Přejít na obsah

2.0 TSI EA 888 Gen 3.Co tankujete 95,100?


ritch

Doporučené příspěvky

Eurohujer prikazal a slovak sklapol päty...95 od januara E10 s 10% podielom etanolu,tak hadam nam tu 100vku ten posahany,globalnym oteplovanim posadnuty eurohujer nesku...Hadam to je pravda co sa 100 oktanu tyka a Slovnaft nebude na tom nic menit.Clanok z tohto roku>

 

https://www.topspeed.sk/slovnaft-odpoveda-na-vase-otazky-a-nejasnosti-o-premiovych-palivach/16314

 

 

slovnaft.PNG

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak nieje výhodou toho nového paliva mierne vyšší výkon a menej zasieranie palivového systému ? Či sa mýlim. 

 

 Čítal som dávnejšie pár článkov, tém na fórach o pridaní Etanolu do benzínu, ktoré malo prioritne pôsobiť na mierne zvýšenie výkonu. Na TSI motoroch rozdiel 5-10% výkonu.

 

 

Je to blbosť alebo pravda ? Bude s novým palivom viac karbonovať motor ?  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marfan skor to bude mat opacny efekt a vykon pojde dole a ako bonus,nakolko je ten naskrobeny kukuricny,zemiakovy sajrajt hygroskopicky,(viaze na seba vlhkost a vodu) korozia v palivovom systeme bude umerne stupat mnozstvom biozlozky,ktora nim prejde.

Editováno: , autor: ritch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je otázka, co by tak mohlo v palivovém systému moderního auta korodovat, bavíme-li se o části před vstřikovacím čerpadlem. "Vše" v plastu. Biosračky se nezastávám, ale řešením může být zakoupení slušného aditiva. Navíc hygroskopická vlastnost je jednoznačně prospěšná, ostatně na tom principu fungovaly i starší aditiva. Ano, E85 má vyšší oktanové číslo. Průšvih bude mazivost, působení na těch pár kovových součástí. Někdo se bojí, co na to jeho Škoda 120. Já tvrdím, že palivový systém od Favorita dopředu je na podíl ethanolu v benzínu připravený, a pokud ne, tak se věci dají vyměnit. Stále platí...nekupovat sr.čky, aditivovat, nekašlat na výměnu palivového filtru a nádrže vyjíždět. Čím víc čerstvého paliva, tím míň možností kondenazce vlhkosti nad ním. Osobně zatím jezdím Mol Evo 95, Eurooil 95 Optimal a další prémiové 95, (snad) s nižším podílem biosrágory a s externí aditivací, pokud lze. Návod to sice úplně nedovoluje, ale... Na 100ku za slušné peníze jsem dosud nenrazil (míň jak 35,90), byla spousta normálních N98 bez marketingu, ale ty zmizely (Globus, Albert,...) a byly nahrazeny prémiovými N95. Počasí, hustota provozu, trasa, míra naložení, klima, tíha nohy... má největší vliv na spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...