Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

za 3 týdny jedu přezouvat, tak si teda domluvím výměnu. ten třmen se po zavření kapoty přitáhne a nekmitá, navíc jsou tam dva, věřím, že by se nemohlo nic stát, ale taky vím, že je to nebezpečný, tak to asi nechám udělt hned. akorát mám strach, aby nepoškrabali lak na kapotě, v tom místě by to hned kvetlo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mne sa objavila zas asi mensia vada. Ak opriem lavu ruku o operadlo na dverach vrzga mi to oblozenie dvery. Na zatlacenie vrzga aj ten dielec horny od okna. Dotera som si to nevsimol aby to robilo. 

Mate niekto s tym problem a riesil ste to niekto? 

Je mozne , ze ked mi posledne premazali piskanie okien pri stahovani, ze davali dole to oblozenie dvery a zle zlozili alebo sa okno premazalo inac a je to cisto nahoda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se připojím pánové....

1.6 TDI DSG, MR 2021 Style, týden stará a zatím:

1) Motor za studena (hlavně ráno) dost dlouho točí, než chytne.

2) Hlášení závada vyhřívání volantu (zastavit, vypnout a nastartovat motor a jede...)

3) Po nastartování se nezapne hlavní display (řešení viz. bod č. 2)

4) Nejdou přepínat skladby na volantu (řešení opět bod 2.)

5) Po přijetí hovoru nejde nikoho slyšet, na mobilu vidím, že jsem připojen na bluetooth Scala (opět restart)

 

Celkem mazec, čekal jsem, že mouchy už budou vychytané, v servise se tváří jakože normálka. Mám se prý objednat na diagnostiku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potvrdzujem. 1.6 TDI hlavne rano toci aj 3 sec.

před 16 hodinami, csabac napsal:

To startovanie je asi bezna vec. Aj mne teraz ked je chladnejsie, toci dlhsie nez nakopne. Pride mi ako keby to hned skusalo startovat, no zaroven este zhavil. Moze to trvat tak 2-3s. Nie je to na brnk, ako pri starte klucom co som mal predtym

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Je to skor vlastnost ako chyba.

 

Diesel mi takto zle startoval aj na povodnej O3. 

Bolo treba najprv zapnut zapalovanie na par sekund a startovat az potom.

Zda sa, ze elektronika nedokaze spravne nastavit trvanie zeravenia, kym pusti starter..

 

Takze zapnut zapalovanie, pockat dve-tri sekundy a az potom startovat.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto ja robim niekdy presne tak. Nestartujem hned. Necham nazhavit, zapnem si pas a potom startujem. Nie je tam rozdiel. Rano to stale toci dlho. Auto som dostal niekedy v jary. Tiez bolo relativne chladno, asi ako teraz a startovalo na prvu supu. Teraz je to o dost zdlhavejsie. 

 

Ale ja to meriesim, pokial to auto nastartuje, neriesim to

Editováno: , autor: Kubo22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to v zime startovalo vzdy tak. Aj minuly rokl. Prekvapulo ma to, ale beal som to, ze je to tym startovanim cez tlacidlo a nastavenim. Proste neriesim to. Ked to vyprdne, ci bude robit problrmy, tak sa tomu budem venovat. Este potrebujem ten volant narovnat, no okrem skodovky nik na okolo nerobi geo na scalu. Ze este nemaju v databaze. A to uz je 1,5r na trhu.takze neoatane nic ine, len ist zase do skodovky, kde to nedokazali spravit v 2 servisoch. Dokonca v 2hom viac vykrivili. A potom ho supnem na zimne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moja SCALA je 04/2020.

Operadlo mi padalo asi tak 1 mesiac, odvtedy akosi drzi. Nechapem ale prestalo padat...

Volant mam rovno. Od A stlpika nepocujem zatial ziadne drncanie ani ine pazvuky. 5-te dvere su zlicovane relativne OK. Nic, co by mi vadilo. 5-te dvere sa zo zaciatku zatvarali ozaj zle. Ale, akosi si sadli teraz je to OK. Vodu v zadnej hmlovke nemam, ale ak je po dazdi, vidno tam kvapky nazrazanej rosy. 5- te brzdove svetlo som ani nepozeral. Infotainment funguje ako ma, ani raz mi este nezamrzol. 

Toto pisem, len ako reakciu na nedostatky, o ktorych som tu doposial cital. Ale este zdaleka nemam precitane cele toro vlakno 😀

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napíšu to sem, ikdyz by to mělo jít do sekce motor. 

1.0 tsi, při rozjizdeni občas motor jakoby ztratí dech, nebo nevím jak to napsat. Spojka, plyn, chci tam lupnout dvojku a auto jako kdyby chtělo abych vyletěl čelním sklem ven (trochu přeháním). Další věc, co na tomhle motůrku prostě nedokážu pochopit, proč, nebo co dělám špatně. 

Máte někdo podobné zkušenosti? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Chlapci Ja sa tu z vami hadat nebudem .Pisem konkretne zazitky z mojim autom .

Niesom tu od toho aby som vas zavadzal .Mam dalsie perlicky autorizovaneho servisu v Holansku Konkretne Dealer Korterink Zwolle - Skoda.nl

Aby ste si nemysleli ze vas tu odrbavam . Takze prebehla pred dvoma tyzdnami prehliadka garancna mojho auta .Auto mi po prehliadke zacalo papkat o liter benzinu viac ako tred tym .Hovorite si co to no takze .

Prebehla vymena oleja a olejoveho filtra po 30 000 km +vymena nejakeho cerpadla klimatizacie za 89 euro ktore ako som neskor zistil sa meni kazdych 60 tisic km a stoji 32 eur /slovesnky autorizovany servis /potvrdene 

doplnenie chladiaceho plynu a vymena filtra klimatizacie ako aj vzduchoveho filtra . 

A teraz perlicka Pri prehliadke zabudli vymenit palivovy a vzduchovy filter ????? Co prosim ????? 

A teraz ta perlicka .

Na infotaimente pri zapnuti vypnutia obrazovky a aj hodin /cierny displey / mi po dvoch troch prebliknutiach uz nenaskoci .Musi sa vybrat vytiahnut napajanie a znova poskladat .

Prestal sa mi zvynovat pas vodica /Nikto netusi preco / 

Rucicka otackomeru sa z nicoho nic zacala posuvat sama smerom hore najprv pri vypnutom motore bola namiesto nuly na 10 otackach o tri dni na 200 otackach a ked som viezol auto do servisu tak na 500 otackach . /v servise netusia preco sa to deje / zeby vadny senzor otacok ????

dalsou perlickou je ze na motor ktory mam bol uz dva krat meneny software ale ja som mal v aute este povodny cize az po mojom upozorneni ze by bolo dobre nahrat novy soft na moj motor mi dal primaci technik info ze som mal pravdu a dokonca je na to zvolavacia akcia .Hlavne ze auto bolo pred dvom tyzdnami na prehliadke . 

Konecne mi riesia aj zrkadlo ktore mam zamontovane na krivo ale vcera som pozeral na auto v servise akoze uz po vymeneni a stale je na krivo tak neviem asi co si neurobim sam to mat nebudem 

Takze vymenia celu komplet z budikami a ten moj sa vrati do skodovky na preskumanie preco sa posuva rucicka na otackomeri . pas a potah sedacky budu asi menit 

Nahraty novy software pre motor a infotaiment Z poznamkou od technika ze dakuje za upozornenie ze to treba nahrat 

 

Takze len to ze vymena vzduchoveho filtra a palivoveho fitra bola opomenuta zalezitost pridalo k spotrebe auta 1,5 litra paliva na spotrebe naviac to ze filter stoji v holansku 55 eur to uz je detail . 

Takze toto je moja 18 nasta navsteva servisu za 1,2 roka co mam vozidlo a najazdenych nieco cez 60 000 km . za celu dobu mi vymenili 2x cely infotaiment + modul F5 /dodnes netusim co to je + modul airbagov + pristrojovy panel 2x +modul front a line asistu 2x kameru v predu +pas + potah na vodicovom sedadle +koberec komplet po tom prvotnom zatopeni z klimatizacie . 

A teraz mi povedzte toto sa naozaj skodovke oplati ? To nebolo jednoduhsie tych prvych 200 ks First edition zobrat a zosrotovat lebo pocitam ze problemy este neskoncili 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Este dopisem ohladom toho oleja .Pytal som sa na to vcera . Takze predlzeny servisny interval pre motory skoda 1,5 tsi spociva v dvoch veciach . lepsi olejovy filter a olej shel pri ktorom znacka zarucuje ze vydrzi 45000 km bez opotrebenia cize nie je dovod vymienat olej skor . 

Co sa tyka servisu alebo respektyve vymeny oleja v servise .

Oficialne mi bolo povedane ze tu v holansku sa za 4,5 lita reciklovania oleja plati 189 euro + 13,50 eura za filtr ,cize ziadny servis neurobi vyymenu oleja a filtra pred intervalom vymeny a je jedno ci to chce clovek alebo nie . jedina moznost ako urobit vymenu v zahranici konkretne v holansku je ze si to clovek niekde v garazi urobi sam potajomky .pretoze ak by ho nahodou niekto udal ze si vymiena olej a neda ho reciklovat tak pokuta 500-1500 eur 

Tu nie su cechy alebo slovensko kde si kazdy vylieva olej kde sa mu zachce . 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olejový Palivový filtr se nemění, pokud to Scala nemá jinak tak je součástí palivového čerpadla a není samostatně výměnný, vzduchový filtr v sání se mění po 90tis. km (v zemích bez zvětšeného znečištění). Olejový filtr je stejný jak pro motory s LL tak klasickým intervalem, u aut s GPF je i norma oleje stejná pro klasický i LL interval. Docela by mě zajímalo, co ti tam měnili na té klimatizaci...

Stran spotřeby, tak je vyšší podle BC, nebo podle dotankování?

 

Citovat

Na infotaimente pri zapnuti vypnutia obrazovky a aj hodin /cierny displey / mi po dvoch troch prebliknutiach uz nenaskoci .Musi sa vybrat vytiahnut napajanie a znova poskladat.

Tím myslíš, že musíš vytáhnout celou jednotku z přihrádky před spolujezdcem :o

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Martabmyslel jsi doufám, "palivový filtr se nemění.... je součástí palivového čerpadla", máš tam totiž napsané olejový filtr se nemění.... aby to nepoučené nespletlo.  Jinak souhlasím s tím, že vzduchový filtr se mění po 90.000 km a olejový filtr  je vždy stejný. Nějak se mi některá  vyjádření  v tom textu od losllanos  nezdají, podivuje se nad něčím co mu na autě neprovedli a co není  běžně předepsáno, pokud to vysloveně sám nepožaduje, třeba ta výměna palivového filtru u benzíňáka není běžně předepsána atd..

Na druhou stranu 18 návštěv servisu za 1 a 1/2 roku by mě taktéž nas.....lo a v afektu bych se pak v požadavcích třeba unáhlil !!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak keby som meni vzduchovy filter po kazdych 90 000 km ako tu pisete tak ho stade vysekavam kladivom a sekacom . este raz pisem co mi napisali do rozpoctu na opravu netaham si tu informacie z prsta 

Ale ok vymenil som si po 30 000 tak ako mi vymenili po prvych 30 000 u mna doma . bez problemu . Olejovy filter menili lebo olej je cisty a dnes mi menili aj ten palivovy . Tak neviem niekto ma asi iny auto alebo iny motor ,

 

Poznamka k infotaimentu Bolero 8 uz nie ne MIB1 ci MIB2 ale MIB3 to uz tu jednotku pred spolujazdcom nema .Musim vytiahnut cele radio aj z obrazovkou z pristrojovky odpojit kabel napajania teda cely ISO conektor chvylku pockat a zasunut ho nazad .Ano operacia na pol hodiny 

 

Co sa tyka palivoveho filtra v skode scala tak je volne pristupny v predu po otvoreni kapoty a meni sa ze vraj kazdych 60000 km /dnes potvrdene zo servisu /

 

A na klimatizacii nemenili cerpadlo ale nejaky kompresor a to netusim co je za kompresor 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...