Přejít na obsah

Regenerace DPF každých 150km


Jindra Beneš

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, 

taky bych přidal svou trochu do mlýna a poprosil jestli někdo tuší kde by mohl být problém. 

O3 RS kod motoru CUNA DPF je čištěná cca před 50tkm, regenerace po čištění cca po 400km, nyní 60 a neukončí se, musím někde zastavit a minutu - dvě motor nechat na vonoběh pak se ukončí. 

Foto v příloze je před chcípnutím motoru a druhé hned po nastartování kdy auto stálo dvě minuty  na pumpě. 

Díky

 

Screenshot_20231108_153129_VAG DPF.jpg

Screenshot_20231108_153757_VAG DPF.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bolo by fajn pozrieť teploty pri regnerácii dosť možné je, že nemáš OK katalyzátor ale DPF je dobré. 

 

Ďalej v akom stave sú vstreky ono to nepočíta zaplnenie iba čisto z protitlaku DPF ale aj so spotreby a korekcii. 

 

Ja som dal na Seat Leon vyčistiť predtým regenerácie 75-90km motor CUNA. Origo vstreky najazdené 275tkm. Po čistení regenerácie po 350-700km. 

 

Ďalej by som pozrel ako funguje EGR a AGR to ti tam môže tiež robiť problémy s rýchlym zaplnením.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, chlapci zkuste se mrknout na čidlo, které je na fotce v té tepelné cloně. Může se stát, že se zespodu ulomí náhubek na podtlakovou hadičku. Díky tomu, že to drží ta spona to všechno vypadá v cajku. Měl by to být snímač rozdílu tlaků na DPF proto to tak často spíná.

400212077_1032618974673107_3329375892777405903_n.jpg

407146619_677621507546260_1122570343253722283_n.jpg

409693296_6637999419658924_3339657958299655995_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím, 

 

motor CRMB 2018, najeto 137tkm,  DPF zaplněn z 38%, poslední regenerace po ujetí 270km. Můj dotaz.. ELM327 jsem si pořídil nedávno, takže nevím jak se regenerace chovala dříve, každopádně mě zarazilo, že regenerace skončila když byl filtr stále z 25% zaplněn. Je to normální stav? Zůstalo tam ještě necelých 5g spálitelného popílku, regenerace probíhala na dálnici při 2tis. ot/min.

 

Díky moc za odpověď!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahojte,

juri23 : ako si dopadol s autom a regeneraciami? Mam aktualne pri 230tkm hodnoty zaplnenia DPF takmer rovnake ako ty. Auto (scout 8/2018 CUNA 135kW) mi aktualne regeneruje cca po 100-110km.

Kupoval som ho z Nemecka cez sloveskeho dilera pred dvoma rokmi s 210tkm, takze dovtedy klasicky overeney fabricky servis s intervalmi 30tkm, co motoru asi velmi nepomohlo. Rozvody vymenene pri 190tkm.Nemam s nim ziadne problemy, aj ked teraz v zimnom obdobi po studenom starte ma motor par minut nie celkom pravidelny chod, co ma velmi netesi. Olej  som medzi vymenami po 10tkm nedolieval a chladiaca je cista a neubuda. Odchylky vstrekov aj za studena vyzeraju celkom v pohode.

Z toho dovodu planujem najskor vycistit DPF a zvazujem aj vymenu EGR a chladica (za DPF) spolu s kontrolou turba, ked to uz bude rozobrate. Existuje nejaka vylepsena nahrada chaldica EGR? Co dalsie by ste mi este odporucili vymenit? 

prikladam aj logy po regeneracii a tesne pred nou. Podla toho, co som precital, nevidim tam problem. Trosku sa obavam toho, ze dopadnem rovnako ako vacsina z vas a budem musiet robit generalku motora s vymenou kruzkov (asi uz dam alternativu s 3mm stieracim) + dalsie potrebne veci okolo ventilov atd..

  

IMG_6007.JPG

IMG_6009.JPG

IMG_6010.JPG

IMG_6013.JPG

IMG_6019.JPG

IMG_6021.JPG

IMG_6023.JPG

Editováno: , autor: peter.mesko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pred 2 tyzdnami som si daval vycistit DPF na scoute (2015 CUNA 135kW) .. tu treba hlavne najst niekoho kto vycisti aj katalyzator (ratam ze budes mat tiez rovnako) .. za 170e vycistene, horsie bola robota okolo toho, kde 2,5 dna zabitych kvoli vybratiu a nahodeniu naspat :D mechanik na rovinu povedal, najhorsie vytahovanie DPF :D

 

k tym tvojim hodnotam, mal som v podstate rovnake hodnoty, tiez mi to velmi casto regenerovalo, mozno aj castejsie ako tebe.. stacilo vycistit DPF (u firmy zamerana na to), vymenit chladiacu kvapalinu (a veci okolo toho samozrejme ako vycistenie EGRka) a frci vsetko jak ma .. spotreba sla o 1L dole :) EGR by som nemenil ak s nim nie je ziadny problem..

Editováno: , autor: dominik.dzurek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas pravdu, na demontaz a montaz DPF sa 'naozaj tesim'.  To cistenie planujem robit doma podla navodu dole. Dam si zalezat na presnom postupe a nasledne ku dokonalemu vysuseniu.

 

Ku klasickym metodam cistenia ultrazvukom a tlakovym preplachom chemiou nie som vzhladom ku konstrukcii DPF velmi nakloneny.  Nechce sa mi verit, ze pri tom nedojde ku poskodeniu, resp. ku vzniku mikrotrhlin. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

DPF este nie je demontovany, no chladic EGR uz ano. Ja tam mam variantu 04L131512BR. Podarilo sa mi zohnat novy demontovany 04L131512BQ, takze tam pojde tato nahrada.   Na spodnej strane ma cakalo nemile prekvapenie, trocha oleja, ktory sa tam dostal pravdepodobne cez EGR, lebo DPF je na vystupe uplne cisty. Dufam,ze nebude potrebny aj repas turba, co by ale pri 230tkm nebolo divne..

IMG_6309.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...