Přejít na obsah

Regenerace DPF každých 150km


Jindra Beneš

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...

Ty náhle skoky v soot mass calc. má na svědomí korekce čidlo diferenčního tlaku. To by mohlo značit že se filtr zanáší víc než by měl, protože calc. množství je vypočítávané jednotkou dle počtu studených startů a spáleného paliva, tj. asi kolik by cca. mělo toho spalitelného obsahu být... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skáče mi to podobně, hlavně když jezdím mimo město. Po Praze mi jdou vypočtený a měřený saze +- spolu, ale mimo město nebo po dálnici se rozejdou klidně o 10 gramů na to musím koukat v car scanner, protože VAG DPF ukazuje jen vypočtený. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm to by mohlo být opravdu tím že verze motoru nemá adblue, protože právě staré CR motory bez adblue s vyšším zatížením kapitulovali na jakékoli snahy o nižší emise, proto při delších trasách regeneroval filtr po dlouhé době a při cestách ve městech se zanášeli rychleji (i přes podvodný SW zde byla snaha o lepší emise).

Ty to verze se pravděpodobně snaží udržet emise i při vysokém zatížení motoru a to musí zákonitě vést k rychlejšímu zanášení filtru...

 

Oni právě motory s úpravou DG SW se zanáší rychle i při dálničním provozu, to dřív nebylo...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslím. Hlavně ty CRMB jsou už euro6 nemaj AdBlue a maj 2 EGR ventily, takže si myslím, že prostě hodně kouří tím jak je to udušený.

Nedávno jsem zkoušel jet takovou menší ekorally a se spotřebou 3.9 dálnice tempomat 120km/h tak regenerace byla po 300km. Ale tím, že byly podmínky tak se spustila ještě 2g před limitem. Limit pro spuštění mám dle Car scanner 23g.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jak už tady bylo zmíněno, verze Euro 6 bez adblue nejspíš jsou brzkými regeneracemi zasaženy nejvíc. Já sám mám jednu z prvních octavií s normou Euro 6 (r.v. 5/2015) a regenerace jedou od 230 km když se plácám po městě. Nicméně vyjedu-li na 70 km vzdálenou chalupu, kde se sice jede po okresce ale profilem typu nahoru/dolů a auto jí umí zajet za 4,5l/100 km (ve městě mám 6) stejně se regenerace spustí po nějakých 250 km. To samé nedávna jízda na 250 km vzdálenou Šumavu - regenerace na začátku a konci cesty. Loni jsem s autem jezdil po všech čertech, nicméně nikde neindikovali sebemenší náznak závady. Přestal jsem "problém" řešit a jezdím a prostě uvidíme.

Dle aplikace VAG DPF jsem na 29% zaplnění filtru při stavu tacho 89000 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, taky jsem již přestal řešit tuto věc častou regenerací. Vidím, že všichni to máme +/- stejné. S autem jsem spokojený, nevykazuje žádnou poruchu jezdí bez problémů a naučil jsem se s regeneracemi žít.

Jen jedna zajímavost:  Když jsem se dotazoval přímo v servise ŠKODA, tak při mém dotazu na konkrétní motor CRMB mě pán servisní technik přerušil a řekl, že druh motoru přeskočíme a co mám za problém......? Jejich odpověď?  Bylo mi odpovězeno formou otázky pro blba, že proč to řeším...  že oni mají služebního superba a v něm hoří filtr pořád. To člověka zamrzí, když dostanete takovou stupidní odpověď od servisu ŠKODA a zde na fóru se dozvíte daleko více.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

probíhající regeneraci za jízdy zjistíš pomocí rádia a to následovně: na rádiu zmáčkni tlačítko Car-> stav vozidla-> systém start/ stop. Když bude regenerace aktivní, objeví se ti věta : "nutný běh motoru". Podmínkou je, splnit základní věci, ke kterým tě ve finále sama funkce nabádá a to být připoutany a mít aktivní systém start stop.

Dej vědět :) 

 

Edit: že jde poměrně o sofistikovaný způsob , jak probíhající regeneraci zjistit, se bavit nemusíme :D

Editováno: , autor: Petr Smolík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za navod , vcera rano jsem prave prijel do prace a pri zaparkovani jsem si vsiml ze regeneruje, jak dlouho predtim nevim..

cestou zpet uz jsem vedel kam se podivat a neregeneroval celou cestu zpet cca 90km...

dnes rano jakmile dosahla teploty vody "90°C" olej byl myslim 71°C tak jsem se podival do toho menu a tam hlaska o nutnem behu motoru...

trvalo to cca 20min a 30km...

ted budu sledovat kdy se znova objevi... a pak uz to asi sledovat moc nebudu, je to obtiznejsi lovit v menu ale treba nudnem provozu se clovek asi vi kam podivat :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...