Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

@csabac Díky za info?

Jak jsem již psal, ty jsi takový průkopník? a cokoliv zjistíš, hned zkoušíme na naší Scale? Tohle se u nás neprojevilo, ale ještě mě napadá, neudelalo to jen za špatného počasí, bylo to u FM nebo DAB? FM je analog čili docela dost ho počasí, tedy kupovitá oblačnost a srážky ruší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@xtrack nemam DAB. No signal by mal byt zly potom i bez vyhrevu, len od dazda. A ja som msl vsetky stanice ciste, pekne hrali, kym som nezapol vyhrev. Vypol som, prijem bol 100%. Zapol som, zase chrapcanie a vsetky stanice, darmo som preladoval. Skoda, ze ma to nenapadlo skor. Maly mohol kropit zadok auta hadicou na dvore a ja skusat. Inak za dazda i stierac vydava zvuk, ako ked bzuci trafo stanica. Ci tam nebude nejaky kabel, ako si pisal nalomeny.

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 6. 2020 na 10:41, boonno napsal:

Jenom tak pro info. Dneska mi volali ze servisu, že škodovka ji poslala info, že sedačky můžou být vadné a budou je měnit. Pro někoho možná zajímavá informace :)


Nejsem úplně znalý věci, proto se ptám: co přesně to znamená a čeho se to týká? Jako majitel Scaly (5/2019) bych rád věděl více... Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach tak, děkuji. Auto mám čerstvě (výroba 2019), tudíž zatím nemůžu posoudit. Pár chyb ve zpracování jsem tedy našel, např. tradiční problém 5. dveří - vyosenost / světla nelícují. Dá se toto řešit jako závada v AS, resp. dá se to vůbec nějak řešit? Vím, že s tím měla řada zdejších lidí problém. Plus by mne zajímala ještě jedna věc (pokud se to probíralo dřív, omlouvám se): spodní prahy s ochranou vrstvou. Na straně spolujezdce mám část prahu u předního kola ne zrovna příkladně zpracovanou, nerovnou, doslova "okousanou". Na funkci to samozřejmě vliv nemá, přesto je to min. rušivé a dobře viditelné. Dá se to vyřešit např. zbroušením, nebo raději nechat být...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli myslíš ten nerovný přesah té tlumící a ochranné hmoty (plastizolu) přes kraj plechového výlisku prahu, tak ano, dá se to řešit. Ono to taky někdy vadí při nasazování heveru. U mne (Fabia) to tvořilo místy přesah až cca 1 cm a místy takové jakoby krápníky a tak jsem si vzal kleštičky a odcvakal jsem si to do roviny, ale pozor musíš si tam nechat kousek toho plastizolu (2-3mm) na ochranu, ať to neodcvakáš až na  holý plech. Po odcvakání je ale vidět ten holý surový plastizol, štříbrněšedé barvy a tak jsem si koupi originální škodovácký sprej příslušného barevného odstínu a zespodu si to přestříkal. Broušením to nepůjde moc řešit, na to je ten pastizol, něco jako ztvrdlá plastelína, ale můj postup se mi osvědčil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DušanV: V pohodě, šlo mi o to, jestli je vůbec dobré na novém autě podobnou, v podstatě drobnost provádět nebo nechat být. Nejde o složitost. Popisu rozumím, díky. 

csabac: Ne, příští týden mám už smluvenou v MB schůzku, přijede Maier a jeho speciální kleště. Pro jistotu ho následně dávám do lakovny s pštrosími pery.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, csabac napsal:

Co tak servis, ked ma nove auto ?

Toto není žádná závada, ten plastizol nanáší nějaký automat a na každém autě to vypadá jinak, prostě je to hmota o určité výchozí konzistenci , která se těžko dá nanést v takové kvalitě jako lak. Na druhé straně opravdu na některých autech jsem to viděl ne zrovna dobře nanesené, ale je to spodek auta, tak se to dá přežít. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem psal já, že to zavazelo heveru. Hever se nasadit dal, ale stalo se mi, že jsem si natrhnul při tom ten plastizol, který tam navíc přečníval. Ono funkčně to nemá žádný velký negativní vliv, ale je tedy fakt, že fabrika by si ty automaty při tom nástřiku mohla líp seřídit, aby se jim tam toho tolik nenapatlalo.  Na druhou stranu, pokud by jsi takto prolezl každé nové auto, tak věřím, že najdeš desítky a desítky podobných tzv.  "malých závad", které třeba pro někoho jsou závadami a další skupina uživatelů nemá o tomto žádné ponětí a neřeší to. 

@csabacPravděpodobně máme na problematiku závad či nezávad jiný názor, ale tak už to bývá. Já si po dlouhodobých zkušenostech raději prioritně chráním své duševní zdraví, než neustále bojovat s "větrnými mlýny". Řeším podstatné věci, věcmi, které nazývám  pytlovinky se nezabývám. 

Editováno: , autor: DušanV
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@DušanV tych pytlovibiek je zial dost. A venoval som im dost svojho casu, co slo na ukor rodiny a inych veci. A ked budem doma pocuvat, ze zas sa hrabem v novom aute, tiez to dusevnemu zdraviu neprospieva ? ako reklamovat to ja nejdem, ani to nekontrolujem tsketo. Ale jeby sa to odlupne, dam to pri garancke spravit im a nepatlam si to sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem narazil na další Scala "vychytávku". Týká se to manuální klimatizace, takže minima zdejších členů. Chtěl jsem manuál, abych nemusel řešit, kdy klima jede a kdy ne a mohl si všechno sám ovlivnit a to byl omyl, měl jsem vzít Climatronic. Při otočení knoflíku do polohy skla, se automaticky zapne klimatizace, to je otrava. Takže klimu po jejím automatickém zapnutí ručně vypnu, oranžová kontrolka zhasne. Pořád bojuju s tím, že se mi mlží čelní sklo zvenku, když je venku vlhko, po dešti. Tak jsem dnes po příjezdu do práce otevřel kapotu u běžícího motoru, abych se podíval, jestli není kolem přepážky nějaká vlhkost.  Hned jsem uviděl orosené a ledové hadice, trubky od klimatizace (která byla celou cestu tlačítkem vypnutá), trubky u přepážky taky mokré. Největší překvapení bylo, když jsem uviděl kompresor se sepnutou spojkou! Kompresor jel celou cestu, ale rozhodně nešel do kabiny ledový vzduch z manuální klimy puštěné naplno jak bývá zvykem. Při zapnutí AC se pocitově vzduch ihned ochladil. V jiné poloze, sklo a předek, funguje vypínač AC jak má, spojka na kompresoru se rozpojuje. Takže mě zajímá, v jakým režimu pracuje ten kompresor, když se točí, kontrolka nesvítí a v podstatě nechladí? Myslel jsem, že regulaci výkonu mají až s climatronikem. Každopádně jsem nevědomky najezdil spoustu km se zaplou klimou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Toledu 2013 jsem to neměl, tam se to samo nezapínalo. Problém je, že když jedu k poloze okno, tak se to zapne už kousek před ní :( JJ uvnitř sklo bylo suchý, což mně bylo divný. Zítra změřím teplotu vzduchu z výdechů při té "polovyplé" klimě, protože by mě zajímalo o kolik to ochlazuje vzduch. A po 16 letech bude moje výchozí nastavení knoflíku sklo+ předek místo skla, no co už. Hlavně, že jsem na to přišel včas, bych si odrovnal kompresor :D 

To že se ta klima sama zapne bych chápal, ale proč se nevypne, když ji tlačítkem vypnu to už nechápu.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tohle automatické zapínání jsem měl už u FII a ze začátku mě to taky štvalo. Ale má to docela logiku, Nezamlžuje se potom sklo, když běží k tomu i AC a fouká to čistě "suchý vzduch". Bez AC a foukání na sklo to často mlžilo, zvlášť při dešti a podobných klimatických podmínkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...