Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

V 27. 1. 2020 na 10:22, Joszi napsal:

Ahojte,

 

problém so sklápajúcou sa sedačkou vodiča mám aj ja.

Chcel by som sa opýtať, či niekomu výmena reálne pomohla, nakoľko @csabac písal vyššie, že problém pretrváva aj po výmene?

 

@Seal @PeWe @karkulka02 (prípadne aj ďalší, ktorých sa problém týkal) písali ste, že vám sedačku menili, resp. čakali ste na výmenu. Pomohla výmena a sedačka sa už viac nesklápa?

 

A tiež by ma zaujímalo, či sa tento problém prejavuje len na kusoch, ktoré boli z prvých výrobných sérií a po nejakom čase Škoda na problém prišla a v nových Scalách je to už v poriadku...

 

Ďakujem.

Ahoj, já stále čekám na stanovisko zákaznického centra. Aktuálně jsem zaznamenal další problém - nezobrazuje se stav nízké hladiny do ostřikovačů, apple Carplay jde pouze přes drát, byť mám Smartlink, občas pociťuji cukání motoru, při přechodu na plachtění v nízkých rychlostech. Sedačka je stále závadová, nepravidelně se pohyb opěradla problubuje nebo naopak pouze o kousek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebude, dokym to nebude mat vplyv na svietivost. Ako som pisal, kym tam nezostanu cmuhy, ci nezamrzne, nie je to na reklamaciu. Nejdem uvadzat znacky. Ale tie co mam podrobne info, resp. som mal doma na dlhsie na skusku, to nerobili. Druha auto (mimo vw skupiny) co mame, ma tiez led a za 3 roky ani raz sa nezahmlelo. Je to o konstrukcii a o tom, ako sa vyhraju s prestupom tepla.

Pri scale sa to objavi vzdy v tom dizajnovom kutiku dole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je dost smutne, ze za 15rokov sa zmohli len na par viet v navode miesto toho, aby sa pohrali s prestupom tepla. Pricinu pozna kazdy, tak ak to dokaze ina automobilka vyriesit a oni nie, nech si zakupia know how od inych. 

Inak som nasiel aj PDF, co si daval v superb fore roky dozadu a tam chlapi co dostali zo servisu. Ako tie fotky, ze polka svetlometu orosena doslova a fyzikalny jav, nech si niekam strcia. Na druhom aute ma zena tiez LED, za 3roky, nemala ani naznak orosenia.  A je to auto v porovnatelnej cenovej kategorii ako scala.

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, csabac napsal:

Je dost smutne, ze za 15rokov sa zmohli len na par viet v navode miesto toho, aby sa pohrali s prestupom tepla. Pricinu pozna kazdy, tak ak to dokaze ina automobilka vyriesit a oni nie, nech si zakupia know how od inych. 

Inak som nasiel aj PDF, co si daval v superb fore roky dozadu a tam chlapi co dostali zo servisu. Ako tie fotky, ze polka svetlometu orosena doslova a fyzikalny jav, nech si niekam strcia. Na druhom aute ma zena tiez LED, za 3roky, nemala ani naznak orosenia.  A je to auto v porovnatelnej cenovej kategorii ako scala.

 

To je právě sporné, protože z toho nemůže být akvárium. Já reklamoval poškozené světlomety (ano díky puklinám se rosí). Oni říkají, že rosení je normální jev. Já reklamuji ty praskliny. a takhle dokola. Škodovkám fandím, ale štve mě, že auto co mě stálo 2 x tolik, co rapid, tak má během 2-3 měsíců tolik neduh. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 1. 2020 na 9:27, Seal napsal:

To je právě sporné, protože z toho nemůže být akvárium. Já reklamoval poškozené světlomety (ano díky puklinám se rosí). Oni říkají, že rosení je normální jev. Já reklamuji ty praskliny. a takhle dokola. Škodovkám fandím, ale štve mě, že auto co mě stálo 2 x tolik, co rapid, tak má během 2-3 měsíců tolik neduh. 

Kdyby jenom to. Scala má podvozek Pola, servo Rapidu(dost chabý rejd) a stojí tolik, co plnohodnotný hatchback.  Dizajnovka je to zajímavá, ale jak všude píšu cena je hodně nadsauzená.

Ale na foru Renaultu si pamatuji, že první rok prodeje Meganu IV bylo také dost "chuťovek", které se řešily hoodně dlouho :-)

Naopak stále více mě překvapuje Peugeot 308 od kamarádky, který čtvrtým rokem provozu, cca 150tis.km neměl ani malou závadu. Nic nevrže, nic se neměnilo, sedadla ve velmi dorbém stavu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@bobanHTP

Scala nemá podvozek Pola. Je postavená na stejné platformě jako Polo a to je velký rozdíl to takhle napsat.

Tvrzení "na podvozku Pola" znamená, že ten, kdo to slyší  si může myslet, že Scala má stejný rozvor náprav a rozchod kol a to samozřejmě není pravda. A to je to zásadní.

Stejně tak nemá servo (neměl ho ani Rapid), ale pouze posilovač řízení. Měl jsem dva Rapidy a teď mám Scalu a s tím jejich "chabým" rejdem jsem se zatím všude vešel. Ostatně, jaký vliv má posilovač řízení, případně servo, na to, jak chabý rejd dané auto má?

"Stojí tolik, co plnohodnotný hatchback". Který že hatchback máš konkrétně na mysli?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, bobanHTP napsal:

 

Naopak stále více mě překvapuje Peugeot 308 od kamarádky, který čtvrtým rokem provozu, cca 150tis.km neměl ani malou závadu. Nic nevrže, nic se neměnilo, sedadla ve velmi dorbém stavu...

Tak tohle mohu potvrdit, 308-čku má švagr, předtím měl 308 SW-ku ještě s tím hnusným zadkem, ale taky bez chybiček.  Jsem škodovkář, ale tohle auto se Peugeotu opravdu povedlo. Nerezne, nevrže, nekazí se nic a jen bere naftu.  

Editováno: , autor: DušanV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Joscer budme uprimny, stoji viac ako plnohodnotny htb. a o dost, cca 2000eur vratane 6% zlavy co ponukali v cca rovankej vybave ako konkurencia . Nebyt vyraznej zlavy, patri do tej vrchnej cenovej kategorie, kde vyssie je uz len focus, golf a premiove htb. Jedinym prinosom v tej cene je priestor a to, ze pri triezvich rodinnych narokoch ( za nas 4 velke kufre, plus priestor navyse) dokaze i pri mensich rozmeroch plnohodnotne nahradit combik. 

K tej cene uvediem este tolko, ze ani medzi predvadzackami momentalne nie je ponuka v style TDI pod 20tis eur a co sledujem ani nebol. Konkurencne ponuky boli medzi 17-18 bez extra zliav.

 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čaute, jen odbočím k dalšímu problému, který u mě vyeScaloval. Mám problém se zvukovým projevem zadní nápravy, resp. mám za to, že je to zadní nápravou. Když jedu po kostkách nebo panelové cestě (obecně dosti zvrásněném povrchu) malou rychlostí (do 40 km/h), vychází zezadu kovové zvuky. Něco jako chrastění nebo klapání. Dalo by se to přirovnat ke zvuku dosedající poklice na hrnec ale rychle se opakující.

Jsem jediný komu se tohle děje? Nebo je to normální projev? Budu psát prodejci, na tom autě je toho víc, jen si chci ověřit zda nejsem sám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co si s prodejcem budete tak dopisovat? Závady na záruku bude stejně řešit s ŠA a to nejlépe nahrátím zvuků ap., jinak marný. To je vlastní nedávná zkušenost s novým Rapidem. Jak si nahráli zvuk palivového čerpadla jsem se dost divil, pískající kompresor Denso byl už trochu problém atd. Vše vyřešeno, ale až po odsouhlasení výrobcem. To jen tak na okraj.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...