Owneil Vloženo 4. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2019 (editace) Dobrý den, Na Superbu r.v. 2005 1.9 TDI 96kw jsem začal pozorovat zvýšenou kouřivost motoru při razantnějším přidání plynu zejména na první a druhý rychlostní stupěň (rozjetí z křižovatky třeba). Při konstantní rychlosti klidně 150+ není vidět žádný kouř, jen když jde vozidlo razantně do otáček). Vidím to i v zrcátku a špiní mi to nárazník. Jedná se o načernalý dým. Měl jsem to v servisu a bylo mi řečeno že mám zanesené trysky. Prodali mi nějakou chemii do nádrže, ale po několikáté nádrži se to nezlepšuje. EGR mám vyčištěný. Mám najeto 107 000 km (opravdu, máme ho v rodině od nového, akorát se moc nevyužíval) Není spíš možný nějaký problém s turbem, když to kouří jen při sešlápnutí plynu? Nějaké jiné nápady čím by to mohlo být? Olej si to nebere žádný a úbytek výkonu nepociťuji. Taktéž to nepadá do nouzáku. Děkuji Editováno: 4. Listopad 2019, autor: Owneil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.