Přejít na obsah

Technické problémy a závady


losllanos1

Doporučené příspěvky

@csabac Mám osobní jinou zkušenost. Asi dva roky zpět jsem měl možnost koupit Octu RS. Tak jsem zašel u nás do Škoda Plus (nebyla od nich), že mám možnost koupě a jestli nemůže nahlédnout. Já jako cizí příchozí, bez jakýchkoliv keců  dostal vše potřebné, kdy co bylo děláno, reklamace, závady a doporučení ať nekupuji, že je to kasička jak čuně. Chtěl jsem informace a dostal, kde je problém?

Loni jsem různě po republice sháněl Scalu a ať osobně nebo telefonicky, tak vždy jsem dostal co jsem žádal a to asi nemůžou vědět jestli nejsem nasazanej :-).

Když jsem kupoval moji Scalu, u prodejce, vše dle výpisu a i po kontrole přes "známého" sedělo, ještě aby ne, když tam byla na reklamaci měněna pouze baterie.

Co se týče kmenových dat, tak ty jsou interní a asi fakt tabu, 

Jinak v Elze by mělo být všechno včetně reklamací. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 5. 2022 na 20:14, petr b. napsal:

Zdravím pánové,letos v březnu jsem manželce pořídil novou Scalu Monte Carlo.Po měsíci jsem zjistil že vozidlo má přelakovaný zadní blatník.Dealer u kterého jsem vozidlo koupil napřed tvrdil že něco takového není možné nakonec po přeměření laku uznal že auto je opravdu v zadním nadkolí opravované.Dotazem ve výrobním závodě se zjistilo že vozidlo bylo skutečně při výrobě poškozené a následně opravené.Zarážející je že při prodeji mno o této skutečnosti nikdo neinformoval.Docela se vidím jak za pár let auto prodávám a někde se hádám že auto je v originálním laku a borci ukazuje lakoměrka  0.35 mm.Je toto standartní jednání od Škody auto?Má někdo podobnou zkušenost?

Pod určitým úhlem a správným světlem sem viděl drobný rozdíl na pomeranči. Doma celá rodina nic neviděla.Po více než měsíci jsem se dokopal a sehnal si lakoměrku která vše potvrdila.Jinak podotýkám že oprava je provedena velmi kvalitně.Jen pod zadním světlem je malý kousek laku vyštíplý.Musí se koukat opravdu hodně zblízka protože jo to  zakryté světlem.

Proč mi to vlastně štve?Nedávno sem měl na svém autě menší pojistnou událost.Když pojišťovák viděl popraskaný lak,tak suveréně prohlásil že lak je neodborně opravovaný a že se to odrazí v pojistném plnění. Naštěstí autorizák potvrdil že auto bylo nelakované. Příští týden zkusím reklamaci.Pokud nedají nějakou slevu tak se poradím s právníkem a uvidím jestli má cenu jít do nějaké žaloby.Přitom stačilo říct stalo se to a to,chcete auto nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne tu chodia aj takéto scaly a neriešilo sa na nich nič   , na jednej nejaký flash infotaimentu , na druhej absolutne nič , teraz pri 300tkm začínajú klasické veci tdičok - vodné pumpy , prehrievanie , miznutie chladiacej ... čo sa týka auta nerobilo sa nič 

20220520_064413.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak moje Scala je pro Škodovku taky bezporuchová, kdybych byl jako někteří zde na fóru, tak věřím, že minimálně měsíc, za ten půl rok co jí mám, strávila v servisu.

 

Nicméně díky za příspěvek, aspoň víme, že ložiska kol, led světla, mechanismus stěračů atd. by něco vydržet mohl. Na druhou stranu ze zkušenosti ze služebních aut vím, že tyhle rychlé km auta snášejí zpravidla velmi dobře.

Editováno: , autor: one-z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Ráno odemknu auto pomocí DO, rozsvítí se světla, jak mám nastaveno, bliknou směrouvky, ale.... Směrovky už nepřestaly blikat, to jsem ještě nezažil, čekal jsem co se bude dít, světla po 15s zhasla, ale auto pořád na blikačkách :) Naštěstí to šlo tlačítkem na palubce normálně vypnout a po dojetí a uzamknutí došlo jen k jednomu bliknutí. Po 3 letech tohle auto dokáže neustále překvapit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Mám 81kW, 6st. manuál, najeto 2500km a od novoty mi jde řazení z 1-2 a 3-4 lehce přes zuby, pokud řadím s dvojitým vymačkáváním spojky jako u nesynchronizované převodovky, tak to nedělá, je naděje, že si to časem sedne, nebo to reklamovat?

 

Další věc je skokové zvýšení hlasitosti obtékajícího vzduchu kolem pravých předních dveří při rychlosti nad cca 125km/h, díval jsem se natěsnění kolem okna adveří, ale nic podezřelého jsem nenašel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Petr L. napsal:

Mám 81kW, 6st. manuál, najeto 2500km a od novoty mi jde řazení z 1-2 a 3-4 lehce přes zuby, pokud řadím s dvojitým vymačkáváním spojky jako u nesynchronizované převodovky, tak to nedělá, je naděje, že si to časem sedne, nebo to reklamovat?

 

Další věc je skokové zvýšení hlasitosti obtékajícího vzduchu kolem pravých předních dveří při rychlosti nad cca 125km/h, díval jsem se natěsnění kolem okna adveří, ale nic podezřelého jsem nenašel.

To bych u převodovky  viděl spíše na pouhé seřízení ovládacích bowdenů,  přímo na nich by měly být něco jako seřizovací matice a je to otázka pár vteřin. Vycházím z toho, že to máš vždy při řazení z lichých na sudé převodové stupně. Já měl něco podobného na Fabii, dokonce hned první den po odjezdu z prodejny a nešlo mi vůbec řadit některé stupně, takže ani do servisu bych nedojel. Zavolal jsem si na garanci mobilní Škoda asistenci a ta po příjezdu za cca 1 minutu měla hotovo.  Pokud to není na pouhé seřízení, tak to vidím spíše na rozdělání celé převodovky, no a to je na delší odstavení vozu v servisu. Každopádně máš záruku, takže bych s tím neotálel, ať nemáš časem ještě větší problém

No a to skokové zvýšení  hluku u pravých předních dveří, nemůže to být zpětným zrcátkem? Zkus si ho sklopit ke dveřím a pak se sklopeným se projet, co ti to bude dělat za hluk  a pak se zase projet s normální polohou zrcátka a porovnávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrcátko skusím ve středu, až  se dostanu na dálnici.

 

U té převodovky - nejsem si jistý, že by to mohly dělat neseřízené lanovody, ta rychlost tam vleze někdy bez škrtání o zuby, někdy si to mírně škrtne a někdy tam nechce jít vůbec, jak dvojitě vyšlápnu spojku tak tam rychlost spadne úplně hladce, spíš bych to viděl na problém se synchrony, nějakou axiální vůlí nebo špatným sestavením převodovky.

 

Na reklamaci s tím zajdu až po novém roku, bylo by super kdyby stačilo jen seřídit ty lanovody nebo to spravil nějaký jiný jednoduchý zásah. Pokud se bude muset měnit převodovka, tak to budu lehce nervozní, co mi s autem vyvedou. Anebo je ještě možnost, že se s tím technik projede a řekne, že tam žádný problém nevidí.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 12. 2022 na 13:27, Petr L. napsal:

Zrcátko skusím ve středu, až  se dostanu na dálnici.

 

U té převodovky - nejsem si jistý, že by to mohly dělat neseřízené lanovody, ta rychlost tam vleze někdy bez škrtání o zuby, někdy si to mírně škrtne a někdy tam nechce jít vůbec, jak dvojitě vyšlápnu spojku tak tam rychlost spadne úplně hladce, spíš bych to viděl na problém se synchrony, nějakou axiální vůlí nebo špatným sestavením převodovky.

 

Na reklamaci s tím zajdu až po novém roku, bylo by super kdyby stačilo jen seřídit ty lanovody nebo to spravil nějaký jiný jednoduchý zásah. Pokud se bude muset měnit převodovka, tak to budu lehce nervozní, co mi s autem vyvedou. Anebo je ještě možnost, že se s tím technik projede a řekne, že tam žádný problém nevidí.

 

Řazení si nesedne.  Mám stejný problém a mám už najeto 22000 km. Reklamoval jsem to už dvakrát a prý je vše v pořádku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, Petr L. napsal:

To jsi mně moc nepotěšil, reklamoval jsi to ve více servisech, nebo jenom v jednom? 

 

Zrcátko se mi nepodařilo sklopit, takže neodzkoušeno. 

Ve dvou Heller a Unicar. Tak stejně mi neuznali ani brzdy. Co jsem vyreklamoval tak přední sedadlo a startování, ale to mi uznali jen v Unicaru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne tiez sa nepozdava moje radenie a zda sa mi ze za nova to bolo ok ale cim dalej tym horsie. hlavne z 2 do 3 a z 3 do 4 a spiatocku ani nehovorim a tiez som bol v servise a vraj je to normalne. Tak ako je normalne ze kotuce su znicene po 24 tisic km . Beirem to tak ze dokedy mam zaruku 5 rokov vydrzim potom auto predam lebo ten šrot neverim ci nieco vydrzi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 20. 5. 2022 na 8:08, suri. napsal:

mne tu chodia aj takéto scaly a neriešilo sa na nich nič   , na jednej nejaký flash infotaimentu , na druhej absolutne nič , teraz pri 300tkm začínajú klasické veci tdičok - vodné pumpy , prehrievanie , miznutie chladiacej ... čo sa týka auta nerobilo sa nič 

20220520_064413.jpg

tak jedna z týchto dvoch má dnes 471 000km ... paradox je že pri cca 460tis km vynulovala budíky a ide od nuly ... 

  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...