Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

zdar, z ničeho nic mi postupně začal na volnoběh vibrovat motor a vydávat podobné zvuky. Vibrace občas jsou občas nejsou. Při studeném motoru většinou nejsou, při zahřátém někdy jsou dost a někdy minimální, ale citelné. Nedávno se mi dokonce stalo, že při decentní akceleraci ( asi 2/3 plynu z 90 na 120km/h ) mi vyletěli otáčky, ale rychlost se nezvyšovala, prokluzovala spojka. Častěji při rozjezdech na křižovatkách nemohu zařadit jedničku, musím napřed zařadit dvojku a až potom je reálné tam jedničku dostat. Před dvěma dny mě vyhodili z STK skrz emise a vyšší kouřivost než je povolená. Vibrace, prokluz a špatné řazení kvaltu přisuzuji dvouhmotě, jen nevím jestli to má něco společného s vyšší kouřivostí nebo budu muset kontolovat ještě třeba turbo a vstřiky. Jedná se o motor 1.9TDi 96kw 380 000km vše původní, takže spousta věcí může už zlobit.

Editováno: , autor: TomOlomouc
  • o 3 týdny později...
Vloženo

výměna těsnění na vstřicích pomohla od vibrací motoru při volnoběhu, které se přenášely do celé karoserie. Nicméně toto klepání stále přetrvává. Zkusím tedy mechanikovi při další návštěvě navrhnout prozkoumání vačkové hřídele.

 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...