Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

Doteď jsem si myslel, že občasné opakované odemknutí je způsobeno tím, že klika je mokrá. Dnes se mi to stalo opět a klika byla zcela suchá. 

Popíšu přesně situaci - jdu z obchodu, chci dát nákup na zadní sedačku. Uchopím kliku jen aby se odemkly dveře. Nákup dám do auta. Chci otevřít dveře, Uchopím kliku a zámky opět cvaknou, směrovky zablikaji. Před časem se tu na to někdo ptal. Já tedy nevím, zda se to dá považovat jako závada. Myslel jsem, že když je auto odemknuto, tak kessy to pozná a nemá snahu opět odemykat. 

Edit. : tak teď jsem zkoušel za deště odemknout a opakovaně sahat na kliku a z cca deseti pokusů se ani jednou neodemykal, takže moje domněnka, že to má něco společného s vodou, byla mylná. 

Editováno: , autor: Wazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Scala 1,6 tdi dsg. 

Dnes cesta Brno - Prostějov, na dálnici cca ve 120 se rozsvítila chyba ACC a současně žhavení. Motor v nouzáku a do servisu jsem dojel už i s chybou motoru. 21tis. 

 

Update:

Prý to vypadá, že odešel jeden vstřikovač. Čekám do 23.4. 

Editováno: , autor: powerboost
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte, som už celkom zúfalý s problémom ktorý mám u Scaly a dúfam, že mi dokážete aspoň trochu pomôcť. Od februára (února) tohto roku keď boli vonku tie silné mrazy sa mi začal sám spúšťať alarm na aute. Popis alarmu je "Alarm vozu SCALA STY TS1101 hlásí pohyb na vnějším plášti." V podstate úplne náhodne, nevypozoroval som žiadny vzor kedy sa spustí a kedy nie. Keďže je auto ešte v záruke, tak som s ním išiel k predajcovi a reklamoval som to (už som tam bol 3x). Podľa nich je však auto úplne v poriadku a teda nie je čo opravovať. Povedali, že podľa záznamov sa alarm spúšťa vtedy keď kapacita batérie klesne pod určitú hranicu (vraj nevedia presne aká to je). Prvý raz mi vymenili autobaterku za novú, ale pri následných reklamáciách už nespravili nikdy nič. Maximálne mi dobili baterku na plnú kapacitu. Keď jazdím tak systém štart-stop mám vždy vypnutý. Poslednú dobu som taktiež skúsil odpojiť z autobatérie ten káblik pomocou ktorého sa štart-stop vypne trvalo + sa zmení režim nabíjania autobatérie. Avšak ani to nepomohlo a alarm sa tak či tak spúšťa. Podľa servisu je chyba v tom, že jazdím krátke trasy a auto je úplne OK. Príde mi to ako veľmi divné, pretože typicky jazdím tak 10km a raz za týždeň mám 2x dlšiu trasu 100km. Takže pred štartom je auto úplne OK, prejdem 100km a ihneď po zaparkovaní sa mi začne spúšťať alarm. Chápem, že u inteligentného nabíjania tá dĺžka trasy nemá až taký vplyv, ale myslel som, že pri klasickom nabíjaní (teda po tom ako som vytiahol ten káblik) by sa mi baterka mala pri dlhých trasách relatívne dobiť. Ďalší príklad, v autoservise mi nabili baterku, išiel som 2 krátke trasy (do obchodu a domov) a taktiež sa mi hneď spustil alarm s rovnakou chybou. To akože baterka nie je stavaná aby vydržala 2 naštartovania? Okrem toho alarmu však žiadny iný problém nemám - napríklad pri štartovaní. Veľmi pekne Vás prosím, čo by ste mi poradili? Dá sa nejako preprogramovať aby sa tento typ alarmu nespúšťal? Alebo dá sa nejako odpojiť daný senzor? Vzhľadom k tomu, že to vždy spustí relatívne agresívnu sirénu tak samozrejme susedia z toho nemajú veľkú radosť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Marho ano kompletne by malo. otazne je na co mas alarm?

1. chces realne zabranit kradezi - ja si myslim, ze alarm ich neodradi

2. bola to poziadavka poistenia havarijneho

 

Ja kradez neriesim, na to mam poistku s GAP. Teraz po 1,5r púoviem, ze ak ukradnu, ta suma je ok. Po uzavreti bola podhodnotena, kedze brali len dovoznu cenu s dph a ostatne naklady sa nedali zahrnut ako poplatky a registracia a ani cez trhovu cenu.

Svokor by dokonca uz i bral, keby superb dostane nohy :D Ten ma vynosnu poistku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kdyby byl aktivní z výroby, méně lidi by si připlatilo za ten plnohodnotný, stejně tak jak všechny věci co lze dokódovat mají podobný důvod, proč nejsou aktivní… Tedy pokud se ptáš na ten alarm co se dá dokódovat.

Editováno: , autor: Martab
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jooo to mi je naprosto jasné 👍

Ovšem nabízí to vůbec jako dovýbavu? 

Jen dokodovat ten co už tam je - na vnikmutí zamčeného auta bez přítomností imobilizéru (klíčků) 

Co jsem se ptal ve ŠA tak prej to nejde🤣

Ale na to je tu spoustu témat. 

Člověk chce za prachy u nich něco dokódit a prej to nejde. 

Jen pár vyvolených to u nich umí. 

 

Já s továrním alarmem žádný problém nemám. Tedy zatím. 

Editováno: , autor: keras
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otazne je, co sa realne pri VW group i dozvies o vadach. kedze ako z vlastnych reklamacii viem, ze auto ma cisty servisny register-bez zavad. Takze ak sa udaje do servisnej knizky u reklamacii nenahravaju, ako u inych vyrobcov, kvalita vyrobku zdanlivo stupa a len vyrobca realne moze vediet, co sa u nich reklamuje. 

Takze v reale mam za sebou 3x uspesnu reklamaciu sedanky, 2x uspesnu reklamaciu SOS, 3.brzdoveho, 1xcidlo na motore a klepajuca spojka, atd a v reale to auto je tip top bez zaznamu.

Asi tolko k tomu, ako sa robi kvalita a kedze nie je zaznam, ostavaju len krcmove reci a seriozny pristup pri opatovnom predaji, ci to aj niekto buducemu majitelovi povie, co vsetko tam menili.

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemám první novou škodovku. Do papírové servisní knížky mi taky nijak nevyznačovali reklamace a k tomu ani prvotně snad neslouží i když výměnu dílu po záruce vlastně poznamenali. Neznám podmínky evidence oprav, ale když pojedeš mimo AS tak se do systému výrobce taky nedostanou a ty tam vidíš? Jak funguje reálný seriózní přístup při prodeji ojetiny není třeba komentovat... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ben06 si na omyle. uvediem príklad, ktorý som mal reálne možnosť vidieť roky. 

Opel - všetko čo sa reklamovalo, bolo evidované v elektronickej histórii auta - v servisnej knižke a aj v aplikácii myopel dohladatelné podľa VIN.

Proste tam nebolo, že majiteľ niečo reklamuje bez záznamu. Možno preto tá povesť kazovosti, čo pravdou na základe 10r skúseností  a 3 oplov je úplný blud.

Pri predaji 2.ho auta som poskytol VIN v inzeráte a záujemca, čo ho nakoniec i zobral mi po dvihnutí telefónu povedal, že on to auto berie.

Reálne to auto nevidel, nevozil sa v ňom a preto som sa ho pýtal, že auto za 11t eur ide kupovať na blind?

Že nie, že on má komplet informácie z domovského servisu kam ho nosím, od reklamácie batérie cez výmenu čelného skla. Proste do detailu mal info o tom aute a ešte aj to, že mám pedantný prístup k údržbe a starostlivosti. Došli, spravili pro forma skúšobnú jazdu a brali ho. Som až bol prekvapený, že všetko o aute vedeli. 

A zdôrazdňujem, v servisnej bolo VŠETKO! vrátane reklamácií. To isté iné značky, ktoré sme okrem VG group vlastnili.

A môj názor je taký, že seriózny výrobca by mal minimálne vymenené/úspešne vyreklamované diely zahrnúť do servisnej knižky. 

Editováno: , autor: csabac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak ti trvdia, ze iba v pripade, ze je nepojazdne, tak nech ti pisomne posle ten predpis skodovky,kde je to jednoznacne definovane, resp. podmienky nahradneho vozidla, co je k dispozicii pre zakaznikov. Nech ti v tom predpise vyznaci definiciu, kedy je vozidlo nepojazdne. A ak take ma, ze existuje, tak to co maju za stranke teda mozme zobrat ako klamlivu "reklamu" a zavadzanie zakaznika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...