Jump to content

Recommended Posts

Tak i u mě opět už tři dny šedá zeměkoule a auto neposílá data ven, ani si nestáhne počasí apod. 

Zkoušel jsem odpojit baterku, ale nepomohlo. Takže zítra asi zas dotaz na podporu co s tím a jestli náhodou nejsou problémy u nich. Taky se mi dost často stává, že IOS app chce opakovaně zadat heslo...

Link to post
Share on other sites

V té souvislosti mě napadlo zkusit použít telefon, jako připojení na internet, místo vestavěného připojení, ale to nefungovalo. Telefon ukazoval, že rádio je připojené, ale nefungovalo to. Ani to počasí.

Link to post
Share on other sites

A za tuto sluzbu si pytaju peniaze. Mne konci po roku ale uz si ju nepredlzim. Ked som na predajni vrvael, ze mi viac nesla ako isla tak ze vraj s tym sa neda nic robit. Hlavne , ze peniaze zobrat vedia.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Zdravím pánové, u nás update. Auto je online od 16.9.2020 vše vyřešeno přes email s milou paní asistentkou? Zatím tedy nefunguje počasí, zprávy a právní informace, ale nejspíš mají problém u sebe nekde na serveru. 

Jak psal @René Gőth po neúspěšném restartu Amundsenu jsem odpojil baterku a po zapojení byl stav stejný, čímž usuzuji, že v našem případě je problém někde u ŠA.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

@Johny Black No v návodu k obsluze o tom nic není, že bz to šlo. Vzhledem k tomu, že se propojení dělá přes VIN vozidla, tak bych si tipnul, že to možné nebude. Jedině to vyzkoušet. Na webovém portále Škoda Connect provést ještě další registraci na jiné jméno (a samozřejmě také jiný mail). Otázka je, co se stane, jestli to VIN vozidla odpojí od předchozí registrace nebo jen portál upozorní, že vozidlo je již registrováno. Toť otázka.

Link to post
Share on other sites

Šedý globus update - po dvaceti dnech globusové šedi kdy už to celé bylo ve stadiu domlouvání návštěvy v servisu globus zbělal. Fakt by mě zajímalo, kde byl problém. Téměř tři týdny výpadku jsou na můj vkus docela dost a stejný problém 2x do roka mi na placenou službu nepřijde OK. Funkce hezký, ale když na to není spoleh?

 

Ve schránce mi včera přistál mail o údržbě:

36388637_connectudrzba.thumb.jpg.22e8b89955683670fdf45b4cbdfa7120.jpg

 

Jsem zvědav, jestli se s Scalou dožiju normálně fungujícího Connectu, kam počítám i každou chvíli odloginující se aplikaci.

Link to post
Share on other sites

U mě je šedo už od čtvrtku 1. 10. , ŠC mi od té doby nenačítá vůbec nic, ani v MT ani v PC. Ta samá zpráva o údržbě přišla i mi. To jako bude šedo až do 14. 10. ? To si dělají kozy?

Psal jsem na infoline, chtěli po mě parametry PC, verzi OS, prohlížeče, parametry mobilu, verzi aplikace a bůhví co ještě. Zdá se mi, že chybu hledají na špatné straně, soudruzi ze Škodovky..... Co je mi platné, že mi připsali 3 měsíce předplatného navíc, když to furt nefachá? 

Edited by Kolacek12
Link to post
Share on other sites

Mám pravidelně delší výpadky 17 dnů, 8 dnů, 8 dnů, ale teď aktuálně mám zatím (zaklepu) globus bílý. Od posledního výpadku jedu už 38 dnů, to je v poslední době rekord. Trochu se bojím, co přijde toho 13. a 14. - taky mám tu zprávu. Infolinka už mě nechce řešit, rovnou odkazuje na servis. Než se tam ale vždycky dostanu, tak to funguje.

Link to post
Share on other sites

Ahoj. 

Tak přidám svojí troškou....

Scala 1.6 Style, Proaktivní servis není problém, Vzdálený přístup ale i po ověření totožnosti v AS nejede a podle infolinky a ani nikdy nepojede. Prý jsem si nedokoupil a tím pádem v autě "něco" chybí... 

Z webovek to vypadá, že chybí max licence... 

Link to post
Share on other sites

Jo klasický problém u bolera. Automaticky to tam není a je to potřeba koupit s nějakým balíčkem. Jestli je tam jiná řídící jednotka nebo jiný hw těžko říct. Každopádně to zatím nefuguje a asi ani nebude. Sice už před rokem mi dealer volal, že to za chvíli budu dostupné pro všechny vozy a mělo to být informace přímo od škodovky, ale jak se zdá, tak ta chvíle je poněkud delší. Na druhou stranu, když si člověk vezme, že je to placená služba a jak spolehlivě funguje, tak myslím že není moc důvodů si nad tím zoufat :)

Link to post
Share on other sites

Poslední 3 dny se mi samovolně restartuje infotainment, dnes při cca 25 min jízdě dvakrát, zatuhne a pak restart. Už jste se s tím někdo setkal? A stále mi nejde ŠC, už víc jak týden.....

S infoline si dopisuju každý den, pořád problém předávájí na oddělení infotainmentu, kontrola v servise - vše OK:( Tak nevím, kde je problém....

Link to post
Share on other sites

Tady se spis mysli slibovana “velka” aktualizace, kvuli ktere se musi do servisu a zmeni se i cislo FW v Infotainmentu. Je tam x veci co nefunguji jak by mely, takze nejaky update uz by fakt bodnul. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...