Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
V 19. 12. 2022 na 11:09, Petr L. napsal:

Mám 81kW, 6st. manuál, najeto 2500km a od novoty mi jde řazení z 1-2 a 3-4 lehce přes zuby, pokud řadím s dvojitým vymačkáváním spojky jako u nesynchronizované převodovky, tak to nedělá, je naděje, že si to časem sedne, nebo to reklamovat?

 

Další věc je skokové zvýšení hlasitosti obtékajícího vzduchu kolem pravých předních dveří při rychlosti nad cca 125km/h, díval jsem se natěsnění kolem okna adveří, ale nic podezřelého jsem nenašel.

Auto jsme projeli se servisním technikem, za něho je řazení vpořádku, dali mi sjet s jiným autem a řazení se chovalo stejně, takže to vypadá na vlastnost převodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

V lete mi menili sviečku na 3 valci pri cca 28 tisíc km v rámci záruky. Dnes opäť tá istá chýba na diagnostike zistené že na 3 valci odišla sviečka. Takže auto musí do servisu zistiť kde je chýba lebo že to nieje normálne. Ono to celé auto nieje normálne 😁 neviete kde bude asi chýba mal ste už niekto ten problém?

Editováno: , autor: slovacik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mně v mrazu poraskal lcd virtual cockpit. Auto ještě v záruce, 1,5roku staré. 
záruku zamítnuta, že jsem použil neschválný čistící prostředek na interiér vozu, který když vzlínal tak se dostal do budíků a tam způsobil popraskání. (Rozhodnuto z ŠA od stolu přes mail…)

 

A49C83F3-35D8-4972-A9D0-DC308D05F40B.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nic, volal mi jen vydešenej technik, který mi při příjmu reklamace říkal, že rovnou objedná novej virtual cockpit, že mu to ve škodovce zamítli. 
Hlavně, že mám na autě 2 záruky kdyby něco. Úplně vidím, kdyby mi odešel motor, tak mi řeknou, že to záruka nekryje, protože jsem měl nízký tlak v zadních pneu. 
 

no nic jsem trochu kyselej, ale není to oprava za pár czk…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak pokud jsi to patlal nějakým utrejchem, tak nezbude než těch pár tisíc (desítek?) vypláznout. Pokud ne, tak bych do toho šel po hlavě ... nesouhlas s vyřízením reklamace (máš vůbec v ruce nějaký ofiko vyjádření k reklamaci, nebo jen servis zkouší, co vydržíš?), pak případně i ten znalecký posudek a soud (pokud jsi si jistý, že jsi to nezpůsobil sám). No a pokud je to šlendrián (a to se embasofirmě stává v poslední době nějak často s pofidérními díly z chinese) a embasofirma se k tomu bude stavět odmítavě, tak i zapojit pořady typu na vlastní brejle, černý kozy atp. ... si člověk říká, že má dvouletou záruku, kolikrát si připlatí nemalou vatu za pětiletou ... a stejně je to nakonec na govn ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem přímo v továrním servisu v kosmonosích. Mám to kousek. A nebo taky varianta, že si to nechám jako předváděčku a budu dělat s LCD škodovce reklamu. Už jsem hodně lidí vyděsil, ne tím, že se něco porouchá, ale přístupem výrobce k řešení reklamace.

Mohli by alokovat pár peněz z TV reklamy usmívajících se dětí a do kufru vozu naskakujících štíhlých labradorů, a navýšit budget těm chudákům na reklamacích, kterým se prostě položka za 40k nehodí. 
btw od 2021 léto je tam jinej díl, který to už má pořešené, takže můžeme zase leštit petrolejí ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je asi štandard...najprv ušetrime a potom zapierame ak sa to kazí. tak to bolo i so sedačkami. A je dodnes nejaká zvolávacia, či TPI na ne? Nič, veď ak niekto chce riešiť, tak dlhé lakte, či po záruke za peniaz.

Ja by som to na tvojom mieste nevzdal a poslal oficiálne cez ich stránku na (neviem to presne pomenovať u Vás v ČR na koho) či výrobca priamo. Lebo u nás je importér vrchný zástupca a zdôrazňujem, nie telefonicky či mailom ale cez formulár ak majú, lebo sa im to zaznamenáva a musia to riešiť dôraznejšie. Takto som riešil náhradné auto, keď som mal nárok a nechceli mi dať. Až ten formulár zabral, lebo i cez tel. mi to zamietal importér.

 

Ja by som šiel na to takto:

 

- zober manuál a prečítaj si ako sa máš starať o display. či tam je vôbec čo môžeš, čo nemôžeš použiť

- potom im uveď do opätovnej reklamácie, ako si ho ošetril (ja zvyknem len utrieť prach) a zdôrazni, ak si v súlade s nepoužil prípravky čo nesmieš. Ak to tam uvedené nie je, tak to napíš priamo, že nie je uvedené a postupoval si podľa návodu.

- žiadaj na základe toho opätovné prehodnotenie reklamácie a trvaj na tom, že je to výrobná vada

- ak by si vedel nájsť ešte niekoho, kto má tú istú vadu, to by bolo super na podloženie, že sa to stáva aj iným

- za posledné, ak budú zamietavý, zváž právnu cestu či medializáciu a povedz im to predom, ak by to nebrali vážne. tam ale znalecký už hradíš ty. U nás v SR máš do roka ak niečo reklamuješ možnosť dať znalecký spraviť na predajcu. Ty máš ale 1,5r

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1.krat mi prišiel dotazník po servisnej, kde sa ma pýtali na auto samotné. Š čím som nespokojný.

Toto ma milo prekvapilo, tak som využil možnosť a z 5hviezd udelil 3 za časté návštevy servisu a reklamácie technických problémov prvé 2 roky. Uviedol som konkrétne sedačku, SOS, dodnes sa samovoľne reštartujúci infotaiment pri pripojení cez BT a nie káblom. Taktiež, že volant sa smerom k vodičovi nedá dostatočne vytiahnuť a chýba tam tých 5cm, čo by zvýšili komfort a nemusel by som sedieť tak kolmo, aby som na neho dočiahol pohodlne a mal aj chrbát celý opretý. To je asi to, čo sa zmeniť nedá a je vyslovene jedno z mínusov tohto vozidla oproti konkurencii. Napr. v o3, keď som ju mal požičanú som toto nepociťoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, csabac napsal:

@suri. rozvody na tých TDI šli pri 210k, či ste ich dávali skôr? resp. nebol s nimi problém už pred tým intervalom?

normálne po 210 

 

před 20 hodinami, slovacik napsal:

No to som zvedavý či ju v servise dali novú a chýba bude inde alebo dali staru a chýba nebude nikde len v sviečke. Už pozerám po inom aute lebo počas 3 rokov som v servise častejšie ako v restike

chyba bude v jazdení , normálne to nie je ale stáva sa to , 99% tým či jazdia krátke trasy a nekvalitný benzín ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Kapirosso napsal:

Ahoj, mně v mrazu poraskal lcd virtual cockpit. Auto ještě v záruce, 1,5roku staré. 
záruku zamítnuta, že jsem použil neschválný čistící prostředek na interiér vozu, který když vzlínal tak se dostal do budíků a tam způsobil popraskání. (Rozhodnuto z ŠA od stolu přes mail…)

 

A49C83F3-35D8-4972-A9D0-DC308D05F40B.jpeg

Tak na pouziti nevhodneho cisticiho prostredku to na me zkouseli v souvislosti s madlama dveri - zamitnuto SA - ja se nenechal a rovnou zacal komunikovat s oddelenim pece o zakazniky, resp pres info@ - nakonec si sice stali za svym, ale navrhli reseni v podobe bezplatne vymeny .... nenechal bych se jen tak timto argumentem odpalkovat. Jeste k tomu, kdyz to je v zaruce a toto nebude za par stokorun :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, suri. napsal:

normálne po 210 

 

chyba bude v jazdení , normálne to nie je ale stáva sa to , 99% tým či jazdia krátke trasy a nekvalitný benzín ... 

To sa dá aj chybne jazdiť? Ako to môže pôsobiť na sviečku. Jazdím 2x týždenne trasu mimo obce cca 50km + občas mesto. Benzín na 90% Shell. No neviem. Nové auto a motor by mal byť už vychytany

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

slovacik> mě odešla na 3.válci údajně taky svíčka, Rapid 70kw 2019 najeto necelých 30.000km. Výměnu jsem platil, stejně bych je nechal už vyměnit. Po dalších 100km při první cestě dál opět na 2 válce. Volal jsem asistenci, auto odtáhli do AS a dostal jsem náhradní. Už druhý den ráno jsem se pro něj zase 100km vracel. Výměna zapalovací cívky a na záruku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...