do praxe s vědomím, že přetvoříme svět a zjistili jsme, že teorie a praxe se zdatně rozcházejí.

 

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 1. 2020 na 18:47, DušanV napsal:

To mi jen potvrzuje moje zkušenosti a mínění o "Profesionalitě" dnešních oficiálních prodejců a servismenů aut, napříč všemi značkami.

Přečíst diagnostiku a měnit díly umí skoro každá fyzicky zdatná cvičená opice, promiňte my to oslovení opice,

 

 

Chápu, že muže bít člověk nas....j,když přijde 5x do servisu reklamovat špatné odpružení a nikdo se na to ani nepodívá. Ale někoho urážet a házet do jednoho pytle někde a internetu je možná ještě větší tupost než ten co utrhl tu visačku a zapomněl z nějakého důvodu vyndat ty zarážky. By mě zajímalo,jestli jsi jim řek něco o opicích přímo v servisu anebo děláš siláka jenom tady. Zřejmě jsi neomylný a v životě jsi udělal vše na 100%. Jsme přeci jenom lidi a né stroje. I stroje někdy chybují

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doba a má pohodlnost zavinila, že jezdím jen s nejnutnějším posledních 10 let jen do AS a nesetkal jsem s výraznou neochotou, neprofesionalitou či nezájmem i když jsem musel občas taky trochu oponovat při reklamacích nových aut. Opravárenství mám profesně v krvi i když mě nikdy neživilo, tak mě nic nepřekvapí a je to o jednání, ne machrování. I pro ty mladý ucha na praxi v AS mám pochopení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, mavate problem s vyhladom senzora vpredu ked snezi? U nas este poriadna zima so snehom nebola, len taky poletujuci topiaci sa sajrat. No zakazdym to skoncilo po 5min od zaciatku snezenia tak, ze sa zaniesol senzor a hlaska. Dnes cesta do BA, kde trocha poletovalo a koniec. Niekto pisal, ze by to malo bat vyhrev? Lebo ja tom mam studene a ten topiaci sa sneh sa prilepi a stuhne tam. Nakoniec som stal na benzinke a daval to dole.

Samozrejme SOS uz klasicky sa pridruzil :)

 

Screenshot_20200118-205537_WhatsApp.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestane se vubec nic, protoze k pribrzdeni dochazi pri rychlem priblizeni a to na ledu / snehu by udelal pouze clovek co nema zdravej rozum, takze kdyz jedes opatrneji, vubec ta situace nenastane. Z hlediska jizdni stability tez nic, ABS zafunguje. Zbytecne se trapis. 

Editováno: , autor: Čečulák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná malý offtopic, ale do budoucna by to třeba vývojáři mohli taky poladit. U mě, který přecházel z auta. které nemělo ani klimu, ani ABS, bych zmínil toto :) :
1) Adaptivní tempomat - máte 50 přes město, před vámi cca ve dvaceti najíždí auto na kruháč, zmizí z "výhledu" a systém si v tu chvíli myslí že auto uhlo a začne krásně zrychlovat na 50 do kruháče :)

2) Vjezdy do podzemních garáží - pokud rychleji projedete zlom klesání/rovina, Front assist to zadetekuje jako možnou překážku a zadupne vám to :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tom prvním případě to ani jinak reagovat nemůže, adaptivní tempomat není prediktivní tempomat a ani autonomní jízda. Když nevidí překážku a budeš tam mít nastavených 210 tak ti na tom kruhaci nebo třeba v garáži na tu rychlost prostě zrychlí, myslím, že si úplně přesně nepochopil co adaptivní tempomat znamená.

Druhý případ nepozoruji, možná si stačí pohrát s nastavením FA

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, vormen napsal:

To víš, bude to moje první chytrý auto a tak z toho mám strach a už přemýšlím, co všechno může nastat :)

Pokud jezdis opatrne a pomalu, tak ani nezjistis, ze to tam mas. Pokud jses rychlik, tak si muzes pri prvnim zasahu necekanem i striknout do trenek. Moje osobni prvni zkusenost... jedu za kamionem a porad kratke rovinky, tak si necham misto, pred zatackou pridam, nic nejede, mam proti Tir rychlost, vyjizdim do prostismeru a rana... Ja neznalej, zvuk od ABS, ztrata rychlosti, ja v protismeru a auto od naproti :)

Pravidelne pipa ci pribrzdi, pokud nekdo odbocuje a trva mu to dlouho, podzemni parking, na kruhacich to bere auto co odjede a obcas to bere stredove ostruvky od tramvaje. Sporedicky kolistu. Ale pokud jezdis opravdu pomalu, neozve se to vubec. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...