Jump to content
csabac

Technické problémy a závady

Recommended Posts

Je to vyriesene. Ale, akonahle sa manipuluje s dverami, myslim nastavenie, aby lisovali svetla, ci nieco ine, tak to praskne a bude zatekat zase. A vzhladom na to, ze som videl to nezmyselne riesenie spoja plast-plast a pevny spoj kovovy, predpovedam, ze casom to praskne zase. Staci ak servis to utiahne silnejsie, ci bude sa nimi buchat castejsie a pracovat teplo-zima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi úplně nerozumím. Proč by se mělo nějak měnit nastavení víka zavazadlového prostoru. Je to potřeba? Nikdy jsem to u žádného auta nedělal. Samozřejmě, pokud se dívám na detaily 5. dveří, tak tam jistě prostor k zlepšení lícování je, ale vše funguje, do očí to na první pohled netluče, tak proč s tím něco dělat? Máte pocit, že se karoserie časem hýbe tak, že je potřeba se dveřmi něco dělat?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pac tie dvere klesaju, viac sa vymacka tesnenie, tj sadne si to. A dvere ryju do naraznika pri zatvarani.... A treba ich nastavit. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem vlhkost v brzdovém světle už chtěl reklamovat (byl jsem u prodejce a ukazoval to, prý bez problému výměna, ale domovský servis mám téměř u baráku, tak jsem to odložil) ale z ničeho nic se ztratila a už tak měsíc nic nepozoruju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A měl jste vypozorováno jestli to souviselo víc s deštěm, ostřikovačem, případně myčkou/WAP nebo se Scala s těmito jevy za poslední měsíc nepotkala? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netreba spekulovat. Ak tam raz vlkost bola, bude tam. Co je raz netesne, samo sa nepretesni.

Za dalsie, mzno nevidis orosene kvapky, skus nadvihnut dvere a pozriet spodok 3. brzdoveho svetla. Ja som tam mal tmavsie flaky a to bola voda, co sa prelievala.

A preco nastavovat dvere. Altan to vystihol.

Asi preto, ze mi vyrili ciaru do naraznika a po nastaveni odbornym servisom, zatvarali este horsie nez predtym. Asi na 3 pokus. 

Su tam tie cierne gumene zarazky, odporucam kazdemu si ich dat dole a skrutky z casu na cas skontrolovat a dotiahnut. Naj riesenie by bolo tam dat modre lepidlo v tej spravnej zamarkrovanej polohe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Luboun Objevilo se to po docela velkých deštích - ale ne hned, auto jsem koupil na konci dubna, pršelo docela dost v tý době. Vlhkost se objevila až po nějaké době. Wapkou jsem auto nemyl od doby, co je to suchý. Zajímavý bylo, že i když byly fakt velký vedra a auto bylo celý den na sluníčku, vůbec to nevysychalo, až potom najednou, v podtstatě z ničeho nic.

@csabac To nikdo neříká, že už tam nebude. Ale teďka by mi nic nevyměnili, když tam nejsou žádný známky vlhka - a ano, ani když otevřu kufr a podívám se zespoda .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pátral jsem, jak se lakují karosérie a ten robot by musel mít tu hlavici níže a pod větším úhlem směrem nahoru aby ty dveře byli nalakovány komplet.

@vormen

 

Snímek obrazovky 2020-07-26 v 19.49.58.png

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani na té studenské studii nesrovnali z.světla 😁

 

A0C6A304-60F3-4FBB-AF53-1E1F12CBC327.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co když to takhle má být a všichni si myslíme opak? :-) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Před hodinou, Jan R. napsal:

Ani na té studenské studii nesrovnali z.světla 😁

 

A0C6A304-60F3-4FBB-AF53-1E1F12CBC327.jpeg

Koukal jsem na ní na You Tube a to posunuté světlo má pouze na jedné straně :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doladim im to zadarmo, ak to pristavia. Tam ani 3. Brzdove nepukne 😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
V 3. 7. 2020 na 7:30, vormen napsal:

měnit rám sedačky teď je blbost, dají tam to stejný, je potřeba počkat na inovovaný díl, záruka 5 let, tak není kam spěchat a nechat si na několikrát rozebírat auto

Taky mi padá sedačka (auto myslím 5/20). Je otázka jestli nějaké inovované díly budou. Podle mě je problém v celkové kvalitě dílů z východu. Cokoliv sundám tak je tam většinou napsáno vyrobeno v Polsku, Maďarsku, nebo nějakém podobném čmoudsku. To už je lepší si koupit Dácii protože tam s tím člověk aspoň počítá. Nezkoumám fóra, ale moc nevěřím, že Golf je smontovaný z dílů někde z čmoudska.

Edited by thejohndoe
  • Downvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thejohndoe a co je na tom, ze je vyrobeny diel v PL, ci HU. Je to EU. Tak isto ten Poliak ci Madar si moze povedat, ze vyrobene v CZ a SK.

A uprimne, byvaly kolega poliak dobru mienku o "kurcaku" skodovkeako to oni volaju, nemal. Ten mi neodporucal ju kupovat. ze kvalita nie je taka ako sa ospevuje.

Inak ak sme uz pri zemi povodu. Astru J hatchbak som mal z Gliwic. Predtym staru astru G z Russelheimu. A mal som obavy pri kupe noveho Jcka, ze co to bude zac z PL. A za 100t km bez problemov, bez pazvukov. Combi som mal z UK a tam to poskladanie uz nebolo take detailne ako z PL, ked som to zrovnaval po vymene. Takze pri globalnom trhu a dodrzanych standardoch a postupoch vyrobcu by som sa nebal takych dielov. Skor vyrobca by si mal kvalitu ustrazit a problemovych dodavatelov vcas riesit. Samozrejme, ak je konstrukcna chyba, tak vyvodit dosledky a cim skor to napravit. Ci uz to navrhli v SA, resp. konstrukciu napr. tej sedanky, ak navrhol doavatel.

 

A k sedanke. Mne ju vymenili, teda ram operadla po 2.x teraz v pondelok. Mam zatial iba dakych 300km odvtedy a na 80% dialnicu, kde nie su nerovnosti a zataz na operadlo je mensia, ako na rozbitych okreskach, ale zatial sa nepohlo a drzi. Tuk Tuk, nech to nezakriknem a dufam, ze to tak bude i nadalej.

Servisny technik mi ale vravel, ze SA este nema vyriesenu konstrukcnu vadu a stale to s dodavatelom riesia. Ak je teda informacia pravidva, aj po vymene je sanca na dobry kus 1:1. Bud alebo. Kazdopadne fakt tentokrat nebol problem to vyreklamovat. Akurat, s tym, ze to bolo 2.x menenene, tak museli na poziadavku SA rozobrat a nieco tam preverovali, predtym nez to uznali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych měl strach, že mně to teď 2x vymění za to stejný a až bude na trhu opravdu dobrej díl, vykašlou se na mě s tím, že už to mám měněný a hotovo, takže já si ještě rok počkám a pak to budu řešit, ale až pojedu za měsíc na olej, samozřejmě to zmíním.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemozu sa vykaslat, ak im dolozis technicky overitelne dokazy. ako servis sa ta moze skusiat odbit, ako to robili v NR, ale ak sa potom obratis priamo na SA a hlavne u Vas co mate tu super linku, kam viete tie veci nahlasovat, tak to mate est jednoduchsie.akurat, ze to treba poriadne pripravit, vyargumentovat. inak 2x idu menit aj RJ pre SOS. Vraj im to hlasi na diagnostike. I ked ja si myslim, ze chyba bude niekde inde, lebo 1. nehlasila chybu ziadnu a po vymene zrazu po 2mesiacoch to zacalo zase. Skor by som to tipoval na nejaku kabelaz, konektor, ci tak. No uvidime. Takze okrem pojky a chromovej listy, boli vsetky vady riesene uz po 2.x

Share this post


Link to post
Share on other sites

už som bol nachystany aj so zoznamom do servisu, ale uz vo dverach ma zrušili, že su všetci na dovolenkách a kým to nie je vada kvôli ktorej je auto nepojazdne, tak nech radšej prídem v septembri. 

No nič, mozno dovtedy ešte rozšírim repertoár 😁

Scala 05/2020

IMG_20200731_161612.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Divný servis a byl jsi jako objednaný? Jestli ne tak se taky nedivím, ale ještě jsem neviděl celozávodní dovolenou v servise.

Edited by ben06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pánové, jestli má někdo z vás nějaký problém, vyřešíme ho snadno - vyletí odsud raketovou rychlostí a už se nevrátí. Tak se laskavě hoďte do klidu. Ty pitomé žvásty jsem smazal a už to nikde nechci vidět! Tak se podle toho zařiďte!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 31. 7. 2020 na 7:26, csabac napsal:

@thejohndoe a co je na tom, ze je vyrobeny diel v PL, ci HU. Je to EU. ... Takze pri globalnom trhu a dodrzanych standardoch a postupoch vyrobcu by som sa nebal takych dielov. Skor vyrobca by si mal kvalitu ustrazit a problemovych dodavatelov vcas riesit. Samozrejme, ak je konstrukcna chyba, tak vyvodit dosledky a cim skor to napravit.

Ještě nedávno se hodně lidí posmívalo Dáciím, že to jsou rumunská auta. Ještě nedávno se tvrdilo, že východní národy mají jinou pracovní morálku a návyky (politicky řečeno). A je to tak, kdo zná třeba Bulharsko tak ví o čem mluvím (přímořská letoviska nepočítám). Opět, zajímalo by mě, jestli je vw opravdu z těch samých dílů?

 

A teď je tu ta otázka, jak se může sedadlo samo sklápět. Dělalo to u aut vyrobených před rokem a dělá to u aut dnes - to přeci není možný, Škodovka to evidentně neřeší. To samé ta světla, zatím to nemám, ale čeká mě to - pohledem vidím, jak jsou špatně slepená. A  třeba dnes - simply clever - prvně jsem doléval vodu do ostřikovačů a jejich inteligentní gumový uzávěr k nádobce netěsní - ještě nikdy jsem nevylil tolik kapaliny do motoru jako proteklo kolem toho simply clever modrém nátrubku. Pochybný infotainment je kapitola sama pro sebe. Nechápu to.

 

Podle mě je to tak, že Škodovka vyrábí hromady levných dílů na východě, kvalitu moc nehlídá protože je to levné, a vyplatí se jim řešit reklamace s budoucím příslibem prodeje hromad nekvalitních dílů. Šedesátikilové reklamě na hlad ta sedačka možná drží, jen že já mám 105kg a po pár km už jede dolu. Nebo ta světla - věřím, že spousta lidí si toho prostě vůbec nevšimne. Vyrábět nekvalitní díly je zlatý důl. Nevím jakou mám u Scaly záruku, ale víc než 5 let to nebude.

 

Měl jsem dácii deset let a kromě nějakého čidla na motoru absolutně bez závad. Měl jsem Hunday i30 a po pěti letech se rozsypala klika řidiče, jinak bez závad. Scalu mám dva měsíce a na závady jsem si v kaslíku založil speciální papír.

 

Škodovku nikdy víc. S takovým přístupem dopadnou špatně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba si uvedomit ze auta sa vyrabaju za najnizsie ceny s max. Ziskom. A je jedno ci to je fabia alebo superB. 

Mozno ked si kúpiš rovera, za 60tis tak to bude ine. Tam sa kazda oprava zacina slovami, dame dole karoseriu z ramu. 

Okrem. Toho mam silny pocit, ze uz vsetky nove auta sa vyrabaju nekvalitne. 

Tak ze aj nova dacia by mozno bola na tom rovnako a skoda. 

Zase scala je testovacie auto stale, uvidime ci to spravia na buduci rok alebo az po FL sa odstrania drobne nedostatky. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@thejohndoe vw pouziva tie iste diely. myslim tie co su unifikovane. to iste mas vo vw, seat, skoda. proste ak si pozres tie auta, tie prvky vidis, ze su tie iste. a isto ich nikto nebude vyrabat na 2odlisnych linkach, ze jedno ide do vw, druhe do skody

Share this post


Link to post
Share on other sites

a co sa sedanky tyka, neviem ake boli teraz pouzite v o4, ale tvarom mi naramne pripominaju scalu, takze mozno i tam zacne sedankovy story s pribudajucimi kusmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...